Ik eet in de zomer regelmatig hutspotquote:Op zondag 29 juli 2012 09:26 schreef Apuleius het volgende:
Prachtig geschreven weer.Boerenkool eten eind juli, whehe.
Je eet regelmatig uit potjes hè.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik eet in de zomer regelmatig hutspotVind dat heerlijk. Stampot is niet anders als elke andere warme maaltijd wat dat betreft. En we kunnen nou eenmaal tegenwoordig de groente voor stampot ook gewoon in de zomer krijgen
.
Het niet koken is er bij mij al heel snel ingeslopen, toen ik nog samenwoonde kookte mijn toenmalige vriend altijd, hij was eerder thuis, dus hij koken, ik afwassen.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je eet regelmatig uit potjes hè.Ok, wortels zijn het hele jaar verkrijgbaar, maar boerenkool niet. Ik zie het helemaal voor me: zit je net zolang te prakken tot het een soort Olvarit is geworden. Dat je het met een rietje naar binnen kan zuigen en je lichaam geen vezel hoeft te verteren. Het is dan al nagenoeg stront geworden. Karina is ook al zo'n opwarm-freak.
En dan ook nog achter de laptop met je bord, zodat je wel door kan FOK!ken, neem ik aan. Wat is dat toch met jullie.
Nu je het zegtquote:
Had je zelf nog niet doorquote:
Juist wel. Ik ben een eet-lezer. Ook een lees-poeper trouwens. De TV-gids ligt naast de pot.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef Apuleius het volgende:
En in je eentje eten is ook geen zak aan.
Tuurlijk. Eitje voor me.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef Karina het volgende:
ga je nou ook een keer zelf koken? En daar een review van schrijven
Dat maakt bij mij geen verschil.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Gekookt of gebakken? Of liever een omelet?
Ja, VPRO. En ik lees nog de Tuk, Candy en Chick.quote:
Bestaan die nogquote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, VPRO. En ik lees nog de Tuk, Candy en Chick.
Jazeker, maar zulke dingen moet je aan anderen overlaten...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk
Had je de neiging het op te schrijven ?
Dat heb ik met sex.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:41 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jazeker, maar zulke dingen moet je aan anderen overlaten...
Net lekker ontbeten. Yoghurt, mueslie, banaantje.quote:
ik zou graag eens bij je eten, klinkt goedquote:Op maandag 30 juli 2012 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net lekker ontbeten. Yoghurt, mueslie, banaantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |