Wat jij dom vindt, boeit me niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga niet eens uitleggen hoe dom die vergelijking is
geweldig =/= interessantquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:47 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Wat jij dom vindt, boeit me niet.
Je bent gewoon ziek als je dit geweldig vindt om ernaar te kijken.
En jullie zeggen alsof het een feit is dat het geweldig/interessant/leukst is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geweldig =/= interessant
en jij zegt alsof het een feit is dat je dan ziek bent, leg eens uit
In de middeleeuwen dachten ze ook dat heksen bestonden en dat ze hoofdpijn konden oplossen door gaatjes in de schedel te maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dus alle mensen in de middeleeuwen waren ziek? Daar keken ze er nota bene live naar! En dat is weer 23x zo erg als een filmpje.
Niks. Maar andere mensen mogen wel vinden dat deze mensen een beetje rare ''hobby'' hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik kijk er zelf nooit naar. Maar wat maakt het nou uit als mensen dat wel doen?
De brazen bull is één van de wreedste martelingsitrumenten ooit en werd door de griekse keizer als muziekinstrument op zijn feestjes gebruikt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ben je nu zo dom, of doe je dit express?
Openbare executies werden druk bezocht. Maar waren absoluut niet bedoeld voor vermaak. Wellicht dat er een zieke geest als jij er tussen zat die het leuk vond. Maar ik kan me voorstellen dat 99% van de mensen dit geen leuk schouwspel vonden.
Voor vermaak deden ze wedstrijden organiseren, spelletjes,dansen,muziek, toernooien,kermis.
Ga jij maar eerst maar eens de geschiedenisboeken LEZEN inplaats van maar iets te roepen.
Ik ben geen clownvis,ik ben god.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
De brazen bull is één van de wreedste martelingsitrumenten ooit en werd door de griekse keizer als muziekinstrument op zijn feestjes gebruikt.
De romijnse kijzers gebruikte levende menselijke kaarzen als sier op hun feestjes.
Gladiatoren werden als ze niet goed genoeg vochten alsnog vermoord met het gejuich van duizenden toeschouwers.
Christenen werden aan de leeuwen gevoerd.
Horrorfilms als SAW en texas chainsaw zijn de meest populaire van die categorie.
Wreedheid vindt men interessant en soms ook vermakelijk, hoe hard je het ook niet wilt geloven achterlijke clownvis!
Ja, zo kan ik ook bij ieder argument wel zeggen dat de omstandigheden anders zijn en totaal niet te vergelijken zijn. Maar dit lijkt me toch wel vrij duidelijk, in beide gevallen wordt voor de lol naar onthoofdingen gekeken. Waar zit het grote verschil dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:43 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In de middeleeuwen dachten ze ook dat heksen bestonden en dat ze hoofdpijn konden oplossen door gaatjes in de schedel te maken.
Totaal niet te vergelijken.
Ja, maar er is een groot verschil tussen vinden dat deze mensen een rare hobby hebben en ze ziek noemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:44 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Niks. Maar andere mensen mogen wel vinden dat deze mensen een beetje rare ''hobby'' hebben.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet ziek mag noemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook bij ieder argument wel zeggen dat de omstandigheden anders zijn en totaal niet te vergelijken zijn. Maar dit lijkt me toch wel vrij duidelijk, in beide gevallen wordt voor de lol naar onthoofdingen gekeken. Waar zit het grote verschil dan?
[..]
Ja, maar er is een groot verschil tussen vinden dat deze mensen een rare hobby hebben en ze ziek noemen.
Die mening is het enige wat je bereikt heb ja. De rest in het topic was dikke bullshit met die faalargumenten van je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet ziek mag noemen.
Executies zijn leuk omdat ze vroeger het leukst gevonden werden, dat noem je wel een goed argument?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die mening is het enige wat je bereikt heb ja. De rest in het topic was dikke bullshit met die faalargumenten van je.
Dat pretendeer ik nergens achterlijk zwijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Executies zijn leuk omdat ze vroeger het leukst gevonden werden, dat noem je wel een goed argument?
Echt wel:quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat pretendeer ik nergens achterlijk zwijn.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is dan ook niet om niks dat openbare executies de leukste evenementen van de middeleeuwen waren. Dat zijn toch echt onze voorouders van nog geen 4 generaties terug.![]()
Inderdaad, dat impliceert dat interesse erin hebben menselijk is.quote:
Dat is idd een wijze meme ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik kijk er bewust niet naar. Heb genoeg zelfkennis om te weten dat ik dat soort dingen blijf onthouden en er akelig van wordt. Moet altijd aan deze wijze les denken:
[ afbeelding ]
Heb ik gezegd dat dat niet zo was? Hoe weet je dat dat het leukst was vroeger? Daar ging het mij om.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Het is toch ook een feit dat executies leuk werden gevonden in de middeleeuwen? Wat is je punt nou?
Maar dat suggereer je eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Inderdaad, dat impliceert dat interesse erin hebben menselijk is.
Jij zegt: "Executies zijn leuk omdat ze vroeger het leukst gevonden werden"
nogmaals, dat pretendeer ik nergens acherlijk zwijn. Jij houdt echt jezelf voor de gek om ergens dingen te zien staan die er niet staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |