Rokje+ongesteld?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
Zie overigens dat ik nu ook bloed op mij broek heb zitten van gisteren![]()
Nee man.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 05:13 schreef RensAjacied het volgende:
Net thuis. Leuke avond gehad. Jammer dat er weer gevochten moest worden. Gast naar het ziekenhuis en maar 1 iemand opgepakt. Vertel er als ik wakker ben wel wat over. Mijn Adidasvest zit i.i.g onder het bloed van die gast omdat ik naast hem stond
quote:Op zondag 15 juli 2012 05:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bloed spoot in het rond. Kameraad die tussen die naast mij stond kreeg zelfs het bloed in zijn mond. Gast kreeg een volle bierglas tegen zijn hoofd aan. Bloed spoot alle kanten op. Security was er snel bij en 10 minuten later arriveerde 2 politieauto's met beide 2 agenten. Dikke sensatie dus uit alle cafés kwamen mensen naar buiten om op de straat te kijken hoe die gast gearresteerd werd.
quote:Op zondag 15 juli 2012 05:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee wij hadden niks met die vechtpartij te maken. Stonden alleen te dansen naast die gast die dat bierglas op zijn kop kreeg. Het bloed spoot alle kanten op dus ik kwam er een beetje onder. Maat van mij kreeg bier op zijn shirt en proefde bloed in zijn mond. Ja jammer dat het zo moet gaan. Dan zeggen dat 16 jarige niet tegen drank kunnen. Nou die kerels waren allemaal 20+ en dan nog vechten met uitgaan
Die tent zit toch ergens halverwege de Aalsterweg? No way dat je dat in twee minuten fietstquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Djenghiz Khan Eindhoven.
Mongools vlees, en wokken tot je vol zit. Met onbeperkt gratis drank.
Daarna 2minuten fietsen tot je de stad in bent of iets anders wil gaan opzoeken..
Vechten gebeurt vaker. Met glazen slaan, dat is een ander verhaal..quote:
Jup. Hoeveel wil jij er voor uittrekken? Zal niet meer dan 5 worden dan. Stoplichten op groen uiteraard.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Die tent zit toch ergens halverwege de Aalsterweg? No way dat je dat in twee minuten fietst
Dit. Of nog erger: eerst een glas kapot slaan tegen iets en dan in iemand z'n gezicht prikken. Was toch met zo'n kerel op Geenstijl een tijd geleden?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Gasten die met glazen slaan/gooien mogen van mij echt standrechtelijk geëxecuteerd worden.
Gozer die ik via via kende is in september of oktober doodgestoken in Eindhoven met een glas omdat ie stond te praten met iemands vriendin....quote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Of nog erger: eerst een glas kapot slaan tegen iets en dan in iemand z'n gezicht prikken. Was toch met zo'n kerel op Geenstijl een tijd geleden?
Jezus man...quote:Op zondag 15 juli 2012 14:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Gozer die ik via via kende is in september of oktober doodgestoken in Eindhoven met een glas omdat ie stond te praten met iemands vriendin....
Ik ben een tijdje terug ook met een kapot glas gestoken, gelukkig in mijn arm want ik kon hem afweren, omdat ik wat gezeik probeerde te sussen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Gozer die ik via via kende is in september of oktober doodgestoken in Eindhoven met een glas omdat ie stond te praten met iemands vriendin....
Bizarquote:Op zondag 15 juli 2012 14:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik loop er altijd met een boog omheen, laat die gasten het zelf maar proberen op te lossen. De tijd van ik ben een superheld en ik sus het wel heb ik gehadquote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje terug ook met een kapot glas gestoken, gelukkig in mijn arm want ik kon hem afweren, omdat ik wat gezeik probeerde te sussen.
Serieus? Ik hoop echt dat ik nooit in zo'n situatie terecht kom man. Dan is 't plezier in 't uitgaan ook wel voor een maandje of 2/3 vergald denk ik?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje terug ook met een kapot glas gestoken, gelukkig in mijn arm want ik kon hem afweren, omdat ik wat gezeik probeerde te sussen.
Ik was bij een kroeg waar ik vroeger veel kwam. Ken die uitsmijter, ken de jongens achter de bar. Ik probeerde gewoon even te helpen. Maar normaal bemoei ik me ook nooit met gezeik hoor, al helemaal niet als ik flink gedronken heb.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik loop er altijd met een boog omheen, laat die gasten het zelf maar proberen op te lossen. De tijd van ik ben een superheld en ik sus het wel heb ik gehad
Arm kan ook flink slecht aflopen hea... Glas in de pols is ook geen pretje.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Viel wel mee. Paar dikke sneeën in mijn bovenarm. Maar ik kan er nog steeds niet bij waarom mensen het in hun hoofd krijgen om iemand zo ernstig proberen te verwonden.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoop echt dat ik nooit in zo'n situatie terecht kom man. Dan is 't plezier in 't uitgaan ook wel voor een maandje of 2/3 vergald denk ik?
wtf man?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Arm kan ook flink slecht aflopen hea... Glas in de pols is ook geen pretje.
Vriend van me is ook eens neergestoken met een vlaggestok in Spanje. Was na die halve WK finale tegen uruguay, stonden op straat te feesten komt er een doorgesnoven gek met een uruguaanse vlag onder de arm de menigte ingerend.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Gekke mensen ik blijf vandaag maar op mijn kamer zitten.
Ik kan er sowieso niet bij waarom je ruzie met andere mensen gaat zoeken. Dan ben je echt een sneukees eerste klas met een napoleoncomplex van heb ik jou daar.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Viel wel mee. Paar dikke sneeën in mijn bovenarm. Maar ik kan er nog steeds niet bij waarom mensen het in hun hoofd krijgen om iemand zo ernstig proberen te verwonden.
Moet ook zeggen dat het susgehalte bij mij wel tot een dieptepunt is gedaald. Op een of andere manier word je dan zelf altijd het doelwit.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik loop er altijd met een boog omheen, laat die gasten het zelf maar proberen op te lossen. De tijd van ik ben een superheld en ik sus het wel heb ik gehad
Ik heb altijd zo iets van laat ze mekaar maar op hun muil rossen. Uiteindelijk is dat 75% van de tijd wat ze allebei willen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat het susgehalte bij mij wel tot een dieptepunt is gedaald. Op een of andere manier word je dan zelf altijd het doelwit.
Ben ondertussen vaak genoeg in een vechtpartij betrokken geraakt, bewust al dan niet bewust. En red me er altijd wel uit.
Maar als mensen serieus dan met glas gaan slaan...Maarja, hoe vaak je tegenwoordig ook messen ziet zwaaien, verbaas je je ook nergens meer over.
Was een hele gekke situatie inderdaad, gozer de volgende dag wel tegengekomen. Eerst klappen gegeven en toen politie gebeld, wilden ze niets doen terwijl hij het toegaf omdat hij Spaans burger was en wij niet ofzoquote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wtf man?Dit klinkt zo bizar dat het grappig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |