Da's extra warm ondiep water voor de kleutertjes die nog niet kunnen zwemmenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Cavalinho het volgende:
Wormenbad?
Is dat een nederlands woord, pierebadje?
*zoekt op*
Ban?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
trouwens, waar is moofasah eigenlijk?
Hij vond ons toch niet meer leuk en ging andere vrienden zoeken?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
trouwens, waar is moofasah eigenlijk?
Dat extra warm is omdat al die kleuters dat bad volpiesen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's extra warm ondiep water voor de kleutertjes die nog niet kunnen zwemmen![]()
Dan zou de rest van het zwembad ook warm moeten zijn. Iedereen pist in het waterquote:Op zondag 15 juli 2012 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat extra warm is omdat al die kleuters dat bad volpiesen.
Nou zei iemand tegen mij laatst (geen idee meer wie) dat caffeine en wakker worden/blijven echt een fabeltje isquote:Op maandag 16 juli 2012 08:58 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen cafeine tot mijn beschikking
Ik keek met mijn neus, er stond nog een halve fles cola. Ik ben gered!
Ik zag van de week iets dat ik dacht "Hey een Dirkje" en nou weet ik toch potdomme niet weer watquote:Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef Gellarboy het volgende:
Moof heeft een permban.
Fijne week allemaal..
Ik merk wel degelijk verschil.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zei iemand tegen mij laatst (geen idee meer wie) dat caffeine en wakker worden/blijven echt een fabeltje isNou. Ik ken toch genoeg mensen die geen stap verzetten zonder hun eerste shotje in de ochtend!
Hoe dat zo?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef Gellarboy het volgende:
Moof heeft een permban.
Fijne week allemaal..
Iemand dronk wijn uit een glas?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag van de week iets dat ik dacht "Hey een Dirkje" en nou weet ik toch potdomme niet weer wat
Ze kwamen er achter dat hij op een eerder account al een permban had.quote:
Of uit een penis. Maar nee, ik was in centerparcs. Natuurlijk nietquote:
Oh, da's niet zo handig.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze kwamen er achter dat hij op een eerder account al een permban had..
Nou ja, als je kijkt hoe hij tekeer ging... kan me voorstellen die ie een paar keer hard te ver is gegaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet je ei'k doen om een permaban te krijgen?
Ik heb nog nooit een ban gehad. Hooguit 1x op de rand gebalanceerd
Ik word eigenlijk toch maar niet opgewonden van een pé-nis. :’). Just shoot me.quote:
"Hee Danny, ik schiet je wijf kapot." Ofzo. Denk ik, dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet je ei'k doen om een permaban te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |