Laat dat nou totaal niet de indruk zijn die ik wilde gevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je maakt mij wel nieuwsgierig...krijg nu de indruk dat jij de date van Maen was
Thanks voor de opheldering, je maakte het wel spannendquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Laat dat nou totaal niet de indruk zijn die ik wilde geven
Eh, niet omdat Maen niet leuk zal zijn om mee te daten, wat ze ongetwijfeld zeker zal zijn, maar simpelweg omdat ik het niet ben
Nee, ik zei iets over die herkenbaarheid omdat ik zelf iets vergelijkbaars heb meegemaakt. Maar het leek me dus weer te ver gaan om dat hier helemaal uit de doeken te doen.
Meet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:54 schreef eefje801 het volgende:
*spammerdespam*
Mensen die zich aan willen melden voor de meet van dit topic kunnen zich bij mij of Perzephone aanmelden via DM of PM en eventueel ook op facebook bij de groep: Koken met hosselkoningen
Ligt eraan wanneerquote:
Dan is er vast niet gezoendquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
Oh.. mijn 'date' gisteren was leuk... geen idee of het een date was eigenlijk... maar het was leuk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
Oh.. mijn 'date' gisteren was leuk... geen idee of het een date was eigenlijk... maar het was leuk.
Tja..dat is wel een vereiste hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:29 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer![]()
(Voel me een "spuit 11" omdat ik het topic niet helemaal bijgehouden heb)
I'm trying, maar jullie gaan hardquote:
En oh... wat zijn we weer nieuwschierig.quote:
en oh.. wat doen we weer moeilijk zegquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef -Splash- het volgende:
En oh... wat zijn we weer nieuwschierig.
Koken met hosselkoningen??quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:54 schreef eefje801 het volgende:
*spammerdespam*
Mensen die zich aan willen melden voor de meet van dit topic kunnen zich bij mij of Perzephone aanmelden via DM of PM en eventueel ook op facebook bij de groep: Koken met hosselkoningen
Wat is eigenlijk het plan met deze meet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:54 schreef eefje801 het volgende:
*spammerdespam*
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En oh... wat zijn we weer nieuwsgierig.
als jij je eraan stoort, gewoon doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
irritante gewoonte, I know..Ik zal mijn ogen sluiten voor eventuele verdere spelfouten.
Zo van slag was ik nou!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zo van slag was ik nou!
Als jullie het echt willen weten... ja er is gezoend.
Aangemeld bij Perzephonequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:54 schreef eefje801 het volgende:
*spammerdespam*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |