En van Estelle zijn... het jongetje in het midden uiteraard en.... dat meisje helemaal links?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat Estelle vond dat Ruud voor haar en hun kinderen moest kiezen.
Ze had waarschijnlijk geen zin in een vakantie met 6 kinderen![]()
In de tekst staat ook: Wie kan daar nou op tegen zijn??
Ruud ziet er iig blij uit en de kinderen ook![]()
Nog een foto:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een prive foto begreep ik die hij zelf getwitterd hadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef APK het volgende:
Ruud, ga eens lekker rustig echt vakantie voor jezelf en met de kinderen vieren ipv 's morgens bij het ontbijt mediamomentjes bedenken
Kom op zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is gewoon een prive foto begreep ik die hij zelf getwitterd had
Hij is apetrots dat ie ze allemaal bij elkaar heeft en wilde dat even delen. Denk dat ie verder best lekker vakantie viert. En misschien wilde hij de mensen even gerust stellen die denken dat twee van zijn kinderen bij die Hari zijn momenteel...
Oh vast, maar ik begreep je denk ik verkeerd, ik dacht dat jij bedoelde dat hij de media had uitgenodigd om vakantiekiekjes te maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Alsof hij niet weet dat elke idioot momenteel kwijlend aan zijn twitter hangt
Alsof hij geen PA mee heeft die alles voor hem op zijn 'tweatert-ding-hoe heet het ook-alweer?' zet
Leuke foto. Beter dan zich uit te laten over het andere. Zijn kinderen blijven in ieder geval altijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is gewoon een prive foto begreep ik die hij zelf getwitterd had
Hij is apetrots dat ie ze allemaal bij elkaar heeft en wilde dat even delen. Denk dat ie verder best lekker vakantie viert. En misschien wilde hij de mensen even gerust stellen die denken dat twee van zijn kinderen bij die Hari zijn momenteel...
Precies, en waarom zou hij gaan moddergooien naar Estelle als zij en badr eigenlijk niemand nodig hebben om zichzelf in een kwaad daglicht te zettenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Leuke foto. Beter dan zich uit te laten over het andere. Zijn kinderen blijven in ieder geval altijd.
1985? Damn, ik dacht een meid van ruim 37quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:49 schreef Malahide het volgende:
Even wat wie-is-wie-speurwerk gedaan.
[ afbeelding ]
V.l.n.r. Joëlle (van Estelle, geb. 1997), Quincy (van Christina, geb. 1991), Maxim (van Estelle, geb. 2000), Cheyenne (van Christina, geb. 1993), Charmayne (van Yvonne, geb. 1987) en op de voorgrond Felicity (van Yvonne, geb. 1985).
Dan ben je toch wel een enorme slappe zak als kerel he? Bah...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat Estelle vond dat Ruud voor haar en hun kinderen moest kiezen.
Nog een foto:
[ afbeelding ]
Ach, het Raggel Hazes-syndroomquote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef Eef999 het volgende:
Nog een foto:
[ afbeelding ]
Want die kinderen gingen tot nu toe volledig op in de anonimiteit, nee toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:34 schreef APK het volgende:
Gaan ze de kids na thuiskomst weer lastig vallen
De laatste tijd eigenlijk behoorlijk volgens mij, tot Badr ze met Rolexen naar de bowlingbaan lokte alwaar dan een genodigde fotograaf klaar stondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die kinderen gingen tot nu toe volledig op in de anonimiteit, nee toch?
Jij denkt dat ze elke dag een persverklaring geven?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:15 schreef Rachilda het volgende:
Het blijft wel lang stil vanuit de politie nu...
Hij is nu toch op vakantie? Wat wordt er verwacht, dat ze met 4 dienders naar verweggistand reizen om hem daar op te halen? Een internationaal opsporingsbeveld omdat ze met hem willen praten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:15 schreef Rachilda het volgende:
Het blijft wel lang stil vanuit de politie nu...Badr nog niet opgeroepen als getuige of verdachte...wat denken jullie? Gaat het nog gebeuren??? Of Badr toch geheel onschuldig?
Strafrecht anno 2012, de verhoren gewoon rechtstreeks uitzenden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze elke dag een persverklaring geven?
Ik gok dat de doofpot al voorgloeit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:15 schreef Rachilda het volgende:
Het blijft wel lang stil vanuit de politie nu...Badr nog niet opgeroepen als getuige of verdachte...wat denken jullie? Gaat het nog gebeuren??? Of Badr toch geheel onschuldig?
Eeh, wanneer ik invalide geschopt zou zijn, zou ik het vreemd vinden als een van de hoofdverdachten zonder enig verhoor gewoon op vakantie kan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:05 schreef Leandra het volgende:
Hij is nu toch op vakantie? Wat wordt er verwacht, dat ze met 4 dienders naar verweggistand reizen om hem daar op te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |