Dat waren harde inderdaad, na al die ellende was ik er zo klaar mee dat we maar ff gewacht hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had harde lenzen maar dat was bij elke knipper dat ze eruit vielen, zachte blijven plakken
Hoezo kan je geen lenzen?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan geen lenzenMaar dat is nu alweer een jaar terug, dus binnenkort weer een keertje proberen.
Thanks Vaduz, soms is zonder wel mooier maar achHet lijkt me vooral handiger, je beeld is volledig.
Haar oren zijn al niet eens zichtbaar genoeg volgens mijquote:
Kan ze met geen mogelijkheid inhoudenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoezo kan je geen lenzen?
Je beeld is echt echt echt zo fijn met lenzen.
Bril zuigt echt big time.
En het komt nog wel van de officiële sitequote:Op maandag 16 juli 2012 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haar oren zijn al niet eens zichtbaar genoeg volgens mij
Ik heb m'n oren nu ook niet in beeld op het paspoort, en ze staan ook niet bij die regels.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waar zijn haar oren?Ik moest m'n haar achter m'n oren
Equote:Op maandag 16 juli 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Sjeez, wat een voorbeelden ookGewoon rechtop zitten, niks meer, niks minder
quote:Moeten de oren zichtbaar zijn om de ooraanzet te kunnen bepalen?
Neen. De ooraanzet is het midden van de lijn die langs het begin van het gewoonlijk zichtbare oor loopt. de oren hoeven niet zichtbaar te zijn om de ooraanzet te kunnen bepalen. Mits het gezicht volledig zichtbaar is. De ooraanzet wordt bepaald door een denkbeeldige lijn langs de zijkant van het gezicht te zetten. De Fotomatrix Model 2007 treft u onder categorie 4 foto's aan die dit illustreren. Ter verdere verduidelijking zijn hieronder nog drie foto's opgenomen waaruit blijkt dat de ooraanzet kan worden bepaald zonder dat de oren ook daadwerkelijk zichtbaar zijn.
Tjongejonge, sta ik voor niks met m'n flappers in de shinequote:Op maandag 16 juli 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n oren nu ook niet in beeld op het paspoort, en ze staan ook niet bij die regels.
Ha mensen,daar is ze dan eindelijk, Pisces op de foto!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe.
Oke ik ben klaar met foto's, jongens
Ik zoek Ola nu zonder shirt, maar google loopt een beetje vertraging op!quote:
Oh ja, for on the weekend ofzoquote:
Staat hier ergens op een briefje ja, moet ook nog ff m'n ogen opnieuw laten meten want ze zijn weer lekker achteruit gegaanquote:Op maandag 16 juli 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, hier zeggen ze dat ook steeds van die oren hoor
Volgens mij heb ik al mijn tweede paspoort met die nieuwe regelfoto![]()
Lutte, harde lenzen zijn kut, zachte lenzen zijn zoooooo fijn![]()
Weet je wel de sterkte van je lenzen?
Koop es zo een proefsetje gewoon anders
Het eerste complimentje was al binnen, kom maar doorquote:Op maandag 16 juli 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ha mensen,daar is ze dan eindelijk, Pisces op de foto!
Action dusquote:Op maandag 16 juli 2012 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Staat hier ergens op een briefje ja, moet ook nog ff m'n ogen opnieuw laten meten want ze zijn weer lekker achteruit gegaan![]()
Maar maakt om te kijken of ik ze in kan houden weinig uit, dus dat anders toch eerst proberen!
Het valt me reuze meequote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het eerste complimentje was al binnen, kom maar door
Daar doe ik het voorquote:
Ik heb van jou wel het leukste beeld in m'n hoofd, puur omdat het allemaal verzonnen isquote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het eerste complimentje was al binnen, kom maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |