Van wie verloor hij ook alweer op Wimbledon?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:09 schreef Norrage het volgende:
Wel enorm toevallig, ik had het al eerder gezegd, dat de vorige keer dat Rafa er langdurig en heftig uit lag hij van Soderling had verloren op RG, en dat hij nu zo onverwachts op Wimbledon was uitgeschakeld. Alsof zijn verdriet doorslaat op zijn lichaam ofzo
Lukas Rosol.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van wie verloor hij ook alweer op Wimbledon?
Delpo moet gewoon in vorm zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ben geen Nadal fan, maar toch jammer dat een topper er zo lang uit ligt.
Zorgt ook nog voor een redelijk ongebalanceerde draw met of Federer of Djokovic die Murray kan krijgen in de SF...
Ik vind Ferrer een toffe speler, maar het is geen Nadal.
Ik weet neit hoe het US Open handelt. Maar bij Wimbledon en Roland Garros hangt het ervan af op welke dag je komt en wat voor kaarten je wilt. Ga je voor een center court, dan moet je via internet bestellen. Wil je alleen buitenbanen, dan moet je gewoon 's ochtends op tijd gaan. In de tweede week zou een uur van te voren vroeg genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben dit jaar toevalligerwijs in de tweede week van de US Open in New York. Heeft iemand een idee of ik bij het stadion zelf makkelijk aan kaartjes kan komen? Of kan ik deze beter online kopen?
Alvast bedankt!
Dat trauma komt hier ook weer naar boven deze week jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:49 schreef Szura het volgende:
Kan me nog pissig maken om die kut Haase vorig jaar, hoe ie alles verpestte tegen Benny
Rooooowwwwbin![]()
Zou me echt niets verbazen als we volgende week een bericht zien waarin hij laat weten ontdekt te hebben dat hij rechtshandig is ipv linkshandigquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Rosario het volgende:
Donald Young is op weg naar z'n achttiende verlies op rij.
Waar Benny bijna van won..quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:53 schreef Rosario het volgende:
Ach ja anders had-ie in de finale tegen Isner gemoeten!
Precies, en Rooowbin ook tot 2x toe bijna...Wat een drama vorig jaar, het trauma borrelt ook bij mij weer op. Ultieme faal van een echt 200x betere Rooowbin dan Benny die nauwelijks kon lopen, en dan toch nog verliezen en choken en falen en roooowbinnenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou me echt niets verbazen als we volgende week een bericht zien waarin hij laat weten ontdekt te hebben dat hij rechtshandig is ipv linkshandig
Toch heeft hij dit jaar 133.000 dollar binnengesleept. In ieder geval heeft hij nu een nieuwe coach aangenomen om z'n ouders te helpen..quote:Donald Young says he is not counting anymore. Maybe it is because he has lost count. It was 16 losses ago that he last won a match. Every tournament for him is the same. He arrives in a new city, hits a few balls in the first round, and leaves before jet lag can even set in.”
“Hopefully,” Young has said, “I can laugh about this later this year.”
USO 2011quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef Morthill het volgende:
Werkelijk hoe staat die gast nog top 100
Kan goed. Bij 8 van zijn nederlagen in deze serie pakte hij wel een setje, maar daar bleef het dan ook bij.quote:
Vorige week gaf ie de voorsprong weg en verloor ie de tiebreakquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan goed. Bij 8 van zijn nederlagen in deze serie pakte hij wel een setje, maar daar bleef het dan ook bij.
zijn eerste ATP-wedstrijd in 5 jaar en hij wintquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
GSM Mcclune. Hij won vorig jaar nog van Querrey zie ik.
Nu niet. Derde setquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Vorige week gaf ie de voorsprong weg en verloor ie de tiebreak
Ik had hem gewoon weer gekozenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef luckass het volgende:
Maar goed dat er geen XL-game was dit toernooi.
quote:After all it was Mayer who lost to Muster when the Austrian was on a 17-match losing streak in 2010 and 2011.
Ok, thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik weet neit hoe het US Open handelt. Maar bij Wimbledon en Roland Garros hangt het ervan af op welke dag je komt en wat voor kaarten je wilt. Ga je voor een center court, dan moet je via internet bestellen. Wil je alleen buitenbanen, dan moet je gewoon 's ochtends op tijd gaan. In de tweede week zou een uur van te voren vroeg genoeg moeten zijn.
Borg kan echt niet meer tennissen hequote:
Andersom lijkt me? Het was 5-3 voor de Belg al..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:45 schreef luckass het volgende:
Heeft Troicki nou MP staan verprutsen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:47 schreef Szura het volgende:
Haha heeft die Servische debiel verloren
Zag iemand in die chat naast de stream straks die er 1000 euro ofzo op had ingezet
Ok. Wel 5/15 op z'n BP en Goffin 5/8quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersom lijkt me? Het was 5-3 voor de Belg al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |