Je hebt niks om je voor te schamen Yvonne. Andere 38jarige vrouwen doen er een moord voor.quote:
Wel eens van zonder toestemming foto's plaatsen hmm?quote:
Foto staat toch gewoon vrij op internet?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel eens van zonder toestemming foto's plaatsen hmm?
Je plempt het gewoon neer op het forum. Dat is niet netjes. Dat weet iedereen. Ik ga toch ook niet jouw fiets stelen, omdat ik Marokkaan ben.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Foto staat toch gewoon vrij op internet?
Dus? Dat geeft je geen recht, nergens op.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je plempt het gewoon neer op het forum. Dat is niet netjes. Dat weet iedereen. Ik ga toch ook niet jouw fiets stelen, omdat ik Marokkaan ben.
Klopt maar niet op fok.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Leer éérst eens wat van de mores op internet vóór je domme dingen gaat doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat?Iedereen kan het zo zien, dus ik dacht dan mag het toch wel? Zal het iig ff verwijderen...
Yvonne had jou en de foto met een muisklik kunnen verwijderen, maak je daar maar niet druk om.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat?Iedereen kan het zo zien, dus ik dacht dan mag het toch wel? Zal het iig ff verwijderen...
Ja hoor, je bruine arm heb je.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yvonne had jou en de foto met een muisklik kunnen verwijderen, maak je daar maar niet druk om.
Kwestie van 2x nadenken denk ik zoquote:Op maandag 16 juli 2012 01:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is ze cameraschuw. Ze haat aandacht. Zo komt ze niet aan studeren toe.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef Quotidien het volgende:
En die foto in de OP dan? Ook geen toestemming gegeven he.
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yvonne had jou en de foto met een muisklik kunnen verwijderen, maak je daar maar niet druk om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |