same here, en dat eigenlijk in een hele korte periode. Ben er maar een week of 3 actief geweesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Knuz is mij ook altijd goed bevallen, heb daar in 1 jaar meer dates gehad als in de 5 jaar dat ik op Lexa en RP heb gestaan.
Ach ja, na mij was iedereen een verademingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
same here, en dat eigenlijk in een hele korte periode. Ben er maar een week of 3 actief gewees
ik vond het anders erg gezellig!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ach ja, na mij was iedereen een verademing
je moet je mannetje staan anders stoomwalst ze over je heenquote:
De mijne ook niet maar er zijn echt mensen die vrijwillig kwispelend door het huis kruipen..:Pquote:
Daarom kan ik ook niet tegen honden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De mijne ook niet maar er zijn echt mensen die vrijwillig kwispelend door het huis kruipen..:P
Klinkt goed! Joh..twee dates nog maar hé..als je hem leuk vindt komt de rest vanzelf nog wel. Alleen maar goed dat hij er vertrouwen in heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef maen het volgende:
Gister al een vervolgdate gehad!Erg leuk, maar ik weet nog niet of het leuk genoeg is... terwijl hij daar wel duidelijk van overtuigd is. Misschien toch dat verschil aan ervaring?
Anyway, eerst even op vakantie. Dan zien we over 2 weken wel weer verder.
Nooit een goed teken een twijfelende vrouw, ook niet na twee dates.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef maen het volgende:
Gister al een vervolgdate gehad!Erg leuk, maar ik weet nog niet of het leuk genoeg is... terwijl hij daar wel duidelijk van overtuigd is. Misschien toch dat verschil aan ervaring?
beter dan dat hij er geen vertrouwen in heeft toch? Gewoon kijken hoe je er na die twee weken over denktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef maen het volgende:
Klopt, is ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Joh..twee dates nog maar hé..als je hem leuk vindt komt de rest vanzelf nog wel. Alleen maar goed dat hij er vertrouwen in heeft.
Volgens mij twijfelen vrouwen vaker een stuk meer dan mannen. Gewoon even afwachten...Wel leuk dat het zo gezellig was.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef maen het volgende:
nee een half jaar lang twijfelende man, daar wordt je blij vanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nooit een goed teken een twijfelende vrouw, ook niet na twee dates.
Ik krijg nu al plaatsvervangende kriebels, brrrr, dat is toch afstotelijk?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef maen het volgende:
[..]
Klopt, is ookIk wil vooral rustig aan doen, maar hij zit het al helemaal zittten. Vooruit plannen, dat ik met hem mee richting mijn ouders kan rijden enzo. Dat zijn dingen waar ik bij een tweede date nog niet helemaal aan hoef te denken
Hangt van de persoon af.. sommigen vinden dit heerlijk. Ook niet mijn ding, maar kan best vleiend zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik krijg nu al plaatsvervangende kriebels, brrrr, dat is toch afstotelijk?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef maen het volgende:
nee een half jaar lang twijfelende man, daar wordt je blij van
Als je hem echt leuk vind kan het natuurlijk heel fijn zijn...anders hoeft het van mij ook niet zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af.. sommigen vinden dit heerlijk. Ook niet mijn ding, maar kan best vleiend zijn
Ehm..ik weet (van mezelf) echt niet binnen één date of iemand wat voor me is over het algemeen hoor. Vooral niet via internet. Is toch een soort andersom proces.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nooit een goed teken een twijfelende vrouw, ook niet na twee dates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |