Borderlands heb ik al, net als Skyrim en Dead Island. Tropico heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:55 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor Tropico en Borderlands
Zeker. Tof spel.quote:
5 euro is niet zoveel, altijd het proberen waard.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef beejceej het volgende:
Kan je ergens een demo spelen van Borderlands? Ik hou wel van shooter RPGs maar weet niet of ik deze leuk vind..
Oja, goed idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:04 schreef Ooku het volgende:
Je kan dan beter de GOTY edition kopen voor 7.49
meteen ook maar gekocht 2.25 is geen geldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
KOTOR had ik nog niet op de PC, gekocht dus.
Herinneringen aan dat spel zijn echt geweldig.
Ik heb online geen vriendenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:23 schreef FerryNL het volgende:
Borderlands is echt geniaal vind ik. Lekker met 4 vrienden online die wereld ingaan.![]()
En Skyrim is echt super geprijsd nu
Wel degelijk, orcs must die, frozen synapse, tropico zaten sowieso in wintersalequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:16 schreef Darkestrah het volgende:
Er zijn nu toch geen overkoepelende acties, waar je bijvoorbeeld met een andere sale die coals had?
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Wel degelijk, orcs must die, frozen synapse, tropico zaten sowieso in wintersale
Je bedoeld of er mogelijkheden zijn tot gratis games, zoals er in de wintersale mogelijk was om coal te verzamelen voor games?quote:
Exact.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Je bedoeld of er mogelijkheden zijn tot gratis games, zoals er in de wintersale mogelijk was om coal te verzamelen voor games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |