abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 20:02:45 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_115151587
De reden dat ik "bezoeken buiten het Olympisch dorp" noemde was omdat Collins daar verbleef. Misschien niet goed verwoord, mijn fout.

En ik zap naar Eurosport en het eerste dat ik zie is een atleet met zo een rode koptelefoon op :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 21:22:27 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_115156362
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
De reden dat ik "bezoeken buiten het Olympisch dorp" noemde was omdat Collins daar verbleef. Misschien niet goed verwoord, mijn fout.

En ik zap naar Eurosport en het eerste dat ik zie is een atleet met zo een rode koptelefoon op :D
Dan had ie rode oortjes.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 22:25:21 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_115160266
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef Karina het volgende:

Sprinter Kim Collins verdween al enkele dagen voordat hij van de Olympische Spelen naar huis werd gestuurd uit het olympisch dorp. Dat zegt de vicevoorzitter van het olympisch comité van Saint Kitts & Nevis. Volgens Denis Knight ging Collins woensdag bij zijn vrouw op bezoek en kon hij daarna niet meer bereikt worden. Ook zou de oud-wereldkampioen op de 100 meter trainingen hebben gemist.

Collins, die tijdens de openingsceremonie de vlag van het Caribische land droeg, verklaarde gisteren dat hij gestraft werd voor het opzoeken van zijn vrouw. Hij zou het atletendorp te stressvol hebben gevonden.

Knight ontkent dat het bezoek aan zijn vrouw de belangrijkste reden is. "Dat is niet het punt. Het heeft niets te doen met de redenen voor onze actie. Hij reageerde niet op pogingen van management en coaches om contact met hem op te nemen zodat zijn registratie in het dorp kon worden bevestigd."

De uitsluiting betekent dat Collins ook niet in actie kan komen op de 200 meter en de 4x100 meter estafette. Na de Spelen komt er een onderzoek om uit vinden 'wat er mogelijk echt aan de hand was', meldt Knight. "Kim is een supericoon voor ons. Hij is de atleet die er echt bovenuit steekt. Ik hoop dat we deze zaak kunnen oplossen zonder zijn reputatie en zijn hele carrière te besmoedelen. Dat is niet de bedoeling."

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 22:27:55 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_115160432
Als het waar is wat daar staat, dan begrijp ik wel dat hij is weggestuurd: trainingen missen en niet bereikbaar zijn, is niet echt handig natuurlijk.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2012 @ 00:43:39 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_115168596
LONDEN - Sprinter Churandy Martina hield gemengde gevoelens over aan de finale van de 100 meter, hét koningsnummer van de Olympische Spelen.

De Nederlandse atleet had zich met een nieuw nationaal record van 9,91 seconden geplaatst voor de eindstrijd, maar daarin kon hij zich niet verbeteren. ,,Ik ben niet goed gestart'', aldus Martina, die als zesde finishte in 9,94. ,,Het was in de finale iets beter dan in de eerdere races, maar ik deed niet helemaal wat ik moest doen.''

Martina: ,,Maar ik ben goed, ik ben mooi en ik heb mijn best gedaan. Dit is pas mijn zevende 100 meter van dit jaar, ik kan niet boos zijn op mezelf.'' De 28-jarige sprinter kijkt na zijn knappe prestaties op de 100 meter uit naar de 200 meter. ,,Dit is een goede voorbereiding geweest. Ik ben klaar voor die 200 meter. Niet om iets goed te maken voor mijn diskwalificatie in Peking, maar gewoon om lekker te gaan lopen.''

Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 12:04:45 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_115179320
Eentje uit de Daily Mail :D
quote:
Two BILLION people watch Usain Bolt's win... but none of them in America: Sports fans outraged as U.S. TV channel fails to show 100m final live
Jamaican Usain Bolt set a new Olympic record for the 100m when he completed the race in 9.63 seconds in London. An estimated two billion people around the globe watched the world's fastest man in action but American audiences were forced to wait until the Sunday evening recap as network NBC chose to save the historic race and not show it live.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2012 @ 16:22:46 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_115190712
Taoufik Makhloufi staat niet meer op de deelnemerslijst van de finale van de 1.500 meter bij het olympisch atletiektoernooi. Makhloufi gold als een medaillekandidaat op dat nummer.

De internationale atletiekfederatie IAAF zegt dat de Algerijn vanmorgen niet serieus heeft meegelopen in zijn serie op de 800 meter. Dat is voor de IAAF reden om hem uit te sluiten van verdere deelname aan de Spelen.

Makhloufi had zich overigens teruggetrokken voor de 800 meter, maar de Algerijnse bond vergat om hem officieel af te melden. Hierdoor moest hij alsnog aan de start verschijnen. In zijn serie vanmorgen stapte hij al in de eerste ronde uit.

De atleet had zich als snelste geplaatst voor de finale van de 1.500 meter. Een verklaring van een lokale arts zou hem nog kunnen redden waardoor hij alsnog de finale van de 1.500 meter kan lopen.

Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 19:19:08 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_115199754
Olympisch Anthem NOS bezorgt Handsome Poets alsnog hit

Dat Sky On Fire dagelijks te horen is in de Olympische uitzendingen van de NOS legt de Handsome Poets geen windeieren. Het nummer was in eerste instantie geflopt, maar is nu alsnog uitgegroeid tot een hit. De Poets mogen de NOS dankbaar zijn.

Afgelopen week knalde Sky On Fire al opnieuw de Single Top 100 in op plaats 25 en vandaag bereikt de song de nummer 1-positie in de Nederlandse iTunes Download Top 100. Een verdere stijging in de singles-chart zit er dus zeker in.

Eind mei stond de track al drie weken in de hitlijst, maar kwam toen niet hoger dan plek 87. Een groot contrast met de huidige prestatie. Dit kan aan het eind van deze week zo een top 10-notering in de single-chart worden. Nummer 1 zit er daar denk ik niet in. Het moet heel gek lopen wil die plek niet naar Nick & Simon’s Alles Overwinnen gaan.

Maar het succes van Sky On Fire toont wel duidelijk hoe machtig de televisie nog altijd is als het gaat om het scoren van een hit. De impact van een minuutje muziek in De Wereld Draait Door is ook alom bekend. Eigenlijk gek dat we in Nederland (nog) geen dagelijks popmuziekprogramma bij de publieke omroep hebben.
Bron

Tja zo werkt dat, als je het maar vaak genoeg hoort wordt het vanzelf een hit.
niet zo tof doen
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:29:43 #259
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115200286
quote:
Boze televisiekijkers proberen Mart Smeets van de buis te krijgen via een campagne op Facebook. Op Mart Auf Wiedersehen Smeets kunnen mensen hun ongenoegen uiten over de presentator, die momenteel dagelijks te zien is in het NOS-programma London Late Night.

De 65-jarige Smeets oogstte zondag veel kritiek toen hij volgens sommigen onnodig hard was tegen volleybalster Manon Flier, die te gast was in het programma rond de Olympische Spelen. "Mart Smeets, jij bent uniek", schrijven de oprichters van de Facebookpagina. "Daarom willen we jou zo snel mogelijk van de buis hebben. In overleg met je baas kan dat vanaf duizend likes."

De pagina had maandag aan het eind van de middag ruim zesduizend likes. "Ja ja dank, we zijn nu ruim door de duizend likes! De NOS-directie heeft nu het mandaat om Mart per direct de wacht aan te zeggen", aldus de beheerders.

Een NOS-woordvoerder laat in een reactie weten dat ze zich 'niet kan voorstellen dat het hier om een geautoriseerde actie' gaat.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_115213456
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef tong80 het volgende:
Taoufik Makhloufi staat niet meer op de deelnemerslijst van de finale van de 1.500 meter bij het olympisch atletiektoernooi. Makhloufi gold als een medaillekandidaat op dat nummer.

De internationale atletiekfederatie IAAF zegt dat de Algerijn vanmorgen niet serieus heeft meegelopen in zijn serie op de 800 meter. Dat is voor de IAAF reden om hem uit te sluiten van verdere deelname aan de Spelen.

Makhloufi had zich overigens teruggetrokken voor de 800 meter, maar de Algerijnse bond vergat om hem officieel af te melden. Hierdoor moest hij alsnog aan de start verschijnen. In zijn serie vanmorgen stapte hij al in de eerste ronde uit.

De atleet had zich als snelste geplaatst voor de finale van de 1.500 meter. Een verklaring van een lokale arts zou hem nog kunnen redden waardoor hij alsnog de finale van de 1.500 meter kan lopen.

Dat is terug gedraaid. Hij mag alsnog starten.
(maar dit had toch best in een ander topic gepast? Of is er geen atletiek topic?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2012 @ 23:42:15 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_115217215
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is terug gedraaid. Hij mag alsnog starten.
(maar dit had toch best in een ander topic gepast? Of is er geen atletiek topic?)
Je hebt gelijk. Dacht ik later ook aan. Maar het zit niet in de weg. ;)

LONDEN (ANP) - Het aantal boekingen voor de oranjecamping in Londen heeft de afgelopen dagen een hoge vlucht genomen. Dat heeft oprichter van de camping voor oranjefans Jokko de Wit maandag gemeld. Volgens de Wit heeft de toegenomen belangstelling voor een plekje op de camping alles te maken met de medaillewinsten van Nederlandse sporters tijdens de Olympische Spelen.
De Wit heeft inmiddels het totaal aantal verwachte gasten bijgesteld van 2500 naar 3000. Inmiddels zijn alle vooropgezette accommodaties uitverkocht tot woensdag, zegt hij. Er is nog wel volop plaats voor kampeerders die hun eigen tent meenemen.

Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 07:35:18 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_115226432
'In Spanje aangehouden verdachten planden aanslag tijdens Spelen'
De drie mannen die vorige week in Spanje zijn opgepakt op verdenking van het voorbereiden van terroristische activiteiten, zouden een aanslag hebben gepland op een winkelcentrum in Gibraltar. De aanslag, op Brits grondgebied, had moeten plaatsvinden tijdens de Olympische Spelen in Londen.

Dat hebben verschillende Spaanse media gisteren gemeld. Gibraltar is de Britse kroonkolonie die ligt aan het zuidelijke uiteinde van het Iberische schiereiland.

De Spaanse politie ontdekte in de woning van een van de verdachten een video waarin hij in de weer is met een op afstand bestuurbaar vliegtuigje, meldt de krant El Pais op zijn website. Op een bepaald moment daalt het vliegtuig en laat het een pakket vallen.

Winkelcentrum
De politie gaat ervan uit dat het drietal, dat deel zou uitmaken van de terroristische beweging al-Qaida, een aanslag plande met een op afstand bestuurbaar vliegtuig dat explosieven had moeten afwerpen boven een winkelcentrum in Gibraltar tijdens de Olympische Spelen, die tot 12 augustus plaatsvinden in Londen. Bij het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken kon niemand de informatie bevestigen.

De Turkse verdachte werd donderdag opgepakt in zijn woning in La Linea de Concepcion, dicht bij Gibraltar. De twee andere verdachten, afkomstig uit Tsjetsjenië, werden opgepakt nabij Ciudad Real, in het centrum van Spanje.

Explosieven
In de woning van de Turk trof de politie een aanzienlijke hoeveelheid explosieven aan. Hij werd vrijdag door een Spaanse onderzoeksrechter beschuldigd van bezit van explosieven voor terroristische doeleinden en naar de gevangenis gestuurd. Zondag werden ook de twee Tsjetsjenen in voorlopige hechtenis genomen.
Bron
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:09:34 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_115232418
In Grenada zijn ze blij, de eerste gouden medaille ooit *O*

Grenada, het op tien na kleinste land ter wereld, staat op zijn kop na de zege van Kirani James in de finale van de 400 meter. Het was de allereerste keer dat een inwoner van het eilandje in de Caraïben olympisch goud wint.
.
De hele dag werd er in spanning toegeleefd naar het grote moment. Overal in de straten werden grote schermen opgesteld. Toen de amper 19-jarige James uiteindelijk naar de overwinning snelde, brak er een waar volksfeest los. James, die zich vorig jaar ook al tot wereldkampioen had gekroond op dit onderdeel, lachte na zijn race: 'Grenada zal wel op zijn kop staan nu.'

Vrije dag
De regering van het piepkleine eilandje (dat nog geen 100.000 inwoners telt) heeft beslist om vanmiddag iedereen vrij te geven, zodat James' overwinning optimaal gevierd kan worden. 'Hij is een bron van inspiratie voor het hele land', zegt premier Tillman Thomas. In Gouyave, de thuisstad van de kersverse olympische kampioen, werd de race uiteraard op de voet gevolgd door enkele honderden supporters.

Bron
niet zo tof doen
pi_115232911
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef Karina het volgende:

Grenada, het op tien na kleinste land ter wereld, staat op zijn kop na de zege van Kirani James in de finale van de 400 meter. Het was de allereerste keer dat een inwoner van het eilandje in de Caraïben olympisch goud wint.
.
De hele dag werd er in spanning toegeleefd naar het grote moment. Overal in de straten werden grote schermen opgesteld. Toen de amper 19-jarige James uiteindelijk naar de overwinning snelde, brak er een waar volksfeest los. James, die zich vorig jaar ook al tot wereldkampioen had gekroond op dit onderdeel, lachte na zijn race: 'Grenada zal wel op zijn kop staan nu.'

Vrije dag
De regering van het piepkleine eilandje (dat nog geen 100.000 inwoners telt) heeft beslist om vanmiddag iedereen vrij te geven, zodat James' overwinning optimaal gevierd kan worden. 'Hij is een bron van inspiratie voor het hele land', zegt premier Tillman Thomas. In Gouyave, de thuisstad van de kersverse olympische kampioen, werd de race uiteraard op de voet gevolgd door enkele honderden supporters.

Bron
Fantastisch he :D
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:30:39 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115233238
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef Karina het volgende:

.

Vrije dag

Bron
O+ ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:31:09 #266
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115233266
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Fantastisch he :D
Geweldig ja :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:57:19 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_115234254
Den Bosch heeft meer inwoners :D

Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:39:21 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_115238993
LONDEN (ANP) - Zeven olympische atleten uit Kameroen zijn in Groot-Brittannië spoorloos verdwenen na aankomst voor de Olympische Spelen. De vijf boksers, een voetbalster en een zwemmer hebben vermoedelijk om economische redenen de benen genomen om in Europa te kunnen blijven.
,,Wat begon als een gerucht is uiteindelijk waarheid gebleken. Zeven Kameroense atleten die meededen aan de Olympische Spelen 2012 in Londen zijn verdwenen uit het olympisch dorp'', stelde chef de mission David Ojong. Volgens hem was een keepster die de uiteindelijke selectie van het vrouwenvoetbalteam net niet haalde, de eerste sporter die verdween. Een paar dagen later verdween zwemmer Paul Ekane Edingue. De vijf boksers verdwenen zondag nadat ze waren uitgeschakeld in het bokstoernooi.

Het is niet voor het eerst dat Kameroense sporters verdwijnen tijdens internationale toernooien. Bij onder meer Commonwealth Games en voetbaltoernooien voor junioren gingen atleten in het verleden ook al zonder toestemming weg

Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:27:04 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_115252844
Anky van Grunsven nu meest succesvolle Olympische paardensporter

Anky van Grunsven won vandaag haar eerste Olympische bronzen medaille en vestigde tegelijkertijd een nieuw record. Met negen Olympische medaillles is de amazone de meeste succesvolle paardensporter in de geschiedenis van de moderne Olympische Spelen. Anky is de Duitse dressuurruiters Reiner Klimke en Isabell Werth in het medailleklassement voorbijgestreefd.

Voor Edward Gal en Adelinde Cornelissen, die regerend wereld- en Europees kampioen, is 7 augustus 2012 een bijzondere dag geworden. Ze behaalden hun eerste Olympische medaille.
Bron
^O^ Goed gedaan Anky, Edward en Adelinde.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:41:21 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_115260487
LONDEN - De medailles van de olympische triatlon zijn dinsdag met een uur vertraging uitgereikt omdat de winnaar van het brons, Jonathan Brownlee, van uitputting was ingestort. ,,Ik kwam over de meet en voelde me verschrikkelijk. Ik stortte in en werd meegenomen naar de medische ruimte", aldus de Brit na 1,5 kilometer zwemmen, 40 kilometer fietsen en 10 kilometer lopen . ,,Maar dat hoort bij de triatlon, het is een zware sport."

Broer Alistair Brownlee, die de triatlon won, kon niet gelijk genieten van zijn olympische zege. ,,Het voelde een beetje teleurstellend, want Johnny was ingestort en het ging niet al te goed met hem", zei de winnaar van het goud.

pi_115263190
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat Smeets bij ons niet zo bekend is, ik associeer hem vooral met wielrennen (maar kan verkeerde indruk zijn)
Zijn er eigenlijk Nederlanders die wel voor hem zijn?
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:51:11 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_115265476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat Smeets bij ons niet zo bekend is, ik associeer hem vooral met wielrennen (maar kan verkeerde indruk zijn)
Zijn er eigenlijk Nederlanders die wel voor hem zijn?
Je was altijd al voor of tegen hem. Is een baasje die zich laat gelden. Heb hem altijd gemogen zoals veel mensen. Maar ook veel mensen hebben nu hetzelfde als ik. Niet erg als ie stopt. Het is nog meer Mart dan vroeger, maar hij is geen schaduw meer van zichzelf.

pi_115268635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je was altijd al voor of tegen hem. Is een baasje die zich laat gelden. Heb hem altijd gemogen zoals veel mensen. Maar ook veel mensen hebben nu hetzelfde als ik. Niet erg als ie stopt. Het is nog meer Mart dan vroeger, maar hij is geen schaduw meer van zichzelf.

Gister was er ook weer zo'n mooi moment dat hij denkt dat hij beter dan de springruiters weet hoe hun paarden zich op bepaalde momenten voelen.
Maar ik vond de 'sneer' die hij van Willen-Alexander kreeg ook wel geniaal! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 07:31:05 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_115277530
Atlete trekt slipje uit in bomvol olympisch stadion
Normaal zwenkt een camera weg als er pikante momenten plaatsvinden in een sportarena, maar bij de Zevenkamp in Londen dacht de cameraman vermoedelijk: ach, waarom eigenlijk toen de 24-jarige Tsjechische Eliska Klucinova haar slipje uittrok in een bomvol olympisch stadion in Londen.
Klucinova leek het niet te deren: zij was handig genoeg met de handdoek, zodat er uiteindelijk niets extravagants te bespeuren viel.
Bron

Net zo een strandtafereel, even omkleden en denken dat niemand het ziet.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 woensdag 8 augustus 2012 @ 10:29:26 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_115280100
De olympische waterpolofinale bij de
dames gaat tussen de Verenigde Staten
en debutant Spanje,dat met 10-9 won van
Hongarije.Het Amerikaanse team kwam na
een blunder van hun coach met de schrik
vrij tegen Australië: 11-9.

Bondscoach Adam Krikorian maakte in de
slotseconden de fout van zijn leven.Met
een 9-8 voorsprong op zak vroeg hij om
een time-out.Dat mag alleen in balbezit
en omdat Australië aan de bal was,mocht
Australië een strafworp verzilveren.

In de verlenging trok de VS alsnog aan
het langste eind."Ik ben een enorme
klootzak",gaf de coach toe."Dit had ons
de finale kunnen kosten.Gelukkig laat
dit team zich niet breken."

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')