Loop me niet zo op te jagen, ja...!?quote:
Dat moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:42 schreef Phalon het volgende:
[..]
Ter informatie, elke dag gaan er 150.000 mensen dood.
Schaterlachend val je ook niet in slaap hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 02:05 schreef o.us het volgende:
Op dit soort momenten moet je naar de Paranormal Activity-triologie kijken.
Tijd voor een paar rattenvallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De kamer naast mijn kamer is mijn kledingkast. Daar komen inderdaad de meeste geluiden vandaan. Ook hoor ik om de paar seconden een soort van krassend geluid, ik kan het niet omschrijven... En het is heel dichtbij
Als je iemand bang wil maken, neem dan een simpel wit masker, zoiets:quote:Op maandag 16 juli 2012 02:12 schreef Phalon het volgende:
@Levolution;
Dus, een ballon met helium, eng gezicht er op en een hemelsprei er over...
Hmm, dat brengt me wel op ideeen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 02:11 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ts is best lekker ik zou haar vagina wel even flink de klop willen geesten
Eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:18 schreef gogosweden het volgende:
Een beetje terechte klacht wel
Gewoon een muziekje aanzetten en gaan tukken
7 Hele grote negers.quote:Op maandag 16 juli 2012 07:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je zus zal wel door een wildvreemde geneukt worden.
Sorry man.. Is het nog gelukt?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Loop me niet zo op te jagen, ja...!?
[..]
Dat moeten ze zelf weten.
monsters!quote:Op maandag 16 juli 2012 01:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De kamer naast mijn kamer is mijn kledingkast. Daar komen inderdaad de meeste geluiden vandaan. Ook hoor ik om de paar seconden een soort van krassend geluid, ik kan het niet omschrijven... En het is heel dichtbij
Gaat wel lastig worden zodra je op jezelf woont.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:43 schreef Meloewa het volgende:
Herkenbaar zo vervelend en stressig. Beste kun je dan ook gewoon het huis verlaten of iemand inschakelen voor bij jou.
Hoezo? Je kunt toch best iemand vragen om ff een biertje te komen drinken ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat wel lastig worden zodra je op jezelf woont.
Elke nacht?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:46 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt toch best iemand vragen om ff een biertje te komen drinken ofzo?
Oh op die manierquote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat wel lastig worden zodra je op jezelf woont.
Ja dus? je bent dan dood he .. boeit jou datquote:Op maandag 16 juli 2012 01:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
dan word ik dagen later pas gevonden in staat van ontbinding
Zoals ik al zei: the Shining kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:20 schreef Anonyappelmous het volgende:
All work and no play makes jack a dull boy.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als 10 jaar bent is het begrijpelijk maar als je volwassen bent en nog steeds bang bent om alleen thuis te blijven is er wel iets mis.
Uitzonderingen - mensen waardoor het bepaalde redenen heeft en er dus weinig aan kunnen doen - daar gelaten natuurlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |