Maar was hij al hoofdverdachte toen hij op vakantie ging?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, wanneer ik invalide geschopt zou zijn, zou ik het vreemd vinden als een van de hoofdverdachten zonder enig verhoor gewoon op vakantie kan.
Dus ja, ik had meer actie verwacht.
Ja, want hij kwam immers zelf nog even zijn kleding naar het politiebureau brengen. Een willekeurige voorbijganger hoeft dat doorgaans niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar was hij al hoofdverdachte toen hij op vakantie ging?
met christina de mooiste kindjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:49 schreef Malahide het volgende:
Even wat wie-is-wie-speurwerk gedaan.
[ afbeelding ]
V.l.n.r. Joëlle (van Estelle, geb. 1997), Quincy (van Christina, geb. 1991), Maxim (van Estelle, geb. 2000), Cheyenne (van Christina, geb. 1993), Charmayne (van Yvonne, geb. 1987) en op de voorgrond Felicity (van Yvonne, geb. 1985).
zo een politie woordvoerder had toen bij rtl boulevard gezegd dat hij op dat moment geen verdachte wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar was hij al hoofdverdachte toen hij op vakantie ging?
ja, zou kunnen hoor...maar de politie dan, die is wel anti-daders mag ik hopen, en we hebben verder niks meer gehoord, ook niet of er andere daders zijn aangehouden of wat dan ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik gok dat de doofpot al voorgloeit.
De Telegraaf is pro Cruijff en dus ook pro Estelle en dus ook pro Badr. John zal inmiddels ook wel op het matje geroepen zijn.
... of Badr heeft het weer voorelkaar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:15 schreef Rachilda het volgende:
Het blijft wel lang stil vanuit de politie nu...Badr nog niet opgeroepen als getuige of verdachte...wat denken jullie? Gaat het nog gebeuren??? Of Badr toch geheel onschuldig?
Ik weet niet of De Telegraaf zo pro Badr is. Hij is zaterdag behoorlijk afgemaakt in een pagina groot artikel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De Telegraaf is pro Cruijff en dus ook pro Estelle en dus ook pro Badr. John zal inmiddels ook wel op het matje geroepen zijn.
de sportredactie van de telegraaf zijn vriendjes van oom johan ja...de misdaadverslaggevers en pagina privé hebben daar niks mee te maken en trekken zich er weinig van aanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik dacht juist het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:52 schreef MightyMightyM het volgende:
Het zou wel een sterke upgrade voor Ruud zijn.
http://www.telegraaf.nl/s(...)e_Ruud_Gullit___.htlquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:25 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_Ruud_Gullit___.htl
Ruud doet het met Olcey, de ex van Davids..
Weer eens wat anders, een meid die je aankleed ipv van uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/s(...)e_Ruud_Gullit___.htl
error...
Dat in ieder geval....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Weer eens wat anders, een meid die je aankleed ipv van uit
Ow oke, ik vind Olcay wel een stukkie beter dan Estelle, verdient haar eigen geld enzo, komt slimmer over. Vandaar de upgrade!quote:
Sterke vrouw is het.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef MightyMightyM het volgende:
Ow oke, ik vind Olcay wel een stukkie beter dan Estelle, verdient haar eigen geld enzo, komt slimmer over. Vandaar de upgrade!
Jammer van haar voorkeur voor vreemdgaande ex-voetballers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Olcay is een sterke zakenvrouw en een hardwerkende vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |