Zo, ben bijgelezen. Was interessant!
Moeilijk Nirak. Dan is het maar een geluk dat die medicijnen er zijn, nu kun je tenminste nog voeden.
Pessie
Gisteravond was ik vergeten om voordat ik naar bed ging een fles uit de koelkast te pakken. Uitgerekend toen kwam hij eerder dan verwacht, mijn kolfwekker was nog niet eens gegaan. Terwijl M. een fles ging opwarmen probeerde ik een luid huilende baby te troosten wat niet lukte, hij had immers hongerrrrr.
Ik probeerde hem aan te leggen en na flink wat gehannes had hij goed beet... en ik hoorde hem klokken

Dat was rechts, toen ik links probeerde lukte dat niet en werd hij heel boos, maar de fles was inmiddels warm en daar dronk hij nog 60 cc uit.
Vandaag overdag "gewoon" de fles gegeven, ik was bang eea te beschadigen want de lk zou 's middags pas komen. Toen ze kwam had Seth 1,5 uur daarvoor nog een fles gehad en ik had al 3,5 uur niet gekolfd.
Ze had wel 3 formaten tepelhoedjes meegenomen, maar nadat ik over de nacht vertelde geprobeerd zonder te voeden... en het lukte, met haar hulp, wederom! Kostte wel wat moeite om hem goed aangelegd te krijgen, maar hij dronk goed, netjes en met de juiste techniek. En het deed geen zeer. Wel in de rugby-houding en links is nog steeds problematisch, maar dat komt vast ook wel goed met wat oefenen.
En oefenen heeft hij gedaan, hij heeft de hele avond bij me liggen drinken
We zijn er nog niet helemaal, aanleggen is vaak nog lastig en hij wordt snel boos. Domperidon blij ik voorlopig gebruiken. En vooralsnog lukt alleen de rugby-houding goed, maar HIJ DRINKT AAN DE BORST
Ik ben zo blij en opgelucht. En ben zo trots op mijn ventje
We moeten zijn groei nu goed in de gaten houden. Woensdag ga ik hem wegen bij het CB en dat moeten we voorlopig elke week even doen. Maar ik denk dat het wel goed zit (en de lk ook), hij drinkt nu eindelijk echt goed en effectief. En hij is krachtig genoeg om wakker te blijven en door te blijven drinken.
Yayyyy, ik heb een succesverhaal
.... met gevoel voor drama....