Mooi en fit en sommige erg lenig (turnersquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn natuurlijk ook allemaal mooie mensen die atleten.
Peter Blangé is zo scheel als Marty Feldman, maar ging wel van bil.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn natuurlijk ook allemaal mooie mensen die atleten.
Ja, zijn ze niet gewend. Voor ze er één fatsoenlijk hebben aangetrokken zijn ze 4 condooms verder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
Per atleet zijn er 15 condooms "beschikbaar" lees ik net, dus je moet wel een beetje zuinig doen, die 15 stuks zijn zo op natuurlijk
Dit. Allemaal jonge mensen in topconditie, ver van huis. Lijkt me logisch dat er genoeg gebeurd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi en fit en sommige erg lenig (turners).
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Allemaal jonge mensen in topconditie, ver van huis. Lijkt me logisch dat er genoeg gebeurd.
Moet er eerst iets anders opkomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:25 schreef Karina het volgende:
Ook minder knappe mensen willen graag seksen... Dus ook zijn condooms zullen wel opkomen.
Denk eerder andersom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een mooie vrouw op hem
Dat is wel te hopen jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:29 schreef Nober het volgende:
Anno 2012 zal er toch ook wel wat opgenomen worden en lekken op internet?
Wat is er conservatief aan een vrouw tussen haar ogen spuitenquote:
Dat was niet precies wat ik bedoelde...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er conservatief aan een vrouw tussen haar ogen spuiten
Sorry. Komt ze een dag later mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet precies wat ik bedoelde...
Nou ja, gewichtheffers zien er ook niet echt lekker uit meestalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Zolang Sumo-worstelen geen Olympische sport is is een lekker lijf wel gegarandeerd
Maar ze kunnen je wel makkelijk optillen en zo *wink wink*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef Karina het volgende:
Nou ja, gewichtheffers zien er ook niet echt lekker uit meestalvooral niet die in het zwaargewicht.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze kunnen je wel makkelijk optillen en zo *wink wink*
....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
Maar bij de vrouwen heb je deze "dame"...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |