Ik ben snel naar huis gegaan en heb aantekeningen gemaakt wat ik in het topic moest zettenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:01 schreef trovey het volgende:
En daarna begon je uiteraard te klagenof ben je snel naar huis gegaan om dit topic te openen?
Zelfs een foto gemaakt.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben snel naar huis gegaan en heb aantekeningen gemaakt wat ik in het topic moest zetten
Zonde van die puntige duim, maar goed je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
Mooi topic, goede opbouw, onverwachte climax ondersteund met visueel spektakel. Zo zien we het graag.
Debieltjesforum verkeerd schrijven op een debieltjesforum.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Mensen corrigeren op een debieltjes forum.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:05 schreef Argo het volgende:
Ja sorry, mijn vriendin is niet zo handig met dat soort dingen.
Dan is jouw vriendin dus ook dikquote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef Argo het volgende:
Trouwens TS is dik, wat moet hij met 3 ijsjes?
Nee ze werkt er slechts, omdat ik haar spullen niet ga betalen. Misschien heb je echter wel gelijk, ze heeft een rolletje gekregen, dat ze maar naar de fitness gaat, anders maak ik het uit.quote:
Geen debieltje zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 13:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Debieltjesforum verkeerd schrijven op een debieltjesforum.
Ik ben de volgende dag terug gegaan, alleen ff binnen gekeken, met camera, maar ze was er niet dus kon ik het niet filmenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Mirjam het volgende:
haha,waarom ben je daar niet mee terug gegaan joh![]()
Hoaxquote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
HOAX!![]()
![]()
![]()
TS was naar de FEBO!
[ afbeelding ]
sexyquote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
HOAX!![]()
![]()
![]()
TS was naar de FEBO!
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja wat een moeite ik wel niet voor jullie doe he
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
Mooi topic, goede opbouw, onverwachte climax ondersteund met visueel spektakel. Zo zien we het graag.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op maandag 16 juli 2012 03:01 schreef GekkePoes het volgende:
en een kindermenu hamburger zonder augurk
...
En er zat augurk op de hamburger,
Whahahhaa jij bent moddervet anders vraagt iemand zoiets nietquote:Op maandag 16 juli 2012 03:01 schreef GekkePoes het volgende:
Ik bestelde een keer een bigmacmenu, 2 chickenmenus, 2 QP menu's een aardbei milkshake, twee vanille milkshake, 3 banaan. en een kindermenu hamburger zonder augurk en 3 extra saus. (zo ongeveer),In elk geval kreeg ik het verkeerd mee"
'Hier opeten of meenemen"
![]()
Dit idd. En die bestelling sowiesoquote:Op maandag 16 juli 2012 08:55 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Whahahhaa jij bent moddervet anders vraagt iemand zoiets niet![]()
MacDonalds augurk.quote:
Hardop gelachenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
HELAAS TOTAAL NIET OVEREEN MET MIJN GECENTRIFUGEERDE WANPRESTATIE.
[ afbeelding ]
Het was dan ook niet in Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:43 schreef o.us het volgende:
Dit kan niet in Nederland, hier heb je geen Smarties of KitKat meer.
Heerlijk ja, restafval met wat paneermeelquote:Op maandag 16 juli 2012 09:12 schreef JudgeJudy het volgende:
[..]
MacDonalds augurk.![]()
De enige reden waarom MacDonalds bestaansrecht heeft is om de Chicken Mcnuggets!
[ afbeelding ]
Ik heb bij een Mekkie D gewerkt, moet ik nu gaan kwijlen enzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is algemeen bekend dat de medewerkers bij de MacDonalds compleet incapabel zijn en wonderbaarlijk genoeg falen als ze de meest simpele taken moeten uitvoeren. Vandaar dat ik die keten links laat liggen.
Ach, uitzondering heb je altijd, die bevestigen de regel. Maar 90% van de werknemers is te achterlijk - komt ook door desinteresse, het lijkt niet al te prettig werk dus dat speelt ongetwijfeld ook mee - om voor de duvel te dansen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:25 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik heb bij een Mekkie D gewerkt, moet ik nu gaan kwijlen enzo?
mijn neefje is allergich voor augurk. en komkomme. dus ik was bijna weer terug gegaan en had die hele zooi daar door de zaak gesmeten, zo tegen de menukaart aan.quote:
Als mensen het niet leuk vinden om bij de mcd te werken dan kunnen ze ook iets anders gaan zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, uitzondering heb je altijd, die bevestigen de regel. Maar 90% van de werknemers is te achterlijk - komt ook door desinteresse, het lijkt niet al te prettig werk dus dat speelt ongetwijfeld ook mee - om voor de duvel te dansen.
Ik heb er ook gewerkt, zo moeilijk is dat allemaal niet, maar owee als je per ongeluk een hamburger en een chicken tegelijkertijd klaarmaakt. Sjezus wat een humeur heeft die bitch manager dan daar. na een maand heb ik er ontslag genomen en ben maar wat anders gaan doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:25 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik heb bij een Mekkie D gewerkt, moet ik nu gaan kwijlen enzo?
Als je een fattie bent wel ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het was dan ook niet in Nederland.
Drie mcflurrys eten moet kunnen toch ?
Dat klopt maar vaak zie je dat er weinig alternatieven voor pubers zijn - andere baantjes zijn doorgaans niet veel leuker - en dat ze daarom daar maar blijven werken. Want aan de ene kant willen ze wel wat geld verdienen maar aan de andere kant hebben ze een gruwelijke hekel aan dat baantje, zodoende zijn ze niet gemotiveerd wat logischerwijs tot fouten leidt.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Als mensen het niet leuk vinden om bij de mcd te werken dan kunnen ze ook iets anders gaan zoeken.
Ik ben gek op restafval. Omnomnom!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:22 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Heerlijk ja, restafval met wat paneermeel
Volwassen medewerkers kunnen altijd nog een studie gaan doen. Uiteraard moeten ze daar ook de nodige financiën voor hebben. Daar zijn instellingen voor die jou daarmee willen helpen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt maar vaak zie je dat er weinig alternatieven voor pubers zijn - andere baantjes zijn doorgaans niet veel leuker - en dat ze daarom daar maar blijven werken. Want aan de ene kant willen ze wel wat geld verdienen maar aan de andere kant hebben ze een gruwelijke hekel aan dat baantje, zodoende zijn ze niet gemotiveerd wat logischerwijs tot fouten leidt.
De volwassen medewerkers zijn vaak laag opgeleid en hebben de baan maar geaccepteerd omdat ze ergens anders niet aan de bak komen en ook dat leidt niet tot de beste prestaties.
Daar heb jij ook gelijk in en er zijn er ook wel die dat doen maar er werken doorgaans van die bepaalde types die geen initiatief tonen en het absoluut niet zien zitten om weer naar school te gaan, vaak dragen ze van die standaard argumenten aan als 'te oud om nog te leren' 'de tijd van schoolbankjes heb ik wel gehad' en noem het maar op. Dus blijven ze maar zitten waar ze zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Volwassen medewerkers kunnen altijd nog een studie gaan doen. Uiteraard moeten ze daar ook de nodige financiën voor hebben. Daar zijn instellingen voor die jou daarmee willen helpen.
Ja dat is zo. Zolang zij met zo'n houding blijven rondlopen wordt het nooit wat en de meeste onderschatten zichzelf erg zwaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb jij ook gelijk in en er zijn er ook wel die dat doen maar er werken doorgaans van die bepaalde types die geen initiatief tonen en het absoluut niet zien zitten om weer naar school te gaan, vaak dragen ze van die standaard argumenten aan als 'te oud om nog te leren' 'de tijd van schoolbankjes heb ik wel gehad' en noem het maar op. Dus blijven ze maar zitten waar ze zitten.
Weleens vaker geplaatst overigens maar desondanks toepasselijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef White_Flower het volgende:
Haha, wat een verhaal.En toch kom ik er best graag voor een Big Mac ofzo (ze zien er alleen nooit zo uit als op de reclame..
)
Ik kom er ook best graag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef White_Flower het volgende:
Haha, wat een verhaal.En toch kom ik er best graag voor een Big Mac ofzo (ze zien er alleen nooit zo uit als op de reclame..
)
Vroeger had je de Mc De luxe. Die was lekker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ik kom er ook best graag.En dan ook voor een hamburger ofzo, lekker.
Dank je. Ik denk in beelden.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Ik moest zo hard lollen dat het snot uit mijn neus vloog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |