Precies. Maar ach, Mart moet voor de show zorgen, je weet toch?...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef DeMessias het volgende:
Mart, als je de etappe nu eens zou bekijken...
Ik zou het wel een dagje willen mee maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef JC14 het volgende:
Ploegleider, toch wel een vak apart. Dat moet je écht aanvoelen.
Precies. Ik zou er maar wat voor over hebben om het eens een dagje te zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Ik zou het wel een dagje willen mee maken.
Eerst een LOI cursus... O wacht, die is er nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef JC14 het volgende:
[..]
Precies. Ik zou er maar wat voor over hebben om het eens een dagje te zijn.
Nee hij moet er een krantenwijk bij doen. Stomme vraag iddquote:
En als hij schuldig bevonden wordt, de psychiatrische kantquote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef reddevil1408 het volgende:
Gisteren hadden we de juridische kant, vandaag de medische kant van de zaak Lance Armstrong...
Mee eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Panthera. het volgende:
Dat gedoe over de watts van Sky
Ik weet van zoveel renners dat ze al jaren op die manier fietsen, alleen omdat Sky bombastisch is en ze nu toevallig harder fietsen dan de rest wordt er opeens gedaan alsof ze een revolutie bewerkstelligen
Ja iddquote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Panthera. het volgende:
Dat gedoe over de watts van Sky
Ik weet van zoveel renners dat ze al jaren op die manier fietsen, alleen omdat Sky bombastisch is en ze nu toevallig harder fietsen dan de rest wordt er opeens gedaan alsof ze een revolutie bewerkstelligen
Hij zegt wel vrij zinnige dingen. Dat gelul van Froome slaat ook nergens op inderdaad, met honger naar bed gaanquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Tjacka het volgende:
o ik ben de enige die het een goede show vind?
Afgezien van het tenenkrommende commentaar op de etappe van Mart is het best te verterenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Tjacka het volgende:
o ik ben de enige die het een goede show vind?
Ja vooral in de afdaling denk ik. Achterstevoren zitten terwijl je op volle snelheid naar beneden gaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef reddevil1408 het volgende:
Is trouwens ook een zwaar beroep: cameraman op de motor.
Groot gedeelte was al bekend, voor mij in ieder geval. Ze konden er best sneller doorheen vond ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hij zegt wel vrij zinnige dingen. Dat gelul van Froome slaat ook nergens op inderdaad, met honger naar bed gaanAls je iets weet van trainingsmethodes en dergelijke weet je dat dat nergens op slaat.
Nee, daarom was de bevestiging ook niet zo slim.quote:
Ik word al misselijk bij de gedachte alleen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja vooral in de afdaling denk ik. Achterstevoren zitten terwijl je op volle snelheid naar beneden gaat.
Ja klopt, maar ik vind dat op zich niet zo erg als het in ieder geval goed vertelt wordt. Ik denk dat het grootste gedeelte van de kijkers totaal niet weet waar ze het over hebben, dus ik vind dat niet zo'n probleem.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Groot gedeelte was al bekend, voor mij in ieder geval. Ze konden er best sneller doorheen vond ik.
Zou kunnen kloppen ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind dat op zich niet zo erg als het in ieder geval goed vertelt wordt. Ik denk dat het grootste gedeelte van de kijkers totaal niet weet waar ze het over hebben, dus ik vind dat niet zo'n probleem.
Jeps. We moeten gewoon een Fok! competitie organiseren bij Grand Colombier en andere bergen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind dat op zich niet zo erg als het in ieder geval goed vertelt wordt. Ik denk dat het grootste gedeelte van de kijkers totaal niet weet waar ze het over hebben, dus ik vind dat niet zo'n probleem.
Overigens, die weg richting de top van de Grand Colombier trouwensDie moet ik ook eens fietsen.
't is geen Rivierside nee..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Niet echt een van zijn beste nummers dit.
Nee, dat verzint Mart er even bij. Hij mag dat he....quote:Op maandag 16 juli 2012 23:54 schreef Neroje het volgende:
Uit respect voor de tegenpartij? Dat zei hij niet toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |