Omdat ie zo briljant is.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Bos81 het volgende:
MIjn favo rooie is Vaduz.
Maar dit is wel weer een lekker ding
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Oh. Klinkt als een dagje stoempen daar.
Hahahaquote:Op maandag 16 juli 2012 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]En het eerste telefoontje, nog voor half negen, was een of andere gristenwacko die begon met , goedemorgen, mag ik even tot Jezus bidden voor ik mijn vraag aan u stel?
Fucking hell no, asshole
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]En het eerste telefoontje, nog voor half negen, was een of andere gristenwacko die begon met , goedemorgen, mag ik even tot Jezus bidden voor ik mijn vraag aan u stel?
Fucking hell no, asshole
Misschien heeft ze voor aanrechten gestudeerdquote:Op maandag 16 juli 2012 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Het ergste is dat ze geloof ik al afgestudeerd is.
![]()
Ze kan denk ik dr eigen billen nog niet afvegen.
Vorige week heb ik echt de hele week lopen facepalmen.
Net als je denkt dat het niet dommer kan dan kan het met gemak
Oke, die slok koffie bleef net binnenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze voor aanrechten gestudeerd
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
En dan natuurlijk zo'n kerel van 50 die dan leuke hippe grappen verzint speciaaaaaaal voor jonge vrouwen. Toppie. Boerin met kiespijn
hier op het winkelcentrum zit een supertoffe fotograve, die je de foto's laat zien op het scherm voor ze geprint worden. Kan je zelf kiezenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet deze week ff m'n shine uit de kast halen voor nieuwe pasfoto's. Ik dacht ergens op een station nog wel even langs zo'n hokje te kunnen, dan kun je zelf zo goed zien of het wat is, maar ik moet vermoedelijk echt bij een fotograaf als een lulletje op een krukje gaan zitten
Hier is het vier boevenfoto's en dan een grotere foto waar je op mag lachen (voor jezelf).quote:Op maandag 16 juli 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee je moet t sowieso maar laten doen, want bij de gemeente keuren ze alles af tegenwoordig met die nieuwe regels. Ze maken je ook niet meer aan het lachen want lachen is verboden
Mwah dat kan hier ook dacht ik, maar dat blijft net zo ruk. Bij de fotograaf zit je altijd met een half slagerslicht boven je hoofd, vol in de spotlightquote:Op maandag 16 juli 2012 10:05 schreef omearos het volgende:
[..]
hier op het winkelcentrum zit een supertoffe fotograve, die je de foto's laat zien op het scherm voor ze geprint worden. Kan je zelf kiezen
Oh dan heb je nog niet zo lang een bril, Lut?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier is het vier boevenfoto's en dan een grotere foto waar je op mag lachen (voor jezelf).
Ik heb toen voor m'n veertiende verjaardag foto's laten maken (voor id) en twee maanden later knipte ik mijn haar (daarvoor nooit naar de kapper geweest) en weer iets later kreeg ik een bril. Het is echt wachten tot ik geweigerd ga worden ergens
Dat zeiden ze 5 jaar terug ook en ik heb op m'n gemakje foto's in het hokje laten maken, hoofd half nonchalant schuin, oren niet in beeldquote:Op maandag 16 juli 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee je moet t sowieso maar laten doen, want bij de gemeente keuren ze alles af tegenwoordig met die nieuwe regels. Ze maken je ook niet meer aan het lachen want lachen is verboden
Ze sturen je rustig weer weg met je foto's hoor, echt!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 5 jaar terug ook en ik heb op m'n gemakje foto's in het hokje laten maken, hoofd half nonchalant schuin, oren niet in beeldMaar het zal idd nu wel strenger zijn.
Nope, 2,5 jaar ongeveer.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog niet zo lang een bril, Lut?
Beterquote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh he he, ik heb eindelijk tijd om te eten, en het laatste restje migraine trekt meteen weg
Ik ben geneigd om 2 setjes te regelen, eentje uit een hokje, andere bij de fotograaf, om eens te testen of ze het uit het hokje accepteren. Just for funquote:Op maandag 16 juli 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze sturen je rustig weer weg met je foto's hoor, echt!
En als je ze dan bij een erkende fotograaf hebt laten maken moet ie gratis nieuwe maken, doe je t zelf in een hokje is het weg centjes
Ik kan geen lenzenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Neem lenzen, elke dag dat je het niet doet heb je er achteraf spijt van, trust me!
Fijn, zeker op een maandagquote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh he he, ik heb eindelijk tijd om te eten, en het laatste restje migraine trekt meteen weg
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om 2 setjes te regelen, eentje uit een hokje, andere bij de fotograaf, om eens te testen of ze het uit het hokje accepteren. Just for fun
Mijn oude foto's werden gewoon geaccepteerd, maar ja met +- 18 loketten bij een gemeentehuis zijn ze niet zo kritisch denk ikHier zullen ze zeiken, dus ik hoop dat het meteen goed is.
Ik had harde lenzen maar dat was bij elke knipper dat ze eruit vielen, zachte blijven plakkenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan geen lenzenMaar dat is nu alweer een jaar terug, dus binnenkort weer een keertje proberen.
Goed experiment welquote:Op maandag 16 juli 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om 2 setjes te regelen, eentje uit een hokje, andere bij de fotograaf, om eens te testen of ze het uit het hokje accepteren. Just for fun
Mijn oude foto's werden gewoon geaccepteerd, maar ja met +- 18 loketten bij een gemeentehuis zijn ze niet zo kritisch denk ikHier zullen ze zeiken, dus ik hoop dat het meteen goed is.
Ik zal zelf ook goed recht gaan zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij hebben hier ook een mega gemeentehuis hoor, en geloof me maar dat ze kritisch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |