Ik heb jou ook ooit op een spelfout betrapt eefje. Maar ik heb toen maar niks gezegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
irritante gewoonte, I know..Ik zal mijn ogen sluiten voor eventuele verdere spelfouten.
Wat houd de meet in? Wat word er gedaan en waar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef eefje801 het volgende:
Er moeten zich nog wel wat meer dames aanmelden volgens mij.. maen, morera..cue..verder weet ik het zo snel niet.
Trouwens, hoe is het met ArjenAlmighty en zijn date?
Kijken of hij het hoort..
Ik kom alleen als het in Enschede wordt gehoudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:45 schreef eefje801 het volgende:
Er moeten zich nog wel wat meer dames aanmelden volgens mij.. maen, morera..cue..verder weet ik het zo snel niet.
Daar buiten is het te eng?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kom alleen als het in Enschede wordt gehouden
Topic even teruglezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Wat houd de meet in? Wat word er gedaan en waar?
Nu word ik wel nieuwsgierig wat ik dan fout deedquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook ooit op een spelfout betrapt eefje. Maar ik heb toen maar niks gezegd
Juh ik las wat over Facebook en een pagina Koken met hosselkoningen maar verder is het ook niet echt duidelijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Topic even teruglezenJe kan je via DM of PM aanmelden bij mij of Perzephone
niet echt het juiste tijdstip ervoor denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef eefje801 het volgende:
Ik zal trouwens even kijken/vragen of er een topic voor de meet kan komen want zo wordt het wel steeds opnieuw SC daarover.
Ik kom wel naar je toequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kom alleen als het in Enschede wordt gehouden
Denk jequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef rival het volgende:
niet echt het juiste tijdstip ervoor denk ik
Meet gewoon enkel via pm/dm regelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef eefje801 het volgende:
Nu word ik wel nieuwsgierig wat ik dan fout deed
Ik zal trouwens even kijken/vragen of er een topic voor de meet kan komen want zo wordt het wel steeds opnieuw SC daarover.
Ik ga niet iedereen apart vragen, mensen melden zich al aan, maar het is wel handig al mensen even zien dat er überhaupt een meet is en dit topic gaat soms snel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk je
[..]
Meet gewoon enkel via pm/dm regelen
Dus wil je weten of mensen komen, spreek ze aan via de pm/dm.
Zet het in de OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ga niet iedereen apart vragen, mensen melden zich al aan, maar het is wel handig al mensen even zien dat er überhaupt een meet is en dit topic gaat soms snel.
Maar bedankt voor het meedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |