SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk de Avondetappe in vogelvlucht.
Voor verhalen van de crew: http://backstage.united4all.nl/Backstage/Home.html
En foto's van dezelfde groep: http://www.flickr.com/photos/unitedmp/sets/72157630295074790/
Muziek van de Avondetappe 2012: http://t.co/s889lXTY (Spotify)There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Smeets wil eens een gast met een evenwaardig ego maar deze weigerde te komen zonder zijn veel jongere vriendin vanwege datzelfde ego.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Eva Jinek en Bram Moszkovicz bij de Avondetappe, jemig waarom zitten zij er nou
Edwintwitter:edwinwinkels twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:23:22@sergi_lopezegea Ya ves, llego yo al #tdf y gana un murciano de un equipo holandés! reageer retweet
Ondertiteling?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef Evertjan het volgende:
Edwintwitter:edwinwinkels twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:23:22@sergi_lopezegea Ya ves, llego yo al #tdf y gana un murciano de un equipo holandés! reageer retweet
![]()
niet helemaal mijn taal, maar ongeveer dit:quote:
quote:Zie je: ik ben in de Tour en dan wint iemand uit Murcia van een Nederlands team.
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:35 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
niet helemaal mijn taal, maar ongeveer dit:
[..]
In dit geval juichen we dat ook wel toequote:Op zondag 15 juli 2012 20:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Kan Mart misschien nog een Bram suïcidaal maken.
Het journaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef DeMessias het volgende:
Van waar zou ik Eva en Bram kunnen kennen?
Kernfusie is er niets bijquote:Op zondag 15 juli 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Eva Jinek![]()
Ik vind haar met Mart altijd hele spannende chemie hebben
Beter dan veel voorgangers die aangeven er wel wat mee hebben en dan vervolgens nergens wat vanaf weten.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:01 schreef F_JD het volgende:
Ze geeft nu al gelijk toe niets met de tour te hebben? Right...
Thijs was dit jaar ontzettend sterk vond ik..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al lang blij dat Thijs opgebokt is.... Eva, Bram en Mart gaan er vast iets cools van maken
Zijn hoogtepunt is als hij op een doordeweekse avond het wetboek van Strafrecht uit haar doos peutertquote:Op zondag 15 juli 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Zoals Bram praat, dat is toch de meest aseksuele manier van praten ooit?
Golddigger clothing.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:04 schreef danos het volgende:
Met die zonnebril en dat tasje heeft ze wel iets van Mabel :p
Inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Thijs was dit jaar ontzettend sterk vond ik..
Snap ook de Thijs haat niet zo.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Thijs was dit jaar ontzettend sterk vond ik..
Het is een doorgesnoven glijer....quote:
Er wordt nu gepraat over Spanje, niet wielergerelateerd...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef JC14 het volgende:
Wegens een probleem met de tv kan ik vanavond niet kijken. Maar ik mis zo te horen dus niets?
http://nos.nl/dossier/385020-tour-de-france-2012/tab/431/live/quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef JC14 het volgende:
Wegens een probleem met de tv kan ik vanavond niet kijken.
DeMArt krijgt ze aan tafelquote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies hoeven we in ieder geval niet te verwachten.
Ik vond Thijs de keren dat ik hem bij DWDD of P&W heb gezien echt een irritant mannetje, maar hier was ie gewoon wel prima, rustig.quote:
Ow ok, maar goed dat ik dan niets kan zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Er wordt nu gepraat over Spanje, niet wielergerelateerd...
Ik woon in België, dus kan het niet zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/385020-tour-de-france-2012/tab/431/live/
Tja toen het halve peloton tegen de vlakte ging reden ze ook door.... dus waarom nu nietquote:
Dat vind ik nog steeds zo selectief inderdaad, terecht dat ze hier stoppen, maar waarom wel doorrijden als 2/3e van het peloton op de grond komt te liggen?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja toen het halve peloton tegen de vlakte ging reden ze ook door.... dus waarom nu niet
Er is inderdaad een dunne scheidslijn tussen wat wel en niet geoorloofd is binnen de tour.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja toen het halve peloton tegen de vlakte ging reden ze ook door.... dus waarom nu niet
Nu ging het er om dat de oorzaak buiten de "koers" lag en werd veroorzaakt door het publiek.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat er niks op het spel stond op dat moment, of het een plek gebeurd waarop hij normaal tijd zou kunnen pakken..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Wordt nog een zware heerlijke week met Winkels.
Hij woont, werkt en leeft in Spanje, rijdt toevallig in dienst van een Nederlandse ploeg en alleen daardoor moet hij Nederlands spreken?quote:
Ik heb liever dat hij zich fatsoenlijk uit in het Spaans dan dat hij ingestudeerde steenkool Nederlandse zinnetjes brabbeltquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ze hadden Rolland van z'n fiets moeten trappen ja.
Een vrouw die anaal wilquote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Eva wil gewoon anaal vernedert worden door Mart Edwin en Bram vanavond
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Eva wil gewoon anaal vernedert worden door Mart Edwin en Bram vanavond
Welkom bij het wielrennen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat erom dat ze de ene keer wel inhouden en de andere keer niet...
Dat wist 'ie toen nog niet, onmogelijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef pennyfarthing het volgende:
Sabotage... en daarom lag Wiggens de koers stil
Lijkt me ook niet nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wist 'ie toen nog niet, onmogelijk.
vallen is geen pech spijkers op de weg welquote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef TheVulture het volgende:
"Niemand wil profiteren van andermans pech" .... maar als je met zijn allen gaat liggen dan rijden we wel volle bak door..... pech is een relatief begrip
Ja, dat is makkelijk gelul als je al in het geel staat ja...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef TheVulture het volgende:
"Niemand wil profiteren van andermans pech" .... maar als je met zijn allen gaat liggen dan rijden we wel volle bak door..... pech is een relatief begrip
Maar het was wel abnormaal veel lek, dat wist hij toen al wel. Oortjes enzulks...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekke band is toch niet hetzelfde?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Vorige week had Sky grote belangen om door te knallen omdat de verschillen klein waren... nu de race feitelijk voor ze is gelopen kunnen ze schone schijn maken door in te houdenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Heel vervelend maar vorige week waren er ook incidenten waarbij het peleton niet wachtte. Waarom nu dan wel? Van die spijkers wist men pas toen het afgelopen was.
Toen reden de sprinters voor de etappewinst, nu ging het om niks...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat is ook zo. Als Evans op een halve minuut had gestaan was dit niet gebeurd denk ikquote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorige week had Sky grote belangen om door te knallen omdat de verschillen klein waren... nu de race feitelijk voor ze is gelopen kunnen ze schone schijn maken door in te houden
Degene die valt niet nee... maar als je er achter zit met 80 man kun je daar ook niet veel meer aan doen hequote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vallen is geen pech spijkers op de weg wel
Ja dus hypocrisie om kwaad te zijn op Rolland.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorige week had Sky grote belangen om door te knallen omdat de verschillen klein waren... nu de race feitelijk voor ze is gelopen kunnen ze schone schijn maken door in te houden
De Tankquote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Tankink, die zie je ook enkel voor of na de koers.
Als je boven aan de berg al 5 keer een wiel moet wisselen en je kijken wat er aan de hand is, ziet je vanzelf de spijkers... en dan weet je het wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ja dus hypocrisie om kwaad te zijn op Rolland.
Waarom viel Lance dan nooit?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Degene die valt niet nee... maar als je er achter zit met 80 man kun je daar ook niet veel meer aan doen he
Hij is ook gevallen, anders had je 'em echt wel vaker gezien.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Tankink, die zie je ook enkel voor of na de koers.
Hoe dan? Tankink is mij nooit opgevallen de afgelopen jaren.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is ook gevallen, anders had je 'em echt wel vaker gezien.
Tankink is een echte knecht die gaat zelden tot nooit mee in een groep. En ik weet het want ik ben fan.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is ook gevallen, anders had je 'em echt wel vaker gezien.
Gisteren niet gekeken?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Slechtste gasten toen nu toe eigenlijk.
Understatementquote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Inderdaad, het failliet van 3 weken elke avond Avondetappe vullen, dan kom je dus blijkbaar uit bij gasten die niet of nauwelijks iets met wielrennen hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gisteren was ook riagg avondjequote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vanmiddag terug gekeken. Dat waren tenminste wielrenners. Nu heb je een mediageile advocaat die alleen naar wielrennen kijkt als de tour op tv is en een of ander tv trutje dat helemaal geen verstand heeft van wielrennen.quote:
ze waren toevallig in de buurt op hun vakantievilla in Frankrijkquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Pffff....ik ben blond en zie voor het eerst in de tour!!!!hadden ze geen betere gasten kunnen vragen.
Vanmiddag naar de heruitzending gekeken. Mart kan maar beter het nummer van de zelfmoordlijn gegeven hebben aan Bram. Wat een trieste plant was dat.quote:
Gast zet hem uitquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Vanmiddag terug gekeken. Dat waren tenminste wielrenners. Nu heb je een mediageile advocaat die alleen naar wielrennen kijkt als de tour op tv is en een of ander tv trutje dat helemaal geen verstand heeft van wielrennen.
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tankink is een echte knecht die gaat zelden tot nooit mee in een groep. En ik weet het want ik ben fan.
vorig jaar in de giro zat hij een paar keer goed meequote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.
Genoeg om te gast te zijn en je mening te gevenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef pullup het volgende:
Bram heeft ook ooit een fiets gehad gelukkig.
Mee gezeten maar altijd tevergeefs. Doet nooit mee in een finale. Geeft niet het is een meester knecht.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.
net zoals de rest van nederland een fiets heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef pennyfarthing het volgende:
Ik heb een tijd geleden een fiets gehad.... zegt al voldoende
Zeeuwsquote:
Zeeuwsch.quote:
Helaasquote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Neroje het volgende:
Ik hoop op goede items, de gasten gaan niets boeiends zeggen...
Of evident...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef reddevil1408 het volgende:
Zou Johnny het woordje "recentelijk" snappen
Stond behoorlijk te janken vorig jaarquote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Huil je wel eens? Stomme kut! Zeeuwen huilen niet.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Huil je wel eens? Stomme kut! Zeeuwen huilen niet.
Nou dat, ik vond het een leuk stukje.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Dit doet ze niet eens zo slecht, zeker in gedachte hebbende dat ze niets met wielrennen heeft.
Het is gewoon een prima interviewster verder... alleen hier niet helemaal op haar plekquote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Dit doet ze niet eens zo slecht, zeker in gedachte hebbende dat ze niets met wielrennen heeft.
Beter dan die knuppels van de NOS met Joep Schreuder vooropquote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Je wordt niet elke dag aangereden door een auto.quote:
Juist leuk man. Het is zoiets als Mart bij een opera.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon een prima interviewster verder... alleen hier niet helemaal op haar plek
Dat...quote:
Oh ik ben volgens mij de enige die het leuk vind dat ze daar aan tafel zitquote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Juist leuk man. Het is zoiets als Mart bij een opera.
Mwah, ik vind het ook niet erg.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik ben volgens mij de enige die het leuk vind dat ze daar aan tafel zit
Nee hoor ik ook. Weer eens wat anders. Ik heb juist genoeg van die standaard wielergasten die Mart elk jaar uitnodigd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik ben volgens mij de enige die het leuk vind dat ze daar aan tafel zit
Waar was Johnny vandaag eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef wimderon het volgende:
Hoogerland heeft hier overigens echt geen financiële schade aan. Die kan nog jarenlang overal op komen draven als de man van het prikkeldraad. De man die heel goed etappes kan aankruisen in het routeboek interesseert niemand.
Precies, in Amerika was ie al miljonair geweestquote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef wimderon het volgende:
Hoogerland heeft hier overigens echt geen financiële schade aan. Die kan nog jarenlang overal op komen draven als de man van het prikkeldraad. De man die heel goed etappes kan aankruisen in het routeboek interesseert niemand.
Dat viel me ook op. Maar ja, we weten niet of Mart echt de vraag stelde als die nu net in de uitzending deed.quote:
Scherp van Eva ookquote:
Zijn laatste woord was nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:42 schreef F_JD het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Maar ja, we weten niet of Mart echt de vraag stelde als die nu net in de uitzending deed.
Regel je als Avondetappe zo'n grote tafel, gaan ze bijna bij elkaar op schoot zittenquote:
Eva glijdt van dr stoel af.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:44 schreef Neroje het volgende:
[..]
Regel je als Avondetappe zo'n grote tafel, gaan ze bijna bij elkaar op schoot zitten
Hoe kan dat ook zoveel jaar na dato?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:45 schreef JC14 het volgende:
[..]
Er zal denk ik geen enkel bewijs komen voor Lance zogezegde dopinggebruik.
Idd. Daarom ook. En trouwens, er is ook in de jaren 90 geen enkel bewijs. Alleen één staal waar lange tijd twijfel over was? Of vergis ik me?quote:
Nee dat is het.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd. Daarom ook. En trouwens, er is ook in de jaren 90 geen enkel bewijs. Alleen één staal waar lange tijd twijfel over was? Of vergis ik me?
zo direct gaat hij vragen stellen over de opstelling van de rabo ploegquote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
Joep voor de eerste keer in de tourblijft wennen
Wie is die Joep wel?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
Joep voor de eerste keer in de tourblijft wennen
die was echt leuk ja...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
vanuit welk punt ga je starten...... bij Toulouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |