Ja, als het op Europa aankomt.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Je noemt mij fascist? Mij, ik, de sociaaldemocraat?
Dankzij de Arabieren weten we daar het antwoord op.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel vrienden php in het echt heeft.
Dat vind jij, gelukkig denken anderen er anders over.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Soms lijk je ook net een PVV'er. Net zo hersenloos
Gelukkig compenseer ik het verlies meer dan afdoende.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:33 schreef De_Guidance het volgende:
Homo's: vroeger had je Gerard Reve, Gerrit Komrij en Jos Brink.
Nu heb je Gerard Joling en Gordon.
Het kan verkeren.
Ik hoop het.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:36 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd of we StefanP of bendk/cempexo hier nog eens als kloons terugzien
En De Jager en Rutte.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:33 schreef De_Guidance het volgende:
Homo's: vroeger had je Gerard Reve, Gerrit Komrij en Jos Brink.
Nu heb je Gerard Joling en Gordon.
Het kan verkeren.
Daar niet, maar in Hongarije wel, aldus Bet.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:39 schreef Drugshond het volgende:
En ik maar denken dat camping owke is in BF2.
Femacampsurvivor is verdachtquote:Op maandag 16 juli 2012 00:36 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd of we StefanP of bendk/cempexo hier nog eens als kloons terugzien
Owke...maar don't mess up vacantion versus digi.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar niet, maar in Hongarije wel, aldus Bet.
Onzinquote:Op maandag 16 juli 2012 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
Daarnaast heeft Femacampblabla een totaal andere opinie dan de genoemden.
Kan ie zich weer in zijn rukbunker in slaap huilen nu zijn sociale leven weer even weg i.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
En zo geschiedde, php is weer pleite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |