Moet je eens op een willekeurige studentenstapavond uitgaan. Heb in die 5 jaar dat ik hier zit met een gemiddelde van 1 keer per week uitgaan misschien maar 2 of 3 vechtpartijen meegemaakt die ook totaal niet heftig waren ofzo. Scheelt ook wel dat studenten over 't algemeen wat slimmer zijn en zich niet als holbewoners gedragen zoals die anabolen sjakie's met hun getunede Golfjes.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:43 schreef RensAjacied het volgende:
Niet gezond wat mensen elkaar aan doen. Heb met Geo hele nacht DMgesprek gehad over vechtpartijen etc. Uitgaan is gewoon overal verpest. Vooral omdat het nooit 1 op 1 is en er altijd met wapens of objecten wat ze voor handen hebben mee gevochten word.
Was heel gezellig die avond dus snap niet hoe het op het laatst zo uit de hand kan lopen. Kan je nog zoveel gezopen hebben blijf gewoon chill.
Klopt. Ik heb ook echt een pokkehekel aan ruzie.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso niet bij waarom je ruzie met andere mensen gaat zoeken. Dan ben je echt een sneukees eerste klas met een napoleoncomplex van heb ik jou daar.
Vooral mensen die anderen meenemen in ruziën vind ik zo triest.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook echt een pokkehekel aan ruzie.
Hoe is tilburg op zaterdag dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je eens op een willekeurige studentenstapavond uitgaan. Heb in die 5 jaar dat ik hier zit met een gemiddelde van 1 keer per week uitgaan misschien maar 2 of 3 vechtpartijen meegemaakt die ook totaal niet heftig waren ofzo.
Je juicht voor de verkeerde mensen 422 wat een treurnisquote:Op zondag 15 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baas die Hazzard in het PSV topic![]()
Klopt. Als ik in Groningen of Utrecht ga zuipen met vrienden, zijn er altijd veel studenten -> weinig/geen gezeik. Op het moment dat je in het weekend in Groningen, Zwolle of Leeuwarden bent staat er overal politie en is er standaard veel gezeik. Al die boeren komen uit de dorpen naar de stad. Alle mocro'tjes zijn om 1 uur op straat want dan zijn de shops dicht en dan gaan ze ruzie zoeken.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je eens op een willekeurige studentenstapavond uitgaan. Heb in die 5 jaar dat ik hier zit met een gemiddelde van 1 keer per week uitgaan misschien maar 2 of 3 vechtpartijen meegemaakt die ook totaal niet heftig waren ofzo.
Donderdag is altijd prima idd. Vrijdagen en zaterdagen daarentegen...quote:Op zondag 15 juli 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je eens op een willekeurige studentenstapavond uitgaan. Heb in die 5 jaar dat ik hier zit met een gemiddelde van 1 keer per week uitgaan misschien maar 2 of 3 vechtpartijen meegemaakt die ook totaal niet heftig waren ofzo. Scheelt ook wel dat studenten over 't algemeen wat slimmer zijn en zich niet als holbewoners gedragen zoals die anabolen sjakie's met hun getunede Golfjes.
Wat ander publiek. Sfeer is ook wat grimmiger vaak op straat en in de kroegen. Meer de locals natuurlijk ook en dat is in Tilburg vaak niet echt een verbetering.quote:
Indische buurt in Zwolle elk weekend vechtpartijenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Als ik in Groningen of Utrecht ga zuipen met vrienden, zijn er altijd veel studenten -> weinig/geen gezeik. Op het moment dat je in het weekend in Groningen, Zwolle of Leeuwarden bent staat er overal politie en is er standaard veel gezeik. Al die boeren komen uit de dorpen naar de stad. Alle mocro'tjes zijn om 1 uur op straat want dan zijn de shops dicht en dan gaan ze ruzie zoeken.
Bullshit.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Indische buurt in Zwolle elk weekend vechtpartijen
Ja, toen ik nog in een dispuutshuis woonden gingen ze ook nooit uit op vrij en zaterdag.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ander publiek. Sfeer is ook wat grimmiger vaak op straat en in de kroegen. Meer de locals natuurlijk ook en dat is in Tilburg vaak niet echt een verbetering.
Haha Brandpunt jongeeequote:Op zondag 15 juli 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ander publiek. Sfeer is ook wat grimmiger vaak op straat en in de kroegen. Meer de locals natuurlijk ook en dat is in Tilburg vaak niet echt een verbetering.Maar zal voor alle steden gelden denk ik.
Serieus? GODVERDOMME!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werd dus niet getrolled door me broerNarsgin naar PSV voor 4.1 miljoen!
Middag!
Middag Geo.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werd dus niet getrolled door me broerNarsgin naar PSV voor 4.1 miljoen!
Middag!
Vrijdag is wel chill in Tilburg hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog in een dispuutshuis woonden gingen ze ook nooit uit op vrij en zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |