Niet mee eens. Centraal Schenkeveld en Vrij. Dan pas volgt BMI in de rangorde, en dan Ramsteijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:03 schreef satecl het volgende:
Als Vlaar zou vertrekken wordt BMI de nieuwe LCV. En dan moet je hem daar echt op laten staan en niet weer uit nood hem op LB zetten. Dan kom je er nooit.
Waarom nog een jongen aantrekken als we al 4 CV's hebben waarvan er 2 perfect op LB kunnen (Ramsteijn en BMI)quote:Nelom wordt dat de 1e LB, maar volgens mij hebben we dan geen 2e man. Daar zal dus iemand voor moeten worden aangetrokken. Simon Poulsen heeft nog steeds geen club?
We hebben niets te besteden, zelfs niet als we zulke miljoenen binnenkrijgen, tenzij EXTREEM buitenkansje.quote:En er moet natuurlijk een spits komen. Ik denk dat Feyenoord wel 3 miljoen te besteden heeft als Vlaar voor minimaal 7/8 miljoen weg gaat.
Helemaal mee eens.quote:Ik geloof er trouwens wel in dat Vlaar voor dat bedrag weg gaat. Hij heeft nog een 2 jarig contract en is een echte steunpilaar voor aankomend seizoen. Vooral omdat Guidetti en El Ahmadi ook al vertrokken zijn(enin mindere mate Bakkal).
Wat ben jij voor troll?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:05 schreef Bloomwern het volgende:
Ze gaan vast geen 9 miljoen betalen voor Vlaar.
Overigens is het dan nog steeds 7,7 miljoen bruto en ws ook nog in termijnen.
In welke tijd leef jij? 9 van de 10 "grote" transfers worden in termijnen betaald...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ben jij voor troll?. Clubs betalen vrijwel nooit meer in termijnen. Dat het bruto is klopt, maar bij direct doorinvesteren betaal je weinig belasting. Verder zie ik ze absoluut wel 9 miljoen gaan dokken.
Feijenoord zal ALLES in de schulden stoppen. Verder worden transfers vrijwel altijd in hetzelfde boekjaar betaald. Dus houd op met die onzinquote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef Bloomwern het volgende:
[..]
In welke tijd leef jij? 9 van de 10 "grote" transfers worden in termijnen betaald...
Gladbach betaald ook Twente in 3 termijnen. Feyenoord zal maar ik klein deel kunnen investeren, het meeste gaat in de schulden.
Nee, Feyenoord zal er toch echt wel een spits en misschien ook een vervanger voor halen. Hou aub op man. Transfers worden in jaaaaaaaaaren betaald. Misschien niet bij 3 miljoen maar bij bedragen als 10/15/20 etc miljoen betalen ze gewoon verdeeld over lange termijnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord zal ALLES in de schulden stoppen. Verder worden transfers vrijwel altijd in hetzelfde boekjaar betaald. Dus houd op met die onzin
Een vleugel verdediger moet goed kunnen mee voetballen en knappe voorzetten afgeven. Vooral als je ook Cabral voor je hebt staanquote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet mee eens. Centraal Schenkeveld en Vrij. Dan pas volgt BMI in de rangorde, en dan Ramsteijn.
[..]
Waarom nog een jongen aantrekken als we al 4 CV's hebben waarvan er 2 perfect op LB kunnen (Ramsteijn en BMI)
[..]
We hebben niets te besteden, zelfs niet als we zulke miljoenen binnenkrijgen, tenzij EXTREEM buitenkansje.
Iets met nog steeds 30 miljoen schuld.
[..]
Helemaal mee eens.
Onzin. Feijenoord heeft al tientallen keren aangegeven al de gelden te investeren in de schulden, tenzij er sprake is van extreme buitenkansjes.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:11 schreef Bloomwern het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord zal er toch echt wel een spits en misschien ook een vervanger voor halen.
Onzin. Kijk alle clubbegrotingen er op na of houd je mond.quote:Hou aub op man. Transfers worden in jaaaaaaaaaren betaald.
Onzin.quote:Misschien niet bij 3 miljoen maar bij bedragen als 10/15/20 etc miljoen betalen ze gewoon verdeeld over lange termijnen.
En wat is een buitenkans. Als ze Guidetti voor 5 miljoen halen.. Kunnen ze dat ook een buitenkans noemen. Breed begrip dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Feijenoord heeft al tientallen keren aangegeven al de gelden te investeren in de schulden, tenzij er sprake is van extreme buitenkansjes.
Ik ben met je eens dat BMI echt briljant was op de CV en De Vrij uit de basis hield was terecht (tenminste: ik had Vlaar eruit geflikkerd toen maar ja die was aanvoerderquote:Op zondag 15 juli 2012 23:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Een vleugel verdediger moet goed kunnen mee voetballen en knappe voorzetten afgeven. Vooral als je ook Cabral voor je hebt staan. BMI kan dat niet. Die heb ik liever centraal. Daar speelde hij echt BAAS afgelopen seizoen. Niet voor niets kreeg hij een tijd de voorkeur boven de Vrij.
Deed ie voortreffelijk in de jeugd hoor pik. Ook als LM deed hij 't goed trouwens.quote:Rammsteijn goed op de LB........ nee
Dost was 5.5 miljoenquote:en tjah.,,,, Ik snap wel dat je beter geen geld kan besteden. Maar je ziet dat dit Feyenoord echt ZEER ZEER ZEER behoefte heeft aan een spits. Dat kan echt 4 plekken schelen op de ranglijst. Daar moet je op financieel belang en sportief belang een goeie balans in vinden. Daarom zou ik persoonlijk liever willen dat ze 3 miljoen daar voor vrij maken, wat ze vorig seizoen ook bij Bas Dost wouden doen. Maar ik snap wel dat je het daar niet mee eens bent,,
5 miljoen voor Guidetti is nu alles behalve een buitenkans (zal misschien nooit meeer spelen, zal sowieso het komende half jaar niet spelen zo ziet het eruit).quote:Op zondag 15 juli 2012 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
En wat is een buitenkans. Als ze Guidetti voor 5 miljoen halen.. Kunnen ze dat ook een buitenkans noemen. Breed begrip dus.
Ik heb ook veel vertrouwen in Schenkeveld, zeker mee eens! Als hij fit blijft nog wel meer dan de Vrij. Jij hebt dus het liefst Janmaat--de Vrij--Schenkeveld--BMI ? Dan ga ik met je meequote:Op zondag 15 juli 2012 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat BMI echt briljant was op de CV en De Vrij uit de basis hield was terecht (tenminste: ik had Vlaar eruit geflikkerd toen maar ja die was aanvoerder).
Maar je onderschat Schenkeveld pik. Dat is zó'n baas, die komt bij een mooie Engelse club uit (Arsenal ofzo). Vermaelen-eske kwaliteiten, excuses voor de persoon met wie ik 'm vergelijk
[..]
Deed ie voortreffelijk in de jeugd hoor pik. Ook als LM deed hij 't goed trouwens.
[..]
Dost was 5.5 miljoen. En ik snap wel dat het sportieve belang belangrijk is (man die tweede plek was zó lekker
) ... Maar de gezondheid en continuïteit van de club nog véél belangrijker. En die is het best te bewerkstelligen door snel financieel gezond te worden.
En dat doe je niet door te 'gokken' op een hoge eindstand zoals Bosz (en ja andere situatie want oude lullen peperdure contractspelers etc. etc.)
Jep. Jij hebt hem perfect staanquote:Op zondag 15 juli 2012 23:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ook veel vertrouwen in Schenkeveld, zeker mee eens! Als hij fit blijft nog wel meer dan de Vrij. Jij hebt dus het liefst Janmaat--de Vrij--Schenkeveld--BMI ? Dan ga ik met je mee
Blij toe. Had totaal niet gerendeerd in Feijenoord met die voorzetten van ons.quote:Dost was inderdaad 5,5 miljoen. Maar Feyenoord maakte ongeveer 3/3,5 voor hem vrij. Daarom is hij niet gekomen......
Klopt min of meer. Maar je onderschat hem man. Ramsteijn was toen echt wel goed, het hele team was gewoon nog onwennig. Men was nauwelijks op elkaar ingespeeld.quote:Ik beoordeel Rammsteijn op zijn eerste 6/7 wedstrijden op de LB positie in Feyenoord 1, niet in zijn wedstrijden in de jeugd. En in die 6/7 wedstrijden von ik hem drama en heeeel onzeker. Je zag gewoon dat hij een centrale verdediger is met voetballende intenties..
Over Rammsteijn zijn wij het dus niet eens. En zullen wij het vanavond ook niet worden. Want nogmaals: Ik vond hem echt slecht. ik bedoel dus als LB!! Centraal vond ik hem bij Jong Oranje en Excelsior ook zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Jij hebt hem perfect staan
[..]
Blij toe. Had totaal niet gerendeerd in Feijenoord met die voorzetten van ons.
[..]
Klopt min of meer. Maar je onderschat hem man. Ramsteijn was toen echt wel goed, het hele team was gewoon nog onwennig. Men was nauwelijks op elkaar ingespeeld.
had je die gast "eind seizoen" in het toenmalige Feijenoord erin gegooid (waar Guidetti dus extreem baasde, voor zijn blessure) had hij gewoon perfect meegevoetbald, dat weet ik zeker...
Een heel leuk elftal die top 5 waardig is.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Nozem. het volgende:
Vlaar er niet bij hebben zou volgend seizoen echt desastreus zijn.
Op Clasie na middenveld weg, spits weg wat blijft er over op deze manier.
Een top verdediging, een goede keeper, een middenveld waar veel van verwacht wordt, en een drama aanval. Maargoed Van Geel heeft nog even de tijd, Ellabdellaoui komt nog, ik zie het nog steeds wel zonnig in, lettende op de financiële situatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Nozem. het volgende:
Vlaar er niet bij hebben zou volgend seizoen echt desastreus zijn.
Op Clasie na middenveld weg, spits weg wat blijft er over op deze manier.
Guidetti is sowieso niet een goeie kopper, dus om te zeggen dat daarop het kampioenschap is verloren is overdreven. De rode kaart van Guidetti tegen RKC was juist het cruciale moment wat het kampioenschap heeft gekost. Anders had je die pot gewonnen en ook daarna tegen PSV. Daar ben ik 100% van overtuigd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Over Rammsteijn zijn wij het dus niet eens. En zullen wij het vanavond ook niet worden. Want nogmaals: Ik vond hem echt slecht. ik bedoel dus als LB!! Centraal vond ik hem bij Jong Oranje en Excelsior ook zeker niet verkeerd.
En over die voorzetten. Tjaaah, ik durf wel een paar kratten bier te wedden dat dat dit seizoen weer ons grootste problemen gaat worden. Enige hoop is op die Noor van Man. City... Want Schaken, Cisse en Cabral zullen nooit leren een knappe voorzet te geven ala Tadic, Narsing, John. Dat heeft ons afgelopen seizoen het kampioenschap gekost.
Zeker niet vekeerd en dan die Noor er nog bij.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Een heel leuk elftal die top 5 waardig is.
---------------------Mulder---------------------
Janmaat---De Vrij---BMI--------Nelom
---------------Vormer----Clasie----------
Schaken-------Immers------Elabdellaoui
------------------Aankoop;)-------------
Een beetje vergezocht imo. Naar mijn idee sta je aan het einde gewoon waar je hoort.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Guidetti is sowieso niet een goeie kopper, dus om te zeggen dat daarop het kampioenschap is verloren is overdreven. De rode kaart van Guidetti tegen RKC was juist het cruciale moment wat het kampioenschap heeft gekost. Anders had je die pot gewonnen en ook daarna tegen PSV. Daar ben ik 100% van overtuigd.
Achteraf gezien balen dat je door dat moment de titel misloopt en dat de held van het seizoen die voor een zeer groot deel van zo'n mogelijke titel ook verantwoordelijk was
Het had zo mooi kunnen zijn
Dan hadden we nog steeds een veel slechter doelsaldo en een punt minder.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Guidetti is sowieso niet een goeie kopper, dus om te zeggen dat daarop het kampioenschap is verloren is overdreven. De rode kaart van Guidetti tegen RKC was juist het cruciale moment wat het kampioenschap heeft gekost. Anders had je die pot gewonnen en ook daarna tegen PSV. Daar ben ik 100% van overtuigd.
Achteraf gezien balen dat je door dat moment de titel misloopt en dat de held van het seizoen die voor een zeer groot deel van zo'n mogelijke titel ook verantwoordelijk was
Het had zo mooi kunnen zijn
Maargoed: richten op de toekomst. Martin van Geel zorgt ervoor dat er een prima selectie staat eind augustus. Met beperkte mogelijkheden is Van Geel op zijn best en creatiefs
Owjah 6 punten verschil hè? Fuckquote:Op maandag 16 juli 2012 00:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan hadden we nog steeds een veel slechter doelsaldo en een punt minder.
70 punten was gewoon een puike prestatie. Niet het maximaal haalbare though.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Owjah 6 punten verschil hè? Fuck
quote:Singh: Kuip trok me over de streep
Of de spelers nu uit Oslo of Hoorn komen, De Kuip blijkt ze nog altijd dat laatste zetje te kunnen geven om naar Feyenoord te komen. "Bij mijn keuze voor Feyenoord is het bezoek dat ik aan De Kuip heb afgelegd bij de wedstrijd tegen FC Utrecht belangrijk geweest. Ik was erg onder de indruk van de sfeer en wilde direct in dit stadion spelen”, aldus Singh.
"De club maakte sowieso een heel professionele indruk op mij. Nu ik hier eenmaal ben, merk ik dat die indruk klopt. Bij Feyenoord is alles net iets professioneler geregeld dan bij mijn vorige club Valerenga.”
Ook voor Vormer is De Kuip een magische plek. "Ik kom uit Noord-Holland en heb mijn jeugd doorgebracht bij AZ, maar ik heb altijd met een speciaal oog naar De Kuip gekeken. Als ik met AZ op Varkenoord speelde en langs De Kuip kwam, dan dacht ik altijd ‘daar zou ik later wel een balletje willen trappen’. Nu is het dan zover.”
quote:Singh sleutel naar India?
De komst van Harmeet Singh opent voor Feyenoord wellicht deuren naar India, een van de sterkst opkomende economieën in de wereld. De familie van Singh is vanuit Punjab, de grensprovincie met Pakistan waar de Sikhs wonen, geëmigreerd naar Noorwegen.
De nieuwe Feyenoord-speler is zelf geboren in Oslo. Singh heeft desondanks een heel sterke band met het land van zijn ouders. "Ik speel dan wel voor de Noorse nationale ploeg, maar India zit in mijn hart. Zelfs mijn speelstijl is voor een deel Indiaas.”
Als Singh met Feyenoord weet door te dringen tot de Champions League zal dat aan de boorden van de Ganges niet onopgemerkt blijven. "India is natuurlijk vooral het land van cricket en hockey, maar voetbal is wel sterk in opkomst”, weet Singh.
In het verleden ontplooide Feyenoord gedurende het dienstverband van Shinji Ono in Rotterdam activiteiten in Japan, terwijl PSV zich op de Zuid-Koreaanse markt begaf met Park, Lee en de Koreaanse held Guus Hiddink. De ervaring leert, dat de revenuen van dergelijke projecten in het algemeen bescheiden zijn.
quote:Feyenoord dreigt Vlaar te verliezen
Aston Villa heeft een miljoenenbedrag over voor Ron Vlaar, zodat Feyenoord na Karim El Ahmadi nog een sleutelspeler dreigt te verliezen aan de Premier Leagueclub. Bronnen bij Aston Villa bevestigen dat de centrale verdediger gisteren een bezoek heeft gebracht aan Villa Park. Dat is gebeurd met instemming van Feyenoord, waardoor een vertrek aanstaande lijkt.
De Stadionclub bevestigde eerder al dat er getrokken wordt aan Vlaar. Trainer Ronald Koeman gaf daarbij te kennen dat een vertrek van spelers niet is te voorkomen als het bedrag op tafel komt, dat Feyenoord wil ontvangen. Vlaar gaf eerder aan, dat hij open staat voor een stap hogerop.
Aderlating
Vlaar heeft al 6,5 jaar achter de rug bij Feyenoord, maar stond twee hele seizoenen aan de kant met twee zware kruisbandblessures. Het afgelopen seizoen was zijn beste in dienst van de Rotterdamse club en speelde hij voor het eerst alle 34 wedstrijden. Op EURO 2012 speelde hij meer dan waar vooraf rekening mee was gehouden. Het verlies van Vlaar zou een gevoelige aderlating zijn, omdat hij een van de weinige routiniers in de selectie is.
Waarom zou een Schenkeveld hoger in de pikorde staan dan BMI? Het was toch juist BMI die vaak in de basis stond dit seizoen en dat naar behoren deed? Of is een geblesseerde Schenkeveld zó ontzettend veel beter dan BMI?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet mee eens. Centraal Schenkeveld en Vrij. Dan pas volgt BMI in de rangorde, en dan Ramsteijn.
Altijd een wereldvoetballer gevonden.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:22 schreef Helpmefok het volgende:
Berbatov beschikbaar voor 4 miljoen euro..... Nou ben ik niet van de oude lullen halen zonder restwaarde (31!), maar als je over een buitenkansje wil spreken
weet t wel zeker maar man...quote:Op maandag 16 juli 2012 09:37 schreef PIETR het volgende:
Salaris van Berbatov is natuurlijk nooit op te brengen door Feyenoord
Echt hé.. Dat domme gelul altijdquote:Op maandag 16 juli 2012 09:37 schreef Sejt het volgende:
Is dat nou fijn, dat onrealistische gedroom keer op keer weer?
Maandagmorgenmens, ik zie t al.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé.. Dat domme gelul altijd
Wees realistisch.
Schenkeveld is toch rechtsbenig?quote:Op maandag 16 juli 2012 05:27 schreef TC03 het volgende:
Vlaar verkopen en Schenkeveld voor de leeuwen gooien. BMI kan dan LB blijven. Verder zorgen dat Vormer in de basis staat: hij heeft het karakter om een leider te zijn, maar dan moet ie wel spelen. Verder hopen op een leuke huurspits, dan is die top 5 best haalbaar.
Onzin, of wil je nu gaan beweren dat het ook maar enigszins realistisch is wat je ons voorspiegelt?quote:
Die kon op links aardig uit de voeten en ik vond z'n lange trap met links beter als met rechts...............quote:
We hebben toch genoeg verdedigers... Koop liever een spits.quote:
Nah, wat ervaring achterin zou ons niet misstaan. Gemiddelde leeftijd zal met het vertrek van Vlaar rond de 20 of 21 liggen. Alleen moeten we dat geld dan niet gaan besteden aan Wuytens.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
We hebben toch genoeg verdedigers... Koop liever een spits.
9.3 miljoen....Van Geel, zorg dat het 10 wordt en het is goed!twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-07-2012 om 09:50:24Engelse bronnen zeggen dat Aston Villa maarliefst 9,3 miljoen euro aan Feyenoord zou willen betalen voor Ron Vlaar. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |