Voel me nu als een vis in het water of een palingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Niets mis met een beetje zelfverzekerdheid
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Laat jaren 50 zoals mijn grootvader de held
Ik vraag me af of het zo rooskleurig was in die tijd. Vietnam, kernbommen en veel protesten voor/tegen zaken die nu heel normaal zijn/lijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ik me in die tijd echt veel meer op mijn plaats zou voelen. flower power, make love not war, enzo. daarom ook mijn bloementattoo; flower power.
De jaren 60 zó in uw achtertuinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb niets dan weilanden voor en achter dus zie zo'n beetje alles. Inclusief voorbij varende bootjes en soms in de verte de stoomtrein.
Doe dan maar een visquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voel me nu als een vis in het water of een paling
Paling is een visquote:
Toen had je nog iets om voor te protesterenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het zo rooskleurig was in die tijd. Vietnam, kernbommen en veel protesten voor/tegen zaken die nu heel normaal zijn/lijken.
[..]
De jaren 60 zó in uw achtertuin
Nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen had je nog iets om voor te protesteren
nu is er ook vanalles aan de hand en geen enkele periode is zonder leed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het zo rooskleurig was in die tijd. Vietnam, kernbommen en veel protesten voor/tegen zaken die nu heel normaal zijn/lijken.
[..]
De jaren 60 zó in uw achtertuin
Goed idee ik moet nog wat likenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu plaatsen we liever een foto op facebook en liken die
Massale protesten ja, die heb je nu niet zo vaak meer nee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen had je nog iets om voor te protesteren
Ja, daarom!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
nu is er ook vanalles aan de hand en geen enkele periode is zonder leed.
Het interesseert ons niet genoeg om te gaan protesterenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Massale protesten ja, die heb je nu niet zo vaak meer nee.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
als je jimi hendrix had gepost had ik vanavond nog met je getrouwd. in vegas.
mensen durven niet meer te vechten of zijn massaal ongevoelig gewordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Massale protesten ja, die heb je nu niet zo vaak meer nee.
Mij wel enkel daar sta je dan alleen met je vlag en molotovcocktailquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het interesseert ons niet genoeg om te gaan protesteren
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
als je jimi hendrix had gepost had ik vanavond nog met je getrouwd. in vegas.
Dat is zo zonde van al die steden die plat gegooid worden. Doe maar een pandemie met miljoenen doden of een grote natuurrampquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
De wereld heeft weer een keer een goede wereldoorlog nodig.
Weer even alle neuzen dezelfde kant op
dan snap ik je reactie niet helemaal?quote:
Heldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mij wel enkel daar sta je dan alleen met je vlag en molotovcocktail
Hebben we tenminste weer iets om op te bouwen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo zonde van al die steden die plat gegooid worden. Doe maar een pandemie met miljoenen doden of een grote natuurramp
Pinguquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flipper, weet je, ik had een hekel aan die dolfijn![]()
Seabert?
Ik denk dat de onderwerpen van toepassing zijn op bepaalde groepen, studenten, sw'ers.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef Evie het volgende:
[..]
mensen durven niet meer te vechten of zijn massaal ongevoelig geworden
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
De wereld heeft weer een keer een goede wereldoorlog nodig.
Weer even alle neuzen dezelfde kant op
Ok, prima tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dan snap ik je reactie niet helemaal?
waarom ik de 60s/70s graag meegemaakt zou hebben staat los van de problemen van die tijd.
Daarom natuurramp, Tsunami 2004 aan de Middellandse zeequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben we tenminste weer iets om op te bouwen.
Het lijkt me afschuwelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het geeft de mensen de eerste 20-30 jaar tenminste weer een doel.
Het is ff niet leuk, maar het is niet anders.quote:
Toch ben je ooit eens in een oorlogsgebied aanwezig geweest?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ff niet leuk, maar het is niet anders.
Nu is er een economische oorlog gaande die over onze ruggen word uitgevochten.
geld verneukt een hoop.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sowieso klei-animatiesquote:
Ok, dat is waarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wel in een gebied waar een oorlog is geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Toch ben je ooit eens in een oorlogsgebied aanwezig geweest?
Celiberty Deathmatchquote:
Waar oorlog is geweest valt niet te vergelijken als je ergens te midden van ene woedende oorlog zit. Het antwoord is geen oorlog het antwoord is meer socialer worden velen leven nu op hun eigen eilandje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wel in een gebied waar een oorlog is geweest.
En ja, het is verschrikkelijk, en nee, tuurlijk wil ik geen oorlog.
Maar het geeft de mensheid een gezamenlijke vijand, 1 doel.
Ja en dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Waar oorlog is geweest valt niet te vergelijken als je ergens te midden van ene woedende oorlog zit. Het antwoord is geen oorlog het antwoord is meer socialer worden velen leven nu op hun eigen eilandje.
En die oorlog lost ook niets op. Of dacht je misschien dat het na de 2de wereld oorlog beter is geworden? Dit nooit meer, etc. 70 jaar later merk ik daar weinig vanquote:
De wereld zou zo omslachtig zijn zonder geldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
weegt niet op tegen alle ellende en problemen. vind ik dan.
Ja, er is na de tweede oorlog een tijd van ontzettende welvaart geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die oorlog lost ook niets op. Of dacht je misschien dat het na de 2de wereld oorlog beter is geworden? Dit nooit meer, etc. 70 jaar later merk ik daar weinig van
Over de rug van andere. Het was hier vrede omdat het ergens anders oorlog was.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, er is na de tweede oorlog een tijd van ontzettende welvaart geweest.
Echt niet!! Wil jij 10 kamelen ruilen voor mijn zusje?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De wereld zou zo omslachtig zijn zonder geld
Zo is het altijd geweest he, en zo zal het ook altijd zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over de rug van andere. Het was hier vrede omdat het ergens anders oorlog was.
Mijn zusje voor jouw zusje? Veel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt niet!! Wil jij 10 kamelen ruilen voor mijn zusje?
Pics van je zusje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt niet!! Wil jij 10 kamelen ruilen voor mijn zusje?
Ik zal aan je denken!quote:
De grootste vijand van de mens is de mens zelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo is het altijd geweest he, en zo zal het ook altijd zijn.
War is in the nature of men
Deal!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje voor jouw zusje? Veel makkelijker
Geen pics van mn zusje en:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pics van je zusje.
[..]
Ik zal aan je denken!
En dan een paar decennia later weer hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Mensen moeten gewoon weer lekker normaal gaan doen daarom zou de crisis in mijn ogen nog wel een stukje erger worden.
Mag ik eerst een proefrit maken?quote:
Dat is dan voor de latere generatie om dat aan te pakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan een paar decennia later weer hetzelfde probleem
Die filmquote:
Succes met dat overlevenquote:
En de generatie daarna ook weet, etcquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat is dan voor de latere generatie om dat aan te pakken.
Hebben wij toevallig niet hetzelfde zusje?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Succes met dat overleven
Ze slaat je half dood als je maar een hand op dr arm legt ben ik bang![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus? Volgens mij lijken ze op elkaarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben wij toevallig niet hetzelfde zusje?Die van mij steekt je ogen al uit als je naar haar kijkt
Zou best kunnen, maar voor mij is ze soms wel liefquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij lijken ze op elkaar
Die van mij alleen zeldzaam met vlagen..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar voor mij is ze soms wel lief
coolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Die van mij alleen zeldzaam met vlagen..Houd wel van dr hoor.. een keer heeft ze een dronken chinees helemaal alle hoeken van een kroeg laten zien, omdat hij zn hand op mn arm legde
![]()
whahaha geniaal kind
Ik had wel lol!
*Spons, handdoek en douchegel pakt*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
NeeIs alleen voor mensen die het voor elkaar krijgen mee te douchen
![]()
too latequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*Spons, handdoek en douchegel pakt*
Twi, mijn zusje heeft een kat gekocht. Zeg er eens iets van.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Pingu is een held, nog steeds leuk om te kijken
Pics van je zusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, mijn zusje heeft een kat gekocht. Zeg er eens iets van.
Hoe oud is je zus? En is ze nog single?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, mijn zusje heeft een kat gekocht. Zeg er eens iets van.
Ik was eerstquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was lui, gewoon maaltijdsalade
alles kan kapotquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
23 en samenwonend met haar vriend.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik sla Kaneel d'r zusje over als jullie het niet erg vinden, Miauw is er immers al
Als ze mij ziet dan ben ik die nieuwe vriendquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
23 en samenwonend met haar vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |