Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh!quote:Anyone wanna hear about the tampon scene? Oh, you've already heard about the tampon scene? Yeah, same here, although hearing about it and reading the actual scene are a bit different. For some reason, you imagine it being worse than it actually is, while at the same time, reading about is more horrifying than you could possibly imagine.
"He reaches between my legs and pulls on the blue string...what! And...gently pulls my tampon out and tosses it into the nearby toilet."
Heb je de OP gelezen? Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Bijna even goed als je vogeltje, yvonne
Ik word er lichtjes opgewonden van. Is dat erg?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je de OP gelezen? Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh!
Oh gatver Squote:Op zondag 15 juli 2012 18:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik word er lichtjes opgewonden van. Is dat erg?
newbie doeiquote:
newbquote:
Verbaast me nou he-le-maal niets.quote:
Fifty shades of greyquote:
Tepelklovenquote:
Mwoah, het gaatquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik moet dankzij dit topic ineens weer denken aan een topic waarin een vrouwelijke FOK!ster (was het niet Inso of MUUS?) uitvoerig en gruwelijk beschreef hoe een bevalling ging.
dit.quote:
Uit dat topic:quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bonkjes en slierkjes
Van die grote, die "SPLETSJ" doen op de witte badkamervloer
Slietjes en bonkjes, dat is al van lang geledenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:57 schreef yvonne het volgende:
Mannen zijn dood en moeten klootzakken
Oh die heb ik al heel lang niet meer gezien of gehoordquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:42 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Slietjes en bonkjes, dat is al van lang geleden![]()
Leeft Dirkh nog ?
Zo zijn er nog veeeeeeeeel meer slierkjes en bonkjes topicsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:39 schreef Driepink het volgende:
Waarom heb ik hier nog nooit gepost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |