Kan er niks aan doen. Ik mocht hem plaatsen.quote:
Daar zijn haar pupillen veel te klein voorquote:Op maandag 16 juli 2012 00:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Dat is Lindsay Lohan met haar zatte kop en stijf van de pillen.
Lul. Spoiler.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Dat is Lindsay Lohan met haar zatte kop en stijf van de pillen.
Gelukkig zegt de image URL ons niksquote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:47 schreef tong80 het volgende:
Ik was dan ook maar gespeeld kwaad. Daar is Jelle veel te lief voor.
Ouderdom.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:29 schreef Strawberrystra. het volgende:
My gawd!! Wat is er met haar gebeurd??
Heeft ook zijn charme..quote:
Andere kleding?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:50 schreef Trebo het volgende:
Zoek de 657 verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tong niet. Wel breder.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:50 schreef Yveske het volgende:
[..]
Heeft ook zijn charme..
Mannen worden ook knapper naarmate ze ouder worden.
Ach je bent nog geen 40. Dan praten we verder.quote:
quote:
Je hebt niks om je voor te schamen Yvonne. Andere 38jarige vrouwen doen er een moord voor.quote:
Wel eens van zonder toestemming foto's plaatsen hmm?quote:
Foto staat toch gewoon vrij op internet?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel eens van zonder toestemming foto's plaatsen hmm?
Je plempt het gewoon neer op het forum. Dat is niet netjes. Dat weet iedereen. Ik ga toch ook niet jouw fiets stelen, omdat ik Marokkaan ben.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Foto staat toch gewoon vrij op internet?
Dus? Dat geeft je geen recht, nergens op.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je plempt het gewoon neer op het forum. Dat is niet netjes. Dat weet iedereen. Ik ga toch ook niet jouw fiets stelen, omdat ik Marokkaan ben.
Klopt maar niet op fok.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Leer éérst eens wat van de mores op internet vóór je domme dingen gaat doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat?Iedereen kan het zo zien, dus ik dacht dan mag het toch wel? Zal het iig ff verwijderen...
Yvonne had jou en de foto met een muisklik kunnen verwijderen, maak je daar maar niet druk om.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat?Iedereen kan het zo zien, dus ik dacht dan mag het toch wel? Zal het iig ff verwijderen...
Ja hoor, je bruine arm heb je.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yvonne had jou en de foto met een muisklik kunnen verwijderen, maak je daar maar niet druk om.
Kwestie van 2x nadenken denk ik zoquote:Op maandag 16 juli 2012 01:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is ze cameraschuw. Ze haat aandacht. Zo komt ze niet aan studeren toe.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef Quotidien het volgende:
En die foto in de OP dan? Ook geen toestemming gegeven he.
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yvonne had jou en de foto met een muisklik kunnen verwijderen, maak je daar maar niet druk om.
Lef? Op een forum?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij hebt je lef wel weer genoeg getoond.
Jij hebt vast een heel kleine vriendenkring. Trouwens met je vader, die tevens je best vriend is, kun je helemaal geen kring maken.quote:
Ja, daag me maar uit. Als je lef hebt.quote:
Vaderfiguur heb ik nooit gehad voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt vast een heel kleine vriendenkring. Trouwens met je vader, die tevens je best vriend is, kun je helemaal geen kring maken.
Dat is te merkenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vaderfiguur heb ik nooit gehad voor de duidelijkheid.
Niks stoer, je insinueert dat ik lef wil tonen. Dat kan m.i. niet op een forum.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Stoer man.
Ik reed vorige week langs Zaltbommel, je woont nog dichtbij ook.quote:
Waar woont jouw huis dan ?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik reed vorige week langs Zaltbommel, je woont nog dichtbij ook.
^Whehehequote:Op maandag 16 juli 2012 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bent. Jullie staan op een camping in Ommen.quote:
Hebben ze daar tegenwoordig ook al internet?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bent. Jullie staan op een camping in Ommen.
^quote:
Ze is gesignaleerd in dit topic, een newbie probeerde haar uit te dagen. Niet dat ie een schijn van kans heeft, maar ze heeft hem gespaard. Elke willekeurige admin had er een ban tegen aan geknald. Had hij een bezoekje kunnen brengen aan het viva forum om te klagen over FOK!quote:
Ik had het topic doorgelezen jaquote:Op maandag 16 juli 2012 01:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze is gesignaleerd in dit topic, een newbie probeerde haar uit te dagen. Niet dat ie een schijn van kans heeft, maar ze heeft hem gespaard. Elke willekeurige admin had er een ban tegen aan geknald. Had hij een bezoekje kunnen brengen aar het viva forum om te klagen over FOK!
En jij bent een beetje irritantquote:
Een jongetje is zaterdagavond op eenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hebben ze daar tegenwoordig ook al internet?
Héquote:Op maandag 16 juli 2012 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En jij bent een beetje irritant![]()
Ik ken jou nog wel van dat DIG topic
beetje om hulp vragen maar zelf alles beter weten
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooit een slecht tongtopic gezien dan?
Per abuis gewist. Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Goeie vraag!quote:
Ik zou Quotidien noten, topic op slot doen om op te schonen en weer openen.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie vraag!
Ja wp, wat zou jíj met dit topic doen?
Stel dat je Tha Power had.
maandag 4 juni 2012 @ 13:51quote:
Ik zou hem sticky maken en zo geel weet je wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie vraag!
Ja wp, wat zou jíj met dit topic doen?
Stel dat je Tha Power had.
Heb je een hazenlip ?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De vraag is of dit allemaal ontopic of offtopic is, moeilijk te zeggen.
Waz met die haat.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
Zo te zien voelen meerderen zich aangesproken door 'wp'.
no commentquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat vraag jij
Necrofielen meld je hier.
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:36 schreef Oerbeer het volgende:
Gatver. Nee TS, we willen het niet weten. Rrr.
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat vraag jij
Necrofielen meld je hier.
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar liefde in dit topic.
Het is tong80 en Tong.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
Nou, aangezien het Tong80 is zou ik hem even open laten de reacties afwachten en als dat helemaal niks is zou ik er een slotje opgooien
quote:
Moet steeds aan een wipkip denken bij wp. Weet niet hoe het komt.quote:
Het is toch wipwapquote:Op maandag 16 juli 2012 01:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet steeds aan een wipkip denken bij wp. Weet niet hoe het komt.
Omdat je het moeilijk kon zeggenquote:
U voor jouquote:Op maandag 16 juli 2012 01:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jaanders had ik hem graag aan jou gegeven.
Hoe kom je erop ? Die genialiteit had ik niet achter je gezocht. Niet alleen briljant, maar zo mooi origineel.quote:
dank je hiervoor, alhoewel het totaal geen antwoord op mn vraag is.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een jongetje is zaterdagavond op een
camping in Ommen met zijn arm klem
komen te zitten in een ballenautomaat.
Het jongetje was misschien net iets te
ongeduldig en nam het heft in eigen
hand,zo denkt de brandweer.
Het kostte de brandweer een uur om de
jongen te bevrijden.Hij kreeg van zijn
redders een bal en een knuffelbeer
cadeau."We konden niet te veel bewegen,
want dat deed hem pijn",aldus een
brandweerwoordvoerder.
Het jongetje hield aan het incident een
pijnlijke hand over,maar toegesneld
ambulancepersoneel hoefde niet in actie
te komen.
Op jouw leeftijd had ik ook een beugel. Na je 17e werkt het niet meer.quote:
Works for me.quote:
Welke vraag ? Wil je een tientje lenen ?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dank je hiervoor, alhoewel het totaal geen antwoord op mn vraag is.
Had je op mijn leeftijd een beugel? arme jongenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd had ik ook een beugel. Na je 17e werkt het niet meer.
Ja ik zoop al jong alcohol.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Had je op mijn leeftijd een beugel?
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Had je op mijn leeftijd een beugel? arme jongen![]()
Trouwens niet waar, genoeg beroemde mensen die ook beugels op latere leeftijd hebben.
Is dat een wens? Wil jij nu ook je lef tonen of zo?quote:
Nee dat betreur ik ten zeerste, alleen om mijn standaard pi zeker?quote:Op maandag 16 juli 2012 02:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dat een wens? Wil jij nu ook je lef tonen of zo?
Standaard PI's zijn not-done wp, niet slimquote:Op maandag 16 juli 2012 02:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee dat betreur ik ten zeerste, alleen om mijn standaard pi zeker?
Ja nu wel, trustenquote:
Ja, allequote:Op maandag 16 juli 2012 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooit een slecht tongtopic gezien dan?
Als je nog iets wil eten BBQSausage :quote:
Ben al weg. En eet smakelijk.quote:
Kwam Pang Behang? De overige 3 waren nog enigszins geloofwaardig maar een Chinese zaak die zo heet? Mallerd...quote:Op maandag 16 juli 2012 02:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je nog iets wil eten BBQSausage :
Tong's culinaire recencies horeca Zaltbommel.
Met zo'n username zal je er smullen.
FYI, die beer is een "trauma beer"die gegeven wordt aan kindjes/mensen die het leuk vinden, die beer. En het kunnen gebruiken.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een jongetje is zaterdagavond op een
camping in Ommen met zijn arm klem
komen te zitten in een ballenautomaat.
Het jongetje was misschien net iets te
ongeduldig en nam het heft in eigen
hand,zo denkt de brandweer.
Het kostte de brandweer een uur om de
jongen te bevrijden.Hij kreeg van zijn
redders een bal en een knuffelbeer
cadeau."We konden niet te veel bewegen,
want dat deed hem pijn",aldus een
brandweerwoordvoerder.
Het jongetje hield aan het incident een
pijnlijke hand over,maar toegesneld
ambulancepersoneel hoefde niet in actie
te komen.
Ik heb het al veranderd in de echte naam Was net iets te lollig. De zaken en de visboer bestaan echt. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kwam Pang Behang? De overige 3 waren nog enigszins geloofwaardig maar een Chinese zaak die zo heet? Mallerd...
wie moet die slaan dn ?quote:
ooh echtquote:
Ik lag in bed en dacht ik moet het nu openen er is geen hond en kan de recenties dan mooi onder elkaar zetten zondr dat iemand er tussen komt. Er was er één en dat is Rob Geus. Dat staat nog leuk ook.quote:
Terusten wipkipquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag in bed en dacht ik moet het nu openen er is geen hond en kan de recenties dan mooi onder elkaar zetten zondr dat iemand er tussen komt. Er was er één en dat is Rob Geus. Dat staat nog leuk ook.
quote:
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat z'n echte ook zo isquote:
Hehe, eindelijk spot ik haar een keer, de koningin van FOK!.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat z'n echte ook zo is
Gehoord? Sure...quote:Op maandag 16 juli 2012 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat z'n echte ook zo is
ja word boosquote:Op maandag 16 juli 2012 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leer éérst eens wat van de mores op internet vóór je domme dingen gaat doen.
De regels zijn namelijk al tijden veranderd..
Goed gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die gozer loopt de hele avond al te kloten, topics omhoogkicken enzo
Als je zo door gaat ga je FOK! spoedig verlaten.quote:
Ga maar gewoon ergens anders hatenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |