9.3 plus acht ton salaris IS tien miljoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:20 schreef Jay_Snake het volgende:
9.3 miljoen....Van Geel, zorg dat het 10 wordt en het is goed!twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-07-2012 om 09:50:24Engelse bronnen zeggen dat Aston Villa maarliefst 9,3 miljoen euro aan Feyenoord zou willen betalen voor Ron Vlaar. reageer retweet
En derksen maar negatief over vGeel, zal vast weer een excuus hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
9.3 plus acht ton salaris IS tien miljoen.
Van Geel heeft dit UITSTEKEND gedaan weer.
De kogel is nog niet door de kerk hé.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou eerst even afwachten of een dergelijk bedrag ook klopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weinig ervaren en goede verdedigers in Nederland hoor. Enige waar ik best wel onder de indruk ben is die Nuytinck van NEC. Maar die speelt daar ook pas twee seizoenen in de basis.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, wat ervaring achterin zou ons niet misstaan. Gemiddelde leeftijd zal met het vertrek van Vlaar rond de 20 of 21 liggen. Alleen moeten we dat geld dan niet gaan besteden aan Wuytens.
Ik vind het eigenlijk zo'n onzin. Top vijf spelers:quote:Op maandag 16 juli 2012 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Dat geld zou zeer welkom zijn, maar op de as van het veld ben je dan op iedere linie een bepalende speler kwijt.
Je ziet het positief in vriend, ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op maandag 16 juli 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zo'n onzin. Top vijf spelers:
Clasie
Ahmadi
Guidetti
Bakkal
Leerdam
Alleen voor Guidetti is geen vervanger. Vormer zal navenant gelijk aan Ahmadi presteren (is nog beter in de zestien ook en heeft een beter schot), Immers heeft precies de kwaliteiten die Bakkal ontbeerde waardoor veel druk viel op Ahmadi en Clasie... We gaan er in die linie nog steeds op VOORUIT.
Vlaar is ook gewoon minder dan Vrij en Schenkeveld en BMI. Als je die kan laten ophoepelen voor zo'n immens bedrag ben je alleen maar blij.
Iedereen deed Vlaar juist wegzetten als GEEN leider begin afgelopen seizoen.... Draaikonten.
Ajax werd met een gemiddelde leeftijd van 22 kampioen. Gaan wij komend seizoen ook doen. Niets mis mee. Vlaar gaan we ECHT niet missen.
Hoogmoed in R'dam na een leuk seizoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax werd met een gemiddelde leeftijd van 22 kampioen. Gaan wij komend seizoen ook doen.
Iemand van binnen de club. Dicht bij het vuur. Die geruchten van hun komen 9 van de 10 keer uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ziet het positief in vriend, ik hoop dat je gelijk krijgt
Alleen wie zitten er achter dat FR1908nieuws @ Twitter? Want nergens anders lees ik iets over 9.3 miljoen zonder dat zij vermeld worden.
BMI Bakkal Guidetti Clasie Cabral Ahmadi Nelom.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Muto het volgende:
Nou ja, een stuk of 5 nieuwe spelers in je elftal inpassen zal echt maanden duren.
Maar dat gerucht is niet van hun.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand van binnen de club. Dicht bij het vuur. Die geruchten van hun komen 9 van de 10 keer uit.
"Gewoon de feiten". - Louis van Gaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoogmoed in R'dam na een leuk seizoen.
Touché.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BMI Bakkal Guidetti Clasie Cabral Ahmadi Nelom.
Wat zijn deze namen? Spelers die nog nooit of meer dan een jaar niet uitkwamen in de hoofdmacht van Feijenoord.
We werden tweede.
I Call Bullshit.
Ik hou van je positiviteit HMF, maar laten we niet vergeten dat ook deze groep z'n grilligheid had vorig jaar en ook Guidetti kwam pas na meerdere wedstrijden echt op dreef. Dat is vrij normaal voor een nieuwe speler.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat zijn deze namen? Spelers die nog nooit of meer dan een jaar niet uitkwamen in de hoofdmacht van Feijenoord.
We werden tweede.
I Call Bullshit.
Nog iconischer is de 26 miljoen die hij dan gepakt heeft:quote:Op maandag 16 juli 2012 10:51 schreef Lastpost het volgende:
Wel apart trouwens, na de klapper van Drenthe in het seizoen 2007/2008 heeft Feyenoord tot aan Van Geel enkel Lee en Castaignos weten te verkopen als eerste elftal spelers.![]()
Sinds Van Geel er zit al vijf spelers en de zesde lijkt op komst.
Dat terwijl er over de 50 spelers weer zijn vertrokken en gestopt in diezelfde periode, lekkere statistiek om aan te geven wat een gigantisch wanbeleid er al die jaren is gevoerd.
Dacht dat Bahia en Biseswar beiden ook nog wat hadden opgeleverd en onder z'n bewind vielen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog iconischer is de 26 miljoen die hij dan gepakt heeft:
10 Vlaar
4 Ahmadi
12 Wijnaldum en Fer
Wie zijn de andere twee waar je het over hebt?
Klopt. Dat zei ik ook eind seizoen: als we het elftal van de "Driedetti" periode hadden gehad vanaf het begin, waren we landskampioen geworden met 80+ punten. Maar Bakkal en Guidetti sloten op de laatste dag (!) pas aan. Maar nu hebben onze gasten DE HELE VOORBEREIDING al samengespeeld, op een evt. spits en Singh en Omar na.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik hou van je positiviteit HMF, maar laten we niet vergeten dat ook deze groep z'n grilligheid had vorig jaar en ook Guidetti kwam pas na meerdere wedstrijden echt op dreef. Dat is vrij normaal voor een nieuwe speler.
Ook daarom moeten we geduldig zijn met eventuele matige prestaties aan het begin van het seizoen.
- Janmaatquote:Op maandag 16 juli 2012 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We werden tweede.
I Call Bullshit.
Klopt ja! Biseswar 1.2 miljoen (8 ton salaris 4 ton transfer) en Bahia 8 ton (6 ton salaris en 2 ton transfer)quote:Op maandag 16 juli 2012 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dacht dat Bahia en Biseswar beiden ook nog wat hadden opgeleverd en onder z'n bewind vielen.
Ebdalaoui speelt Schaken wel uit de basis hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:56 schreef Muto het volgende:
[..]
- Janmaat
- Vormer/Singh
- Immers
- Ebdadinges
- Eventueel Schenkeveld/Kongolo
Of die Ebda basis wordt twijfel ik zeer, maar je hebt dan nog invallers als Goossens en Te Vrede die ook ingepast moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |