Beste medeFOK!kers,
Ik zit met een grote twijfel die mijn toekomst kan bepalen. Het zit dus zo: Ik heb in eind mei meegedaan met een talentendag voor Turken die in Nederland wonen.
Bij deze talentendag zaten er een aantal scouts van Turkse clubs te kijken naar ons. We moesten oefenpotjes spelen van 70 minuten lang. Na mijn eerste wedstrijd moesten we allemaal bijelkaar komen. De organisatie zei dat als je naam nu genoemd zou worden, dat je dan naar de 2de ronde mocht. Mijn naam werd als derde of vierde genoemd en er werden weer teams gemaakt, maar deze keer werden ook de leeftijdsgroepen gemixt. (dus 12 jr tot 18 jr)
Eind juni kreeg ik een mail van de organisateur, en daarin stond dat ik een goede indruk had achtergelaten en dat een aantal clubs mij wel zagen zitten. Hij zat nu in Turkije gedurende de transferperiode.
Eergisteren kreeg ik weer een mail en daarin staat dat Adana Demirspor (prof in 2de divisie) en Mersin Idman Yurdu (prof in Hoogste competitie) wel geintresseerd waren.
Maar nu komt het probleem: Als ik daar bij de jeugdteams zou gaan spelen dan moet ik naar Turkije verhuizen, school achterlaten,vrienden achterlaten etc. Ik vind het een hele mooie kans, maar stel je voor dat het niet lukt. Ik ben 13 (in oktober 14),doe tvwo in de 2de en ben niet socially awkward. Als ik naar die 2de divisie club ga is er wel een ander positief punt: Mijn moeders kant van de familie woont in Adana.
Mijn vraag is: Moet ik de kans pakken en alles achterlaten of moet ik blijven?
FIFA 12/ Amnesia =D