Ja.. Klopt. Ik lees er overheen omdat ik het totaal oninteressant vind... Maar een moeder die opzoek is naar goede info, maar met een andere achtergrond kan zich erdoor gekwetst voelen en daardoor het hele artikel als onzin bestempelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Eens!
Door dat,soort opmerkingen haken mensen ook sneller af om je artikel te lezen denk ik.
nee, maar als het gaat om langvoeden...quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:58 schreef Morretje het volgende:
Asy, dat is dus niet waar, want een gifstofvrije alternatief schijnt er niet te zijn..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Kersjes het volgende:
140 gram gegroeid in 1 week tijd![]()
Maar volgende week wegen wordt echt spannend nu hij live bij me drinkt...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Kersjes het volgende:
Antibiotica... Ik heb erna echt altijd schimmel... Echt altijd..quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Netjes!!
Hier een baby met een paarse mond en ik met knalpaarse tepelsik blijf maar een mega gevoelige tepel houden ondanks geen kloven en goed aanhappen, echt tenenkrommend... (dat je tegen het voeden op begint te zien, want het is niet zoals aanzuigpijn zo weg, maar de hele voeding
) en gezien de 3 antibiotica giften tijdens de bevalling toch maar even aan de Gentiaan Violet.....
Ziet er niet uitmaar hopelijk werkt het wel....
Voelt als spelden steken...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik nooit! Vorige bv periode ook geen spruw gehad... maar door die GBS bacterie moest ik natuurlijk eerst antibiotica voor de beeb voor ik kon gaan bevallen, dus je weet het niet nu....
En aangezien ik het tenenkrommen (en vooral de pijn 's nachts) wel zat ben nu (bedoel de eerste gevoeligheid zou nu ook wel moeten afnemen en ik heb ook al pijnvrij gevoed een paar dagen) maar even actie
Maar voor nu een mobiele jompel:quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Kersjes het volgende:
het werkt idd heel snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Toeval of niet, de eerste voeding na toedienen GV voelt al stukken aangenamergeen idee of het zo snel kan werken maar ik vind het prima
correct me if i'm wrong, maar als je het kookt, mag je het geloof ik gewoon nog gebruiken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik de 150 cc die ik heb gekolfd 2 dagen terug ook weg kan gooiengezien mijn tepels toen al zo mega zeer deden.... Maargoed, better safe than sorry...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |