abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114288779
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:43 schreef Kersjes het volgende:
Ik vertel later meer, zit nu te voeden :D
YAY!!!!! *O* <3 *traantje wegpinkt*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_114289020
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef bitterend het volgende:
Ja Nirak dat is ook zo! het begin is meestal het moeilijkst, je leest vaak over eindeloze kolven, moeilijk aanleggen enzovoort maar je zou denken dat als het eenmaal loopt dan blijft het goed gaan? hoe komt het dat het niet zo is? heb je iets bijzonder veranderd? of is het samen met gaan werken dat het hem deed kelderen? (de productie)
Due vraag heb ik mezelf ook keer op keer gesteld.. Ook van de LK heb ik nooit antwoord gekregen op die vraag.. Ik denk zelf de combinatie van al die dingen die ik noemde.
pi_114291260
Kersjes! *O*
O+ Je zit te voeden O+
pi_114292358
Kersjes! Wat fijn! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 16 juli 2012 @ 22:28:34 #205
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114293321
Kersjes *O*

Maar goed, mijn productie keldert dus ook door mn hormoontjes. Het wordt echt rap minder dus of ik volgende week vrijdag ga halen is nog maar de vraag (al is Nathan nog vasthoudend dus droogdrinkend gaat het vast wel lukken :P ). En vanaf morgen een paar dagen rust, ben benieuwd of dat nog iets helpt. In ieder geval eind februari ws weer een verse aan de borst!
pi_114293699
Gefeliciteerd Pessie! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114294927
Oh Kersjes wat zal dat een opluchting zijn, wat fijn joh! *O*

Tja ik ga echt niet 13-14 keer voeden op een dag... ieder z'n keuze, we zullen zien hoe het gaat met de domperidon.
pi_114296390
Kers wat goed, wat fijn!! *O* O+ O+

Mereltje succes met opkrikken!
mijn grootste dronk 6-7 keer per dag max 5 minuten per kant en groeide daar als kool op :X
mijn kleinste dronk als het aan haar lag tot wel 20 keer per dag en liefst een half uur en groeide eh matig, op zn best matig. Geen idee waar het fout ging, in de kraamweek liep alles prima.

Voordelen borstvoeding/kunstvoeding meh hmm... ik weet het niet, causaal en correlatie en zulks.
Wat wel opvallend is met het risico op een ontzettende spuit elf, ik heb niet álles teruggelezen, is dat het geven van borstvoeding de kans op het ontwikkelen van borstkanker verkleint, omdat het iets met het weefsel doet enzo. En bij meisjes schijnt het iets positiefs te doen voor de kans op het ontwikkelen op eierstokkanker, zal ongetwijfeld iets hormonaal gereguleerds zijn.
Als ik al voor een gezondheidsreden voor borstvoeding gekozen had dan waren het eerder die zaken geweest dan zaken waarvan ik het causaal verband in twijfel trek zoals het hogere IQ enzo.
en nouja, dus dat. En cijfers heb ik niet bij de hand en ik ben te moe om te zoeken nu en de komende 6 weken. nee vijf! kut! er is al 1 week vakantie voorbijhijhij ;( .

Ik hoop zo bij een volgende weer gewoon fijn te kunnen voeden.
:)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:02:26 #209
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114299209
Zo, ben bijgelezen. Was interessant!

Moeilijk Nirak. Dan is het maar een geluk dat die medicijnen er zijn, nu kun je tenminste nog voeden.

Pessie *O*

Gisteravond was ik vergeten om voordat ik naar bed ging een fles uit de koelkast te pakken. Uitgerekend toen kwam hij eerder dan verwacht, mijn kolfwekker was nog niet eens gegaan. Terwijl M. een fles ging opwarmen probeerde ik een luid huilende baby te troosten wat niet lukte, hij had immers hongerrrrr.
Ik probeerde hem aan te leggen en na flink wat gehannes had hij goed beet... en ik hoorde hem klokken :o *O* Dat was rechts, toen ik links probeerde lukte dat niet en werd hij heel boos, maar de fles was inmiddels warm en daar dronk hij nog 60 cc uit.

Vandaag overdag "gewoon" de fles gegeven, ik was bang eea te beschadigen want de lk zou 's middags pas komen. Toen ze kwam had Seth 1,5 uur daarvoor nog een fles gehad en ik had al 3,5 uur niet gekolfd.
Ze had wel 3 formaten tepelhoedjes meegenomen, maar nadat ik over de nacht vertelde geprobeerd zonder te voeden... en het lukte, met haar hulp, wederom! Kostte wel wat moeite om hem goed aangelegd te krijgen, maar hij dronk goed, netjes en met de juiste techniek. En het deed geen zeer. Wel in de rugby-houding en links is nog steeds problematisch, maar dat komt vast ook wel goed met wat oefenen.
En oefenen heeft hij gedaan, hij heeft de hele avond bij me liggen drinken :D
We zijn er nog niet helemaal, aanleggen is vaak nog lastig en hij wordt snel boos. Domperidon blij ik voorlopig gebruiken. En vooralsnog lukt alleen de rugby-houding goed, maar HIJ DRINKT AAN DE BORST *O*
Ik ben zo blij en opgelucht. En ben zo trots op mijn ventje O+

We moeten zijn groei nu goed in de gaten houden. Woensdag ga ik hem wegen bij het CB en dat moeten we voorlopig elke week even doen. Maar ik denk dat het wel goed zit (en de lk ook), hij drinkt nu eindelijk echt goed en effectief. En hij is krachtig genoeg om wakker te blijven en door te blijven drinken.

Yayyyy, ik heb een succesverhaal *O*
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 17 juli 2012 @ 06:31:08 #210
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_114303993
Wat heerlijk Kersjes! *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 17 juli 2012 @ 07:17:34 #211
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114304202
Teveel *O* -smileys in dit topic :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114304491
Kersjes *O* :'( *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:12:57 #213
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114304648
Jeeeeej Kersjes!!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:22:09 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114304732
whoei kersjes en seth *O*

pessie, wat een gaaf nieuws! van harte gefeliciteerd! *O*
pi_114305157
Wow Kersjes wat fijn om jouw verhaal te lezen. Ik ben zo blijvoor je. Nadatik toenmet de lk samen had gekeken naar l.'s drintechniek c.q. Mijn tepelproblemen had zij ook de rugby houdingaangeraden. Dus de eerste weken heb ik ook alleen in rugby houding en met voedingskussen thuis gevoed. Nu voedik overal makkelijk, ook zonder voedingskussen en ook in andere houdingen. Geloof me dat komt dus vanzelf wanneer het in rugby houding soepel lukt en aan beide borsten. Ben zo blij voorje !
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114305175
Ohh wat fijn voor jullie Kersjes! Ik heb je verhaal gevolgd en ben echt heel blij voor jullie!!! Zet hem op, allebei!
pi_114305396
Kers, wat ontzettend fijn dat je doorzettingsvermogen zn vruchten nu afwerpt! Wat heerlijk om hem goed aan de borst te hebben <3 fijn hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:18:17 #218
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114305473
Kersjes *O*
pi_114306192
Wat een geweldig nieuws kersjes *O*
pi_114306327
Ow Kersjes.. O+ Ik moest er gewoon even van slikken! *O*

Pessie, ik heb ook geen melk meer, maar madammeke is zeer vasthoudend :P Ik heb wel zelf de frequentie iets teruggeschroefd, ben benieuwd hoe ze straks reageert als er wel weer melk is :D
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_114306354
*O* kersjes!! wat fijn!
pi_114306492
Kersjes! Wat fijn! En geen jompel-smileys want mobiel :-)
pi_114306729
Sverbern, heb je geen sterretje, hoofdletter o, sterretje op je mobiel? Dan krijg je ok een jompel smiley.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114306754
Kersjes! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_114307293
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Voor jou Kers!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')