Dat is het alleen als je het over het teveel hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
niet volgens spellingscontrole
teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Ben je een kloon van Stroekie of zo? Jezus.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef marijn17gay het volgende:
te is nooit goed. teveel, te weinig, te goed, te slecht. Alleen tevreden is acceptabel en dat ben ik wel of mijn corrupte spelling
Sowieso, om te springen (nou ja capoeira) of ik spreek met die jongens af. Ik zit hier nog wel een tijdje... En niet voor vakantie...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus deze zomer elk weekeind naar het strand?
Dat niet aankomen ken ik, maar dat kan A gevaarlijk zijn en B gaat ook wel weer veranderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet aan
En natuurlijk wil ik wel aan m'n spiergroepen werken, maar ik heb echt de tijd niet om dat frequent te doen..
niet echt neequote:Op zondag 15 juli 2012 22:53 schreef Cavalinho het volgende:
Nou, dat heb ik wel vaker gehad hoor. Jij niet?
Ik kan niet goed tegen vet eten, dus dat valt denk ik wel meequote:Op zondag 15 juli 2012 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat niet aankomen ken ik, maar dat kan A gevaarlijk zijn en B gaat ook wel weer veranderen.
Die B dat is al gemeld, wacht maar tot je 30 wordt (true story...)
En die A .... dikkere mensen, of mensen die wèl aankomen van eten die gaan opletten op vet eten etc. Wij, de dunnere die niet aankomen, doen dat niet, of minder, maar van binnen slibben we net zo hard dicht.
63 op 1.83quote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef Cyan9 het volgende:
77 kg op 2.02m. Ik ben nog net niet te licht.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen vet eten, dus dat valt denk ik wel mee
Behalve dan dat je roofbouw pleegt op je lichaam, dus later allerlei kwaaltjes krijgt door skeletzwakte bv.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
63 op 1.83Maar het was voor de 30 echt jaaaaaarenlang 58.
Ja, beide onder het normale gewicht, maar ach, verder niet ongezond.
Welnee. De rest is gewoon netjes met de norm mee volgens alle doktoren. Niks aan de handquote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Behalve dan dat je roofbouw pleegt op je lichaam, dus later allerlei kwaaltjes krijgt door skeletzwakte bv.
Maak je borst maar nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |