Ik dacht er aan om maar 1 set van 72 te doen. Dan ben ik na 1 trainingssessie vast een kilo of 5 kwijt.quote:
hehe, ik zag gister iemand monkey pull-ups doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef Snakey het volgende:
Om vet te verbranden werd me vanmorgen aangeraden 3 sets 24 reps ipv 4 x 8 te doen. Nou, dat moet dan maar, he....
Er zijn soms van die ventjes die willen laten zien dat ze iets zwaarder kunnen dan jij. Als ik dan vraag of ze weten dat ze hun rug/schouders/whatever staan te verzieken krijg je zo'n quasi boos onzeker gezichtje en proberen ze uit te leggen dat ik geen gelijk heb. Maar dan ben ik alweer weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
hehe, ik zag gister iemand monkey pull-ups doen. Meer heen en weer slingeren dan op en neer
.
En maar stoer kijken dattie 10 reps haalde
haha.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
hehe, ik zag gister iemand monkey pull-ups doen. Meer heen en weer slingeren dan op en neer
.
En maar stoer kijken dattie 10 reps haalde
Achja, gister ook 2 gasten pissig dat ik de bench press had ingepikt omdat ze tussendoor ff buikspierkwartier gingen doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn soms van die ventjes die willen laten zien dat ze iets zwaarder kunnen dan jij. Als ik dan vraag of ze weten dat ze hun rug/schouders/whatever staan te verzieken krijg je zo'n quasi boos onzeker gezichtje en proberen ze uit te leggen dat ik geen gelijk heb. Maar dan ben ik alweer weg.
Balen, wist niet dat fysio een numerus fixus had in Nederland.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:55 schreef mtchel112 het volgende:
Wat een kut dag, vanacht geen oog dicht gedaan vanwege lotinguitslag, ben dus uitgeloot.
Geen trainen voor mij vandaag, duik mn bed weer in
Ik schrijf even wat notities voor iedereen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef Catch_me het volgende:
Gaf laatst zo'n probeer zakje whey perfection aan vriend die ook serieus wilt gaan beginnen met voeding enz. Komt er een neger (u mad?) naar ons toe en die zegt dat ie die "troep" niet nodig heeft en veel beter 2 shakes van 3200kcal kon nemen op een dag want dan ben je binnen een maand breed![]()
Al die tijd dus alles fout gedaan
Op internet ben je nooit alleen. Ik ben ook uitgeloot bij fysio en wil nu ook via belgië kinesitherapie doen. Waar wil jij heen gaan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:55 schreef mtchel112 het volgende:
Wat een kut dag, vanacht geen oog dicht gedaan vanwege lotinguitslag, ben dus uitgeloot.
Geen trainen voor mij vandaag, duik mn bed weer in
Ugent, alleen in belgie is de propedeuse verplicht toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:30 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Op internet ben je nooit alleen. Ik ben ook uitgeloot bij fysio en wil nu ook via belgië kinesitherapie doen. Waar wil jij heen gaan?
Kreeg laatst ook van iemand te horen dat ik moet trainen zonder die 'troep'. Shakes zijn de nieuwe anabolen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef Catch_me het volgende:
Gaf laatst zo'n probeer zakje whey perfection aan vriend die ook serieus wilt gaan beginnen met voeding enz. Komt er een neger (u mad?) naar ons toe en die zegt dat ie die "troep" niet nodig heeft en veel beter 2 shakes van 3200kcal kon nemen op een dag want dan ben je binnen een maand breed![]()
Al die tijd dus alles fout gedaan
Ik zou supersetjes doen. 3x72 bicep curl afwisselen met 3x72 crunches, achter elkaar door. Binnen een week ben je ripped.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht er aan om maar 1 set van 72 te doen. Dan ben ik na 1 trainingssessie vast een kilo of 5 kwijt.
Volgens mij krijg je dan vooral definitie maar niet zo zeer minder vet of grotere spieren. Is vooral voor mensen die niet al te groot willen worden zoals ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef Snakey het volgende:
Om vet te verbranden werd me vanmorgen aangeraden 3 sets 24 reps ipv 4 x 8 te doen. Nou, dat moet dan maar, he....
Hij ziet me vaak genoeg trainendus hij weet dat ik train om groot te wroden. Maar hij denkt dus echt dat ik op die manier vet ga verliezen. FYI, we hebben het over een PT...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan vooral definitie maar niet zo zeer minder vet of grotere spieren. Is vooral voor mensen die niet al te groot willen worden zoals ik.
netjes ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij ziet me vaak genoeg trainendus hij weet dat ik train om groot te wroden. Maar hij denkt dus echt dat ik op die manier vet ga verliezen. FYI, we hebben het over een PT...
Ik ga prima op het moment. Ik eet iets minder, maar nog wel boven onderhoud en ik doe minstens 3x per week cardio. Ik ben afgelopen 3 weken 2 kilo kwijt geraakt. Iets meer dan een halve kilo per week, prima snelheid vind ik.
Ik denk dat ik weer iets meer ga eten voor m'n gains, en dan meer cardio doe. Ik doe nu 3x per week een kwartier. Dat wil ik opvoeren naar 3 - 5x per week 20 - 30 minuten. Dan heb ik volgens mij een prima balans.quote:
't is alleen altijd zo kut dat de feedback via de spiegel moet zo met dat fijn tunen, en dat daar dan weer een week of wat delay op zit op die feedback.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer iets meer ga eten voor m'n gains, en dan meer cardio doe. Ik doe nu 3x per week een kwartier. Dat wil ik opvoeren naar 3 - 5x per week 20 - 30 minuten. Dan heb ik volgens mij een prima balans.
Ik moet het allemaal nog even uitvinden.
Yep, dat is waar. Maar ik heb geen haast, dus ik kan wel een beetje pielen. Het gaat nu in ieder geval de juiste kant op, dus erg veel kan er niet fout gaan. Het kan hoogstens wat traag gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't is alleen altijd zo kut dat de feedback via de spiegel moet zo met het fijn tunen, en dat daar dan weer een week of wat delay op zit op die feedback.
Gaat hartstikke goed man, strong traps ook! Keep it up, alles ziet er zoveel beter uit als het cut is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:10 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag bijna alles maar 2 setjes gedaan ivm klote gym die ineens vakantietijden gaat gebruiken.
Foto; links anderhalve week geleden in de tussentijd 3 dagen rust gehad en steeds gezonder eten.
Gebruik nog steeds korte broek van een jaar geleden die inmiddels veel te groot is![]()
[ afbeelding ]
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:10 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag bijna alles maar 2 setjes gedaan ivm klote gym die ineens vakantietijden gaat gebruiken.
Foto; links anderhalve week geleden in de tussentijd 3 dagen rust gehad en steeds gezonder eten.
Gebruik nog steeds korte broek van een jaar geleden die inmiddels veel te groot is![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |