abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2012 @ 23:29:39 #26
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_114252236
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Ja, omdat jij zo cooltjes reageerde met 'misschien', denkt hij dat je niet echt trek hebt in nog een keer afspreken. Hij wil je dus niet lastigvallen. Als je wat wilt zal jij dus contact op moeten nemen met hem. Dan geef je het signaal af dat je niet 'misschien' weer af wilt spreken, maar nog een keer af wilt spreken.
Dit is dus wat ik bedoelde.
  zondag 15 juli 2012 @ 23:39:17 #27
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114252887
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, een hele week al.... als hij haar echt leuk had gevonden dan had hij wel wat van zich laten horen
Dat is jouw mening. Die hoeft niet voor deze persoon ook te gelden hč?

Jij doet net alsof het een natuurwet is. We weten toch niet hoe deze persoon opereert? Misschien is hij een tikkeltje verlegen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 15 juli 2012 @ 23:44:03 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114253189
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:39 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Die hoeft niet voor deze persoon ook te gelden hč?

Jij doet net alsof het een natuurwet is. We weten toch niet hoe deze persoon opereert? Misschien is hij een tikkeltje verlegen.
Hoe modern en geėmancipeerd we tegenwoordig ook zijn, mannen zijn al duizenden jaren jagers, en dat verandert echt niet met een paar decennia emancipatie.

Maar je hoeft het niet met me eens te zijn, als alle neuzen verplicht dezelfde kant op stonden dan had TS geen topic hoeven openen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 juli 2012 @ 23:49:53 #29
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114253502
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe modern en geėmancipeerd we tegenwoordig ook zijn, mannen zijn al duizenden jaren jagers, en dat verandert echt niet met een paar decennia emancipatie.
Weer zo'n statement die soms waar is en soms niet. Leef jij volgens algemeenheden ofzo?

Ik ken een hartstikke leuk stel, dat is begonnen toen zij aan hem zijn mobiele nummer vroeg.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 15 juli 2012 @ 23:51:14 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_114253575
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:49 schreef Hallmark het volgende:

[..]in

Weer zo'n statement die soms waar is en soms niet. Leef jij volgens algemeenheden ofzo?

Ik ken een hartstikke leuk stel, dat is begonnen toen zij aan hem zijn mobiele nummer vroeg.
Is dat stel echt hartstikke leuk, of gewoon leuk? Als je in een neutrale situatie een objectieve beschrijving zou moeten geven?
The End Times are wild
pi_114258569
Waarom moet je hier uberhaupt over nadenken? :{
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 16 juli 2012 @ 05:38:05 #32
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114258574
Als je "misschien" zou zeggen en ik zou je leuk vinden, zou ik geen contact met je opnemen. Mijn ervaring is dat twijfel vaak gewoon "nee" betekent. Aan jou dus om actie te ondernemen.
  Forum Admin maandag 16 juli 2012 @ 06:07:40 #33
232445 crew  Specularium
pi_114258593
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als ik een brood nodig heb, dan ga ik naar de bakker en haal een brood. Dan ga ik ook niet thuis drie dagen broeden, wikken en wegen waarom de bakker me nog niet opgebeld heeft en wat de voor- en de nadelen zijn van de aanschaf van een brood en of ik over 10 jaar maisbrood met pitjes nog wel lekker zal vinden.
14.gif.
pi_114258692
Je hebt inderdaad een heel slecht antwoord gegeven met "Ja misschien". Ik zou dan ook denken dat je er geen zin in hebt. Dus mij lijkt het raadzaam als jij de volgende stap neemt.
  maandag 16 juli 2012 @ 06:58:02 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114258695
Vrouwen en one night stands...
Nemen gelijk een verhuiswagen mee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114258702
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:53 schreef Leandra het volgende:
Als hij interesse heeft neemt hij wel contact op.
En als hij geen interesse heeft dan moet je je afvragen of jij er wel achteraan wilt hobbelen.
:')
En wat nou als hij hetzelfde denkt: als zij interesse heeft neemt zij wel contact op, ik heb immers al gezegd dat ik wel een vervolgafspraak wil.
Sorry, maar echt een dooddoener.
  maandag 16 juli 2012 @ 07:03:28 #37
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114258713
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef LXIV het volgende:
Oh, wat trouwens wel zo is: zo gewonnen is zo geronnen.

Een one-night stand is de slechtste uitgangssituatie om een relatie te beginnen. Hij heeft er nooit echt langere tijd zijn best voor hoeven te doen. De buit is al binnen voordat hij jou beter heeft leren kennen en waarderen. Vandaar ook de wat apathische houding van zijn kant. Bovendien vindt hij je een slet die zomaar met iedereen de eerste nacht de koffer in duikt.

Als je iemand echt leuk vind, dan kun je hem beter de eerste maand of zo aan het lijntje houden en veel met hem praten en met hem ondernemen voordat je je benen spreid. Dat is ook een feit.
spreek alsjeblieft voor jezelf, boer
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114258717
quote:

[..]

Maar je hoeft het niet met me eens te zijn, als alle neuzen verplicht dezelfde kant op stonden dan had TS geen topic hoeven openen.
Mannen zijn over het algemeen jagers maar ieder individu is verschillend. Je kan niet stellen dat zodra een man geen contact opneemt hij niet in jou geļnteresseerd is, dan heb je wel een erg simplistische en kinderlijke kijk op de wereld. Tel daarbij op dat hij het in feite al heeft geprobeerd en zij antwoordde met een vaag antwoord. Nu is het aan haar, vind ik. Zij heeft een vaag antwoord gegeven, als jij wil, zoek je zelf contact op.

Nu ben ik 19 en vind ik jouw denkwijze iets voor mijn leeftijd. Ik neem dus aan (hoop) dat je ook iets van mijn leeftijd bent, maar goed, ik hoop dat je weet dat het nogal kort door de bocht is. :')
pi_114258724
quote:

Een one-night stand is de slechtste uitgangssituatie om een relatie te beginnen. Hij heeft er nooit echt langere tijd zijn best voor hoeven te doen. De buit is al binnen voordat hij jou beter heeft leren kennen en waarderen. Vandaar ook de wat apathische houding van zijn kant. Bovendien vindt hij je een slet die zomaar met iedereen de eerste nacht de koffer in duikt.

Als je iemand echt leuk vind, dan kun je hem beter de eerste maand of zo aan het lijntje houden en veel met hem praten en met hem ondernemen voordat je je benen spreid. Dat is ook een feit.
Helemaal geen feit. Het is een feit dat het tijd is voor jou om van die zolderkamer af te komen, iets van de wereld te zien, inderdaad. Ik kan al twee vriendinnen opnoemen die - bij wijze van - neukend de relatie zijn ingegaan en de relatie ook daadwerkelijk serieus en al lang standhoud.
pi_114258732
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 06:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrouwen en one night stands...
Nemen gelijk een verhuiswagen mee.
Dat zijn dan enkel de labiele vrouwen.
pi_114258753
quote:

[..]

Wat valt er voor de man in kwestie nog te jagen dan?
  maandag 16 juli 2012 @ 07:21:38 #42
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114258779
quote:

[..]

Je gaat te kort door de bocht :)

Snap je punt wel, en zit ook zeker wat in. Maar iemand echt leuk vinden kan soms ook wat langer duren dan 1 keer neuken. Spelen nogal wat variabelen mee.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  maandag 16 juli 2012 @ 07:22:41 #43
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114258781
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 07:14 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wat valt er voor de man in kwestie nog te jagen dan?
Sowieso geleuter eersteklas.

Een goeie prooi doet de jacht in 0,000001 seconden vergeten, trust me.
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 07:50:06 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_114258949
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:04 schreef crystales het volgende:

[..]

Ja, maar ondertussen maakt hij zelf geen aanstalten om contact op te nemen?
Jij toch ook niet? Pfff waarom zo moeilijk, je vindt hem leuk, stuur een berichtje, simpel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114259317
quote:

Onzin, ik ga juist eerder een relatie aan met een meisje die gewoon seks heeft na een paar dates dan met zo'n preuts iemand die na 4 a 5 dates nog steeds niks wil omdat dat blijkbaar zo moet. Gewoon gaan en doen waar je zin in hebt, dat zijn meestal de leukere types dan die afwachtende onzekere dames.
  maandag 16 juli 2012 @ 09:02:34 #46
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114259665
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 07:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

spreek alsjeblieft voor jezelf, boer
Ik kan me een artikel herinneren op psychologytoday.com dat statistisch gezien de relatie iets minder stand houdt als ze is begonnen met een one night stand.
  maandag 16 juli 2012 @ 09:04:40 #47
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114259696
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:02 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik kan me een artikel herinneren op psychologytoday.com dat statistisch gezien de relatie iets minder stand houdt als ze is begonnen met een one night stand.
Zou kunnen... Evengoed is het verhaal dat LXIV afsteekt enorm eenzijdig en vind ik mannen met een dergelijke mening simpele boeren. Ja, of manipulatieve lafaards die proberen neukende vrouwen een complex aan te praten.

Vandaar :)
  maandag 16 juli 2012 @ 09:06:28 #48
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114259728
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Zou kunnen... Evengoed is het verhaal dat LXIV afsteekt enorm eenzijdig en vind ik mannen met een dergelijke mening simpele boeren. Ja, of manipulatieve lafaards die proberen neukende vrouwen een complex aan te praten.
Ah. In dat geval, eensch. Heel simplistisch gelul, beetje borrelpraat niveau, van die "jagende mannen" en weet ik veel. Kan best een kern van waarheid in zitten, maar je hebt er weinig aan in specifieke situaties.
pi_114262013
Waar mensen wel niet allemaal topics voor openen. Doe niet zo moeilijk en stuur dat berichtje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')