Dat is het alleen als je het over het teveel hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
niet volgens spellingscontrole
teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Ben je een kloon van Stroekie of zo? Jezus.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef marijn17gay het volgende:
te is nooit goed. teveel, te weinig, te goed, te slecht. Alleen tevreden is acceptabel en dat ben ik wel of mijn corrupte spelling
Sowieso, om te springen (nou ja capoeira) of ik spreek met die jongens af. Ik zit hier nog wel een tijdje... En niet voor vakantie...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus deze zomer elk weekeind naar het strand?
Dat niet aankomen ken ik, maar dat kan A gevaarlijk zijn en B gaat ook wel weer veranderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet aan
En natuurlijk wil ik wel aan m'n spiergroepen werken, maar ik heb echt de tijd niet om dat frequent te doen..
niet echt neequote:Op zondag 15 juli 2012 22:53 schreef Cavalinho het volgende:
Nou, dat heb ik wel vaker gehad hoor. Jij niet?
Ik kan niet goed tegen vet eten, dus dat valt denk ik wel meequote:Op zondag 15 juli 2012 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat niet aankomen ken ik, maar dat kan A gevaarlijk zijn en B gaat ook wel weer veranderen.
Die B dat is al gemeld, wacht maar tot je 30 wordt (true story...)
En die A .... dikkere mensen, of mensen die wèl aankomen van eten die gaan opletten op vet eten etc. Wij, de dunnere die niet aankomen, doen dat niet, of minder, maar van binnen slibben we net zo hard dicht.
63 op 1.83quote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef Cyan9 het volgende:
77 kg op 2.02m. Ik ben nog net niet te licht.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen vet eten, dus dat valt denk ik wel mee
Behalve dan dat je roofbouw pleegt op je lichaam, dus later allerlei kwaaltjes krijgt door skeletzwakte bv.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
63 op 1.83Maar het was voor de 30 echt jaaaaaarenlang 58.
Ja, beide onder het normale gewicht, maar ach, verder niet ongezond.
Welnee. De rest is gewoon netjes met de norm mee volgens alle doktoren. Niks aan de handquote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Behalve dan dat je roofbouw pleegt op je lichaam, dus later allerlei kwaaltjes krijgt door skeletzwakte bv.
Maak je borst maar nat.
Nou, geef ons wat nieuws danquote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stelletje nichten, uren over je gewicht zitten lullen
Het is een gewichtige zaak hoor!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stelletje nichten, uren over je gewicht zitten lullen
Welkom op FOK!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:49 schreef marijn17gay het volgende:
lang leve 8 weken zomervakantie kan elke dag
Okay.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. De rest is gewoon netjes met de norm mee volgens alle doktoren. Niks aan de hand
Zo zag je ze niet in centerparcsquote:Op zondag 15 juli 2012 23:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vanwege het strandsfeertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet gezocht op de wildwaterbaan want ik was te druk met racen en blauwe plekken verzamelenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef marijn17gay het volgende:
heb je mij nog niet incenterparks gezien dan whahaha
Hopelijk niet dat enge slangenprint dingetje van meneer 4quote:
Nou, als er een verwijfd is, ben ik het wel, en ik overleef het toch ook? Smijt af en toe met mijn shocking pink handtasje of gooi een knalrode pump door de kamer als ze me weer eens plagen, maar verder gaat het prima.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb hier niets te zoeken dit is een topic voor niet verwijfde slanke homo's
*Shivers*quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hopelijk niet dat enge slangenprint dingetje van meneer 4
Hij zat in het pierebadjequote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niet gezocht op de wildwaterbaan want ik was te druk met racen en blauwe plekken verzamelen
Da's extra warm ondiep water voor de kleutertjes die nog niet kunnen zwemmenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Cavalinho het volgende:
Wormenbad?
Is dat een nederlands woord, pierebadje?
*zoekt op*
Ban?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
trouwens, waar is moofasah eigenlijk?
Hij vond ons toch niet meer leuk en ging andere vrienden zoeken?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
trouwens, waar is moofasah eigenlijk?
Dat extra warm is omdat al die kleuters dat bad volpiesen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's extra warm ondiep water voor de kleutertjes die nog niet kunnen zwemmen![]()
Dan zou de rest van het zwembad ook warm moeten zijn. Iedereen pist in het waterquote:Op zondag 15 juli 2012 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat extra warm is omdat al die kleuters dat bad volpiesen.
Nou zei iemand tegen mij laatst (geen idee meer wie) dat caffeine en wakker worden/blijven echt een fabeltje isquote:Op maandag 16 juli 2012 08:58 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen cafeine tot mijn beschikking
Ik keek met mijn neus, er stond nog een halve fles cola. Ik ben gered!
Ik zag van de week iets dat ik dacht "Hey een Dirkje" en nou weet ik toch potdomme niet weer watquote:Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef Gellarboy het volgende:
Moof heeft een permban.
Fijne week allemaal..
Ik merk wel degelijk verschil.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zei iemand tegen mij laatst (geen idee meer wie) dat caffeine en wakker worden/blijven echt een fabeltje isNou. Ik ken toch genoeg mensen die geen stap verzetten zonder hun eerste shotje in de ochtend!
Hoe dat zo?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef Gellarboy het volgende:
Moof heeft een permban.
Fijne week allemaal..
Iemand dronk wijn uit een glas?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag van de week iets dat ik dacht "Hey een Dirkje" en nou weet ik toch potdomme niet weer wat
Ze kwamen er achter dat hij op een eerder account al een permban had.quote:
Of uit een penis. Maar nee, ik was in centerparcs. Natuurlijk nietquote:
Oh, da's niet zo handig.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze kwamen er achter dat hij op een eerder account al een permban had..
Nou ja, als je kijkt hoe hij tekeer ging... kan me voorstellen die ie een paar keer hard te ver is gegaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet je ei'k doen om een permaban te krijgen?
Ik heb nog nooit een ban gehad. Hooguit 1x op de rand gebalanceerd
Ik word eigenlijk toch maar niet opgewonden van een pé-nis. :’). Just shoot me.quote:
"Hee Danny, ik schiet je wijf kapot." Ofzo. Denk ik, dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet je ei'k doen om een permaban te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |