Dan had ie rode oortjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
De reden dat ik "bezoeken buiten het Olympisch dorp" noemde was omdat Collins daar verbleef. Misschien niet goed verwoord, mijn fout.
En ik zap naar Eurosport en het eerste dat ik zie is een atleet met zo een rode koptelefoon op
Sprinter Kim Collins verdween al enkele dagen voordat hij van de Olympische Spelen naar huis werd gestuurd uit het olympisch dorp. Dat zegt de vicevoorzitter van het olympisch comité van Saint Kitts & Nevis. Volgens Denis Knight ging Collins woensdag bij zijn vrouw op bezoek en kon hij daarna niet meer bereikt worden. Ook zou de oud-wereldkampioen op de 100 meter trainingen hebben gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
De reden dat ik "bezoeken buiten het Olympisch dorp" noemde was omdat Collins daar verbleef. Misschien niet goed verwoord, mijn fout.
En ik zap naar Eurosport en het eerste dat ik zie is een atleet met zo een rode koptelefoon op
quote:Two BILLION people watch Usain Bolt's win... but none of them in America: Sports fans outraged as U.S. TV channel fails to show 100m final live
Jamaican Usain Bolt set a new Olympic record for the 100m when he completed the race in 9.63 seconds in London. An estimated two billion people around the globe watched the world's fastest man in action but American audiences were forced to wait until the Sunday evening recap as network NBC chose to save the historic race and not show it live.
quote:Boze televisiekijkers proberen Mart Smeets van de buis te krijgen via een campagne op Facebook. Op Mart Auf Wiedersehen Smeets kunnen mensen hun ongenoegen uiten over de presentator, die momenteel dagelijks te zien is in het NOS-programma London Late Night.
De 65-jarige Smeets oogstte zondag veel kritiek toen hij volgens sommigen onnodig hard was tegen volleybalster Manon Flier, die te gast was in het programma rond de Olympische Spelen. "Mart Smeets, jij bent uniek", schrijven de oprichters van de Facebookpagina. "Daarom willen we jou zo snel mogelijk van de buis hebben. In overleg met je baas kan dat vanaf duizend likes."
De pagina had maandag aan het eind van de middag ruim zesduizend likes. "Ja ja dank, we zijn nu ruim door de duizend likes! De NOS-directie heeft nu het mandaat om Mart per direct de wacht aan te zeggen", aldus de beheerders.
Een NOS-woordvoerder laat in een reactie weten dat ze zich 'niet kan voorstellen dat het hier om een geautoriseerde actie' gaat.
Dat is terug gedraaid. Hij mag alsnog starten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef tong80 het volgende:
Taoufik Makhloufi staat niet meer op de deelnemerslijst van de finale van de 1.500 meter bij het olympisch atletiektoernooi. Makhloufi gold als een medaillekandidaat op dat nummer.
De internationale atletiekfederatie IAAF zegt dat de Algerijn vanmorgen niet serieus heeft meegelopen in zijn serie op de 800 meter. Dat is voor de IAAF reden om hem uit te sluiten van verdere deelname aan de Spelen.
Makhloufi had zich overigens teruggetrokken voor de 800 meter, maar de Algerijnse bond vergat om hem officieel af te melden. Hierdoor moest hij alsnog aan de start verschijnen. In zijn serie vanmorgen stapte hij al in de eerste ronde uit.
De atleet had zich als snelste geplaatst voor de finale van de 1.500 meter. Een verklaring van een lokale arts zou hem nog kunnen redden waardoor hij alsnog de finale van de 1.500 meter kan lopen.
Je hebt gelijk. Dacht ik later ook aan. Maar het zit niet in de weg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is terug gedraaid. Hij mag alsnog starten.
(maar dit had toch best in een ander topic gepast? Of is er geen atletiek topic?)
Fantastisch hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef Karina het volgende:
In Grenada zijn ze blij, de eerste gouden medaille ooit![]()
Grenada, het op tien na kleinste land ter wereld, staat op zijn kop na de zege van Kirani James in de finale van de 400 meter. Het was de allereerste keer dat een inwoner van het eilandje in de Caraïben olympisch goud wint.
.
De hele dag werd er in spanning toegeleefd naar het grote moment. Overal in de straten werden grote schermen opgesteld. Toen de amper 19-jarige James uiteindelijk naar de overwinning snelde, brak er een waar volksfeest los. James, die zich vorig jaar ook al tot wereldkampioen had gekroond op dit onderdeel, lachte na zijn race: 'Grenada zal wel op zijn kop staan nu.'
Vrije dag
De regering van het piepkleine eilandje (dat nog geen 100.000 inwoners telt) heeft beslist om vanmiddag iedereen vrij te geven, zodat James' overwinning optimaal gevierd kan worden. 'Hij is een bron van inspiratie voor het hele land', zegt premier Tillman Thomas. In Gouyave, de thuisstad van de kersverse olympische kampioen, werd de race uiteraard op de voet gevolgd door enkele honderden supporters.
Bron
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef Karina het volgende:
In Grenada zijn ze blij, de eerste gouden medaille ooit![]()
Grenada, het op tien na kleinste land ter wereld, staat op zijn kop na de zege van Kirani James in de finale van de 400 meter. Het was de allereerste keer dat een inwoner van het eilandje in de Caraïben olympisch goud wint.
.
De hele dag werd er in spanning toegeleefd naar het grote moment. Overal in de straten werden grote schermen opgesteld. Toen de amper 19-jarige James uiteindelijk naar de overwinning snelde, brak er een waar volksfeest los. James, die zich vorig jaar ook al tot wereldkampioen had gekroond op dit onderdeel, lachte na zijn race: 'Grenada zal wel op zijn kop staan nu.'
Vrije dag
De regering van het piepkleine eilandje (dat nog geen 100.000 inwoners telt) heeft beslist om vanmiddag iedereen vrij te geven, zodat James' overwinning optimaal gevierd kan worden. 'Hij is een bron van inspiratie voor het hele land', zegt premier Tillman Thomas. In Gouyave, de thuisstad van de kersverse olympische kampioen, werd de race uiteraard op de voet gevolgd door enkele honderden supporters.
Bron
Geweldig jaquote:
Ik moet bekennen dat Smeets bij ons niet zo bekend is, ik associeer hem vooral met wielrennen (maar kan verkeerde indruk zijn)quote:
Je was altijd al voor of tegen hem. Is een baasje die zich laat gelden. Heb hem altijd gemogen zoals veel mensen. Maar ook veel mensen hebben nu hetzelfde als ik. Niet erg als ie stopt. Het is nog meer Mart dan vroeger, maar hij is geen schaduw meer van zichzelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat Smeets bij ons niet zo bekend is, ik associeer hem vooral met wielrennen (maar kan verkeerde indruk zijn)
Zijn er eigenlijk Nederlanders die wel voor hem zijn?
Gister was er ook weer zo'n mooi moment dat hij denkt dat hij beter dan de springruiters weet hoe hun paarden zich op bepaalde momenten voelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was altijd al voor of tegen hem. Is een baasje die zich laat gelden. Heb hem altijd gemogen zoals veel mensen. Maar ook veel mensen hebben nu hetzelfde als ik. Niet erg als ie stopt. Het is nog meer Mart dan vroeger, maar hij is geen schaduw meer van zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |