quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:04 schreef Paralectic het volgende:
Het moet wel even aangegeven worden als ik te ver ga hoor
4 posts en dan alsnog een tvpquote:
Da's niks vergeleken met Edquote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Haters ik heb hem al 4 keer uitgelopen
Ik mag jou nietquote:
Nja zo bedoelki em nu ook weer nietquote:
Oh okéquote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nja zo bedoelki em nu ook weer niet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef plopkweker het volgende:
Hehe, dan maar dit gemaakt
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Standaard PI of niet? het deed me een beetje argwaan opwekken
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ed is nergens bang voor...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:19 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Jouw username
Past perfect in dit topic
Héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
HéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]Dat ik de 4 daagse al 4 keer heb uitgelopen? Of wat snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
DEF / BAF F-16
SPOILER: pngOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef sinepedraap het volgende:
Nou hier ook dan maar even onder het motto van waarom ook niet en je weet maar nooit:
N.a.v. En dan heb je net 40 km gelopen...
[ afbeelding ]Dat dit magSPOILER: pngOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Eddy loves Hondjes & the movies :)
DEF / BAF F-16
Wat?quote:
Hij bedoelt dus dat degene die op de foto staat ook Ed heet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat ik de 4 daagse al 4 keer heb uitgelopen? Of wat snap je niet
Ouuw maar ik ben Eddy, gekquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat degene die op de foto staat ook Ed heet.
quote:
http://andreao79.seventynine.axc.nl/?page_id=168quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef plopkweker het volgende:
Welk(e) programma('s) gebruiken jullie?
Weer wat programma's om te downloadenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://andreao79.seventynine.axc.nl/?page_id=168
CS6 is voor beginners moeilijk.....X3 of X4 is makkelijker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Weer wat programma's om te downloaden
Atm gebruik ik CS6
Ik heb aardig wat tutorial CD's, is maar goed ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
CS6 is voor beginners moeilijk.....X3 of X4 is makkelijker.
Eckte bazen soepquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ed heeft het een beetje koud...
[ afbeelding ]
quote:
Vind 'm te ver gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:04 schreef Paralectic het volgende:
Het moet wel even aangegeven worden als ik te ver ga hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
origineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst even eten, zal zo kijken wat ik er mee kan.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
http://www.fmylife.comquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef plopkweker het volgende:
Had ik net voor het eerst een plaatje lopen soepen, ik vond hem echt fucking hard met Ed als hoofdpersonage, een XboX360 hoesje voor de CD met als titel Modern Warfare: The Battle of Ed, doe ik iets verkeerd waardoor m'n CS6 vastloopt en had het plaatje niet opgeslagen. 2 uur mee bezig geweest. fml.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
http://www.fmylife.com
http://www.klacht.nl
Dat valt me toch wel van hem tegen. Terwijl wij hem, hier van achter onze computers, zo hard steunen met een eigen topic hier op FOK!.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:12 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ed net geen eerste geworden....lamlul
Achja....volgend jaar weer een kans.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat valt me toch wel van hem tegen. Terwijl wij hem, hier van achter onze computers, zo hard steunen met een eigen topic hier op FOK!.
Nee echt, ik had meer van Ed verwacht...
Laten we het hopen want Ed wordt er natuurlijk ook niet jonger op. Maar ja, als hij nu een jaar keihard gaat trainen heb ik er wel vertrouwen in...quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ooh, hij heeft mijn advies dus al opgevolgd... Ja, zo wordt hij volgend jaar wel eerste, zeker weten...![]()
[ afbeelding ]
Goeie kick!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Ed. Hij doet al jullie Fok!kers de groeten... Hij gaat volgende week weer meedoen aan de vierdaagse en hij heeft het hele jaar keihard getraind... Zie de foto die hij mij stuurde...![]()
Wat denken jullie? Zal onze Ed dit jaar de snelste tijd ooit wandelen? Het zou zomaar kunnen en wij Fok! Painters zullen hem daarbij zeker steunen... Toch?
[ afbeelding ]
Ed... The living legend..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Goeie kick!
Ed, wat een baas.
Ook dit jaar is hij weer afgetraind.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:05 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ]
Ed is de Waalbrug al af aan het zetten zodat hij er dinsdagochtend als eerste over kan!
Bij dezen:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]![]()
De 30e keer alweer... Heb je een PNG van hem met dat nieuwe T-Shirt???
Heb hem opgeslagen... Nu is het topic weer actueel... En dat is best belangrijk... Toch???quote:
Zeker! De vierdaagse koorts begint alsmaar te stijgen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heb hem opgeslagen... Nu is het topic weer actueel... En dat is best belangrijk... Toch???
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ed showt het geheime wapen dat hij van de week gaat gebruiken...![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |