Het is weer eens zo'n dag, het is warm, het is plakkerig, je sjokt wat door de stad opzoek naar een leuke club of kroeg terwijl je plots wordt aangestaard door de grote gele "M" van dit half rotte snack etablissement.
Aangezien je hier normaal gesproken maar 3 dingen prima kan eten (McFlurry, Milkshake en frietjes) waag ik me toch even snel naar binnen op zoek naar een beetje verkoeling.
De drukte valt gelukkig alles mee en met maar twee mensen voor ons staan we binnen notime bij de kassa.
"Hallo waar kan ik u mee helpen"
-Drie McFlurries alsjeblief

"Welke smaak wilt u, we hebben M&M, Smartie of Kitkat
-Doe maar allemaal M&M
"Die is uitverkocht
(WAAROM ZEG JE DAT DAN HOER)-Nou doe dan maar smarties.
Vervolgens pakt ze onhandig een bekertje en vult het met ijs, tot zover zou je zeggen dat stap 1 van de vijf stappen om een ijsje te maken nog niet eens zo gek moeilijk is. Stap twee blijkt iets lastiger te zijn maar na drie pogingen heeft ze toch het dekseltje erop gekregen. De volgende stap was ze duidelijk mee bedreven in en met twee handige bewegingen stort ze een behoorlijke hoeveelheid smarties in het bakje
Zoals iedereen weet resteren er dan nog maar twee stappen. Je stopt een lepel in de automaat die zich vastklemt en rond zal draaien en ondertussen hou je het bakje met ijs eronder beet zodat het hele zootje door elkaar geroerd zal worden.
Wonder boven wonder kreeg ze de lepel in twee pogingen er goed op. Geen idee waar je twee pogingen voor nodig hebt want het is een vierkant uitstulpsel waar een vierkante holle lepel overheen moet dus elke mogelijkheid zou goed moeten zijn, maar dat daargelaten.
Ik begin ondertussen behoorlijk honger te krijgen als ik haar het bakje om de lepel heen zie duwen en de machine aan zie zetten.
Maar in plaats van het bakje vast te houden zodat de lepel alles door elkaar mixt laat ze het bakje op vaar vlakke hand meedraaien aan de machine

! Vol verbazing kijk ik naar het schouwspel, maar ze schijnt het goed onder controle te hebben aangezien ze hier duidelijk ervaring mee heeft. Dit blijkt als ze ook de overige twee ijsjes op deze manier vakkundig klaarmaakt.
Helaas snapt ze niet dat je zo je ijsje niet mixt en komt het plaatje:
![m1fy3cgwjfal.jpg]()
HELAAS TOTAAL NIET OVEREEN MET MIJN GECENTRIFUGEERDE WANPRESTATIE.