Zou best kunnen, maar voor mij is ze soms wel liefquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij lijken ze op elkaar
Die van mij alleen zeldzaam met vlagen..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar voor mij is ze soms wel lief
coolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Die van mij alleen zeldzaam met vlagen..Houd wel van dr hoor.. een keer heeft ze een dronken chinees helemaal alle hoeken van een kroeg laten zien, omdat hij zn hand op mn arm legde
![]()
whahaha geniaal kind
Ik had wel lol!
*Spons, handdoek en douchegel pakt*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
NeeIs alleen voor mensen die het voor elkaar krijgen mee te douchen
![]()
too latequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*Spons, handdoek en douchegel pakt*
Twi, mijn zusje heeft een kat gekocht. Zeg er eens iets van.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Pingu is een held, nog steeds leuk om te kijken
Pics van je zusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, mijn zusje heeft een kat gekocht. Zeg er eens iets van.
Hoe oud is je zus? En is ze nog single?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, mijn zusje heeft een kat gekocht. Zeg er eens iets van.
Ik was eerstquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was lui, gewoon maaltijdsalade
alles kan kapotquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
23 en samenwonend met haar vriend.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik sla Kaneel d'r zusje over als jullie het niet erg vinden, Miauw is er immers al
Als ze mij ziet dan ben ik die nieuwe vriendquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
23 en samenwonend met haar vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |