Wat een leuke review weer tong, staat ook bol van de woordspelingen

Ik miste alleen nog de mosterd bij de rookworst

En er is helemaal niets mis met stamppot in de zomer, ik maak geregeld zuurkoolstamppot, helft eet ik op, de andere helft gaat in de vriezer (dan is het NOG lekkerder daarna).
Wel een uitkomst, dat tafeltje dekje, volgens mij kun je dat hier alleen bestellen als je bejaard bent, niet als je ziek thuis bent, dat zou mij vorig jaar goed zijn uitgekomen...
quote:
Op zondag 29 juli 2012 09:54 schreef Apuleius het volgende:[..]
Je eet regelmatig uit potjes hè.

Ok, wortels zijn het hele jaar verkrijgbaar, maar boerenkool niet. Ik zie het helemaal voor me: zit je net zolang te prakken tot het een soort Olvarit is geworden. Dat je het met een rietje naar binnen kan zuigen en je lichaam geen vezel hoeft te verteren. Het is dan al nagenoeg stront geworden. Karina is ook al zo'n opwarm-freak.
En dan ook nog achter de laptop met je bord, zodat je wel door kan FOK!ken, neem ik aan. Wat is dat toch met jullie.

Het niet koken is er bij mij al heel snel ingeslopen, toen ik nog samenwoonde kookte mijn toenmalige vriend altijd, hij was eerder thuis, dus hij koken, ik afwassen.
Nu ik weer alleen woon vind ik er geen moer aan om te koken voor 1 persoon, 2 aardappels koken

EN ik vind koken gewoon niet leuk.
Vanmorgen heb ik wel een grote pan macaronisaus gemaakt en in bakjes gestopt om in te vriezen voor later