abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:12:10 #251
258802 Yreal
henk..!
pi_114608923
quote:
kuthippies
pi_114610118
Van die vakantiegangers die elke dag maar even een foto'tje moeten sturen hoe cool het wel niet is, mens geniet is gewoon van die vakantie ipv aandacht trekkerij!
pi_114615706
Ik zet niet eens op FB waar ik geweest ben, gaat niemand ene reet aan :P
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 24 juli 2012 @ 20:42:21 #254
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_114616076
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:33 schreef Opoefiets het volgende:
Ik zet niet eens op FB waar ik geweest ben, gaat niemand ene reet aan :P
Ik wil het weten ;(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_114617299
Snap ik, je staat bij mijn closest friends :')
pi_114627337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef ejvdb het volgende:
Van die vakantiegangers die elke dag maar even een foto'tje moeten sturen hoe cool het wel niet is, mens geniet is gewoon van die vakantie ipv aandacht trekkerij!
Een vriend van me is zo. Dagje Antwerpen en iedereen moet weten wat hij drinkt, eet en met wie en waar hij is geweest. Continu met z'n telefoon in de weer. Toen ik vroeg - puur uit nieuwsgierigheid - waarom hij dat deed, zei hij: "Dan kunnen mijn vrienden zien wat voor dingen ik meemaak. Ik vind het ook leuk om te zien wat voor dingen zij meemaken." Ik: Alleen de leuke dingen dus? "Ja, want daar is Facebook voor." ):O
pi_114636312
Ik heb zo'n schoonzus. Moet gvd 3x per dag melden wat ze heeft gedaan, wat ze nu doet en wat ze gaat doen, inclusief foto's en ohh wat heb ik het leuk. Elk bericht bevat iets in de zin van "met mijn lief, straks naar mijn lief, mijn lief komt zo thuis" :r , je wordt er toch helemaal slap van in je broek? :') . Gelukkig uit mijn vriendin zich niet zo op FB, omdat het uitermate storend is voor anderen.

En als ik dan reageer met "lief dagboek", verwijderd ze dat bericht.

Ik heb haar updates nu uitgezet maar liefst gooi ik haar uit FB, alleen dat is niet echt netjes lijkt mij.

:r
Maar ik kan 't mis hebben...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 25 juli 2012 @ 11:35:11 #258
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_114637273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:16 schreef Opoefiets het volgende:
Snap ik, je staat bij mijn closest friends :')
:o ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:45:23 #259
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114647990
Van die vrouwen die foto's van hun benen / voeten maken op het strand op het terras op de bank in de tuin

vrouwen die foto's maken van hun drankje of hapje op het terras of in het restaurant

10 x per dag te horen krijgen hoe leuk hun vakantie is

en dan wil ik zeggen, maar ik durf niet: Ooh net nu jij weggaat is het hier lekker weer :D En als jij terugkomt is het kut en dan ga ik net weg :D maar geen nood! Ik zal elke dag vertellen hoe leuk en lekker het is! !
pi_114656559
^
Inderdaad, ook zo erg!

Ook van die lui die naar hun volwassenleventje stappen en willen laten zien wat ze gekookt hebben... kom op zeg..
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:04:52 #261
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_114657065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
Van die vrouwen die foto's van hun benen / voeten maken op het strand op het terras op de bank in de tuin
Dat inderdaad.

Wat ik wel een goede ontwikkeling vind deze dagen is dat een hoop van die lekkere wijven allemaal foto's bij het strand/zwembad posten, in bikini. Lekker man.
pi_114657215
Ik heb nu bij ongeveer 80% van de mensen in m'n lijst de updates uitgeschakeld...

Je kan je eraan storen, maar als je het zegt tegen ze ben je toch weer een zuurpruim oid. Ik laat ze maar en probeer er om te lachen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:16:06 #263
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114657573
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:14:25 #264
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114663010

sonic fans :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114675293
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

sonic fans :')
W A T _O- :')
pi_114680091
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:56 schreef dakpan90 het volgende:
Misschien niet direct een ergernis, maar wel naïef gebruik van Facebook. Een vriendin van me is namelijk net afgestudeerd en is begonnen aan de zoektocht naar een baan. Nu heeft ze de banen niet voor het oprapen en solliciteert op werkelijk van alles. Tot zover niet echt een probleem natuurlijk.

Het wordt echter vervelend wanneer iedere geschreven brief, iedere ontvangen afwijzing, iedere toevallige uitnodiging en iedere tussendoor ontstane gemoedsverstoring gedeeld wordt met naam en toenaam van functie en bedrijf. Ten eerste vind ik het niet zo handig dat je wereldkundig maakt naar wie en wat je allemaal solliciteert, maar het stoort mij vooral dat ze zo naïef is en denkt dat de hele wereld op haar wacht.

Wordt ze afgewezen door Shell: "Ik ga voortaan wel bij BP tanken". Wil ze bij de NS solliciteren: "Ik neem al mijn klachten en verwensingen naar de NS direct terug".
Hier nog aan toevoegend:

Heeft ze dus een keertje positief nieuws komt er juist zo'n nietszeggende post: "That's the way I like it!". Mogen we met z'n allen gaan gokken en moeten we dus vragen wat er dan zo positief is. Het mooiste zou zijn als nu gewoon niemand reageert.
  donderdag 26 juli 2012 @ 15:53:21 #267
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_114683633
When an old man died in the geriatric ward of a nursing home in an Australian country town, it was believed that he had nothing left of any value.
Later, when the nurses were going through his meagre possessions, They found this poem. Its quality and content so impressed the staff that copies were made and distributed to every nurse in the hospital.
One nurse took her copy to Melbourne .. The old man's sole bequest to posterity has since appeared in the Christmas editions of magazines around the country and appearing in mags for Mental Health. A slide presentation has also been made based on his simple, but eloquent, poem.
And this old man, with nothing left to give to the world, is now the author of this 'anonymous' poem winging across the Internet.

Cranky Old Man.....
What do you see nurses? . . .. . .What do you see?
What are you thinking .. . when you're looking at me?
A cranky old man, . . . . . .not very wise,
Uncertain of habit .. . . . . . . .. with faraway eyes?
Who dribbles his food .. . ... . . and makes no reply.
When you say in a loud voice . .'I do wish you'd try!'
Who seems not to notice . . .the things that you do.
And forever is losing . . . . . .. . . A sock or shoe?
Who, resisting or not . . . ... lets you do as you will,
With bathing and feeding . . . .The long day to fill?
Is that what you're thinking?. .Is that what you see?
Then open your eyes, nurse .you're not looking at me.
I'll tell you who I am . . . . .. As I sit here so still,
As I do at your bidding, .. . . . as I eat at your will.
I'm a small child of Ten . .with a father and mother,
Brothers and sisters .. . . .. . who love one another
A young boy of Sixteen . . . .. with wings on his feet
Dreaming that soon now . . .. . . a lover he'll meet.
A groom soon at Twenty . . . ..my heart gives a leap.
Remembering, the vows .. .. .that I promised to keep.
At Twenty-Five, now . . . . .I have young of my own.
Who need me to guide . . . And a secure happy home.
A man of Thirty . .. . . . . My young now grown fast,
Bound to each other . . .. With ties that should last.
At Forty, my young sons .. .have grown and are gone,
But my woman is beside me . . to see I don't mourn.
At Fifty, once more, .. ...Babies play 'round my knee,
Again, we know children . . . . My loved one and me.
Dark days are upon me . . . . My wife is now dead.
I look at the future ... . . . . I shudder with dread.
For my young are all rearing .. . . young of their own.
And I think of the years . . . And the love that I've known.
I'm now an old man . . . . . . .. and nature is cruel.
It's jest to make old age . . . . . . . look like a fool.
The body, it crumbles .. .. . grace and vigour, depart.
There is now a stone . . . where I once had a heart.
But inside this old carcass . A young man still dwells,
And now and again . . . . . my battered heart swells
I remember the joys . . . . .. . I remember the pain.
And I'm loving and living . . . . . . . life over again.
I think of the years, all too few . . .. gone too fast.
And accept the stark fact . . . that nothing can last.
So open your eyes, people .. . . . .. . . open and see.
Not a cranky old man .
Look closer . . . . see .. .. . .. .... . ME!!

Remember this poem when you next meet an older person who you might brush aside without looking at the young soul within ... . . .
we will all, one day, be there, too!
PLEASE SHARE THIS POEM,
The best and most beautiful things of this world can't be seen or touched.
They must be felt by the heart
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 26 juli 2012 @ 15:56:11 #268
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114683743
Wat een kutgedicht. Van Tennyson tot Keats tot Shakespeare draaien alle dode dichters zich in hun graf om.
Ok stelletje hokboeren
pi_114693719
Sinds een aantal dagen doet m'n facebook echt raar - nieuwe statusupdates staan niet op m'n wall, m'n profielfoto is anders hoewel ik 'm net nog heb veranderd, notificaties kan ik niet lezen en nog meer van dat soort onzin. :') Erger me dood. Ben vast de enige die hier last van heeft? :')
pi_114696839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:55 schreef searchanddestroy het volgende:
Sinds een aantal dagen doet m'n facebook echt raar - nieuwe statusupdates staan niet op m'n wall, m'n profielfoto is anders hoewel ik 'm net nog heb veranderd, notificaties kan ik niet lezen en nog meer van dat soort onzin. :') Erger me dood. Ben vast de enige die hier last van heeft? :')
Nou, de mensen hier hebben vooral last van de bevolking op FB.
pi_114698611
Ik heb een of andere oude scharrel van me op FB waarvan driekwart van haar updates over dat kuthondje van 'r gaan. Fikkie met een mal petje op, lachen! Lekker in de tuin liggen met fikkie naast me, zwemmen samen met fikkie, fikkie wordt verwend met een biefstuk, smullen! Monopoly spelen met fikkie. Fikkie laat scheten van de shoarma die ik 'm gaf. Fikkie zus. Fikkie zo. Fikkie hier, fikkie daar.

Met als hoogtepunt deze week een update dat fikkie 'r dekbed had overgenomen terwijl ze lag te slapen en haar zowat uit bed duwde. ''Hij denkt toch zeker niet dat ik in zijn mand ga liggen??'' Haha. Lachen.

Die hond slaapt dus op 'r kamer kennelijk. Ga je je afvragen wat ze er nog meer mee uitvreet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114699344
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een of andere oude scharrel van me op FB waarvan driekwart van haar updates over dat kuthondje van 'r gaan. Fikkie met een mal petje op, lachen! Lekker in de tuin liggen met fikkie naast me, zwemmen samen met fikkie, fikkie wordt verwend met een biefstuk, smullen! Monopoly spelen met fikkie. Fikkie laat scheten van de shoarma die ik 'm gaf. Fikkie zus. Fikkie zo. Fikkie hier, fikkie daar.

Met als hoogtepunt deze week een update dat fikkie 'r dekbed had overgenomen terwijl ze lag te slapen en haar zowat uit bed duwde. ''Hij denkt toch zeker niet dat ik in zijn mand ga liggen??'' Haha. Lachen.

Die hond slaapt dus op 'r kamer kennelijk. Ga je je afvragen wat ze er nog meer mee uitvreet.
Wat een slet, die word gewoon keihard gepaald door dat beest :')
pi_114700965
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Nou, de mensen hier hebben vooral last van de bevolking op FB.
:')
pi_114704218
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

:')
Het is zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')