Come again?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Op het nieuws horen dat er 50 gevangenen zijn ontsnapt en dan dit topic lezen.
De kamer naast mijn kamer is mijn kledingkast. Daar komen inderdaad de meeste geluiden vandaan. Ook hoor ik om de paar seconden een soort van krassend geluid, ik kan het niet omschrijven... En het is heel dichtbijquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De kamer naast mijn kamer is mijn kledingkast. Daar komen inderdaad de meeste geluiden vandaan. Ook hoor ik om de paar seconden een soort van krassend geluid, ik kan het niet omschrijven... En het is heel dichtbij
Deel van het geld teruggehad en de extensions eruit laten halen.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:09 schreef Plantagehouder het volgende:
ga je nog een keer vertellen hoe het afliep met de kapper
Dit klinkt als muizen trouwensquote:Op maandag 16 juli 2012 01:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De kamer naast mijn kamer is mijn kledingkast. Daar komen inderdaad de meeste geluiden vandaan. Ook hoor ik om de paar seconden een soort van krassend geluid, ik kan het niet omschrijven... En het is heel dichtbij
Alles is goed op slot. Ik ben ook niet bang voor inbrekers, meer voor het bovennatuurlijke enzoquote:Op maandag 16 juli 2012 01:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Laat gewoon een licht aan beneden en kijk of alles goed is afgesloten als je echt bang zou zijn.
Je hoeft echt niet bang voor mij te zijn, ik ben best lievquote:Op maandag 16 juli 2012 01:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alles is goed op slot. Ik ben ook niet bang voor inbrekers, meer voor het bovennatuurlijke enzo
Ik had vroeger altijd angst voor inbrekers dacht daar meteen aanquote:Op maandag 16 juli 2012 01:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alles is goed op slot. Ik ben ook niet bang voor inbrekers, meer voor het bovennatuurlijke enzo
Ja, jawel. Ik geloof er amper in, maar op een of andere manier zit die angst er wel in als ik alleen ben.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd angst voor inbrekers dacht daar meteen aan![]()
Bovennatuurlijk. Je meent het hopelijk niet
Hoezo? Je zus zal je snel genoeg vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, jawel. Ik geloof er amper in, maar op een of andere manier zit die angst er wel in als ik alleen ben.
Stel dat ik nu vermoord word, dan word ik dagen later pas gevonden in staat van ontbinding
God weet wanneer die thuiskomt, ze heeft ook niks laten weten. Misschien is zij wel doodquote:Op maandag 16 juli 2012 01:22 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Hoezo? Je zus zal je snel genoeg vinden
t is de geest van je zus.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
God weet wanneer die thuiskomt, ze heeft ook niks laten weten. Misschien is zij wel dood
Ja, nou moet je me natuurlijk niet op ideeen brengen...(!)quote:Op maandag 16 juli 2012 01:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Stel dat ik nu vermoord word, dan word ik dagen later pas gevonden in staat van ontbinding
Iemand moet uit de kast komen, snap je 'm?!!!?1!11!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 01:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Is 't nog gelukt met je chinees?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Deel van het geld teruggehad en de extensions eruit laten halen.
Godverdommequote:Op maandag 16 juli 2012 01:24 schreef Levolution het volgende:
TS, die krakende geluiden zijn van djinns die bloedorgiën houden in Gene Zijde. Zodra ze zien dat je alleen thuis bent, zul je bezeten van ze raken en ze overal door het huis zien lopen. Heb je al in de spiegel gekeken? Grote kans dat een djinn daar verschijnt, omdat spiegels in verbinding staan met hun dimensie.
Straks tijdens het tandenpoetsen niet in de spiegel kijken, voor je het weet staat er één achter je.quote:
Blijft geweldigquote:Op maandag 16 juli 2012 01:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Tja, die gaat jou nu natuurlijk ook niet meer helpen...quote:
Ter informatie, elke dag gaan er 150.000 mensen dood.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, die gaat jou nu natuurlijk ook niet meer helpen...
Anyway, gewoon gaan slapen, TS. Niet zo aanstellen. Er gebeurt niets. Miljoenen mensen slapen iedere nacht alleen, en er zijn maar een paar duizend mensen iedere avond die tragisch naar hun dood gesleept worden door demonen...
Dan is je zus een kut hoerquote:Op maandag 16 juli 2012 01:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, jawel. Ik geloof er amper in, maar op een of andere manier zit die angst er wel in als ik alleen ben.
TS?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Straks tijdens het tandenpoetsen niet in de spiegel kijken, voor je het weet staat er één achter je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |