Lef? Op een forum?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij hebt je lef wel weer genoeg getoond.
Jij hebt vast een heel kleine vriendenkring. Trouwens met je vader, die tevens je best vriend is, kun je helemaal geen kring maken.quote:
Ja, daag me maar uit. Als je lef hebt.quote:
Vaderfiguur heb ik nooit gehad voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt vast een heel kleine vriendenkring. Trouwens met je vader, die tevens je best vriend is, kun je helemaal geen kring maken.
Dat is te merkenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vaderfiguur heb ik nooit gehad voor de duidelijkheid.
Niks stoer, je insinueert dat ik lef wil tonen. Dat kan m.i. niet op een forum.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Stoer man.
Ik reed vorige week langs Zaltbommel, je woont nog dichtbij ook.quote:
Waar woont jouw huis dan ?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik reed vorige week langs Zaltbommel, je woont nog dichtbij ook.
^Whehehequote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yvonne had jou en de foto met een muisklik kunnen verwijderen, maak je daar maar niet druk om.
Ik denk dat ik weet wie je bent. Jullie staan op een camping in Ommen.quote:
Hebben ze daar tegenwoordig ook al internet?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bent. Jullie staan op een camping in Ommen.
^quote:
Ze is gesignaleerd in dit topic, een newbie probeerde haar uit te dagen. Niet dat ie een schijn van kans heeft, maar ze heeft hem gespaard. Elke willekeurige admin had er een ban tegen aan geknald. Had hij een bezoekje kunnen brengen aan het viva forum om te klagen over FOK!quote:
Ik had het topic doorgelezen jaquote:Op maandag 16 juli 2012 01:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze is gesignaleerd in dit topic, een newbie probeerde haar uit te dagen. Niet dat ie een schijn van kans heeft, maar ze heeft hem gespaard. Elke willekeurige admin had er een ban tegen aan geknald. Had hij een bezoekje kunnen brengen aar het viva forum om te klagen over FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |