Ja staat raar, maar ja zo heet ze nog...quote:Op maandag 16 juli 2012 07:39 schreef Lovechild het volgende:
Lekker verwarrend om haar vader als "de vader van Gullit" aan te duiden. Moest echt ff een paar keer lezen.
"Zo die voogdij-zaak is geregeld."quote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vraag me af wat Ruud hier allemaal van vind?
Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel, ja. Daar hoef ik niks voor te doen, daar zorgen ze zelf wel voor. Zoiets dergelijks.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
"Zo die voogdij-zaak is geregeld."
quote:Trotse Ruud Gullit eindelijk met al zijn kinderen samen
Ruud Gullit is eindelijk met al zijn kinderen samen, en de foto's van dat heugelijke moment deelt hij trots met zijn volgers op Twitter.
'Ik ben zo trots op mijn kinderen. Voor het eerst samen, wie kan daar nou op tegen zijn?' zo luidt een vrij vertaalde tweet. De voetballegende, die in juni de scheiding met Estelle Cruijf aanvroeg, laat ook weten 'erg blij' te zijn.
Gullit was ooit getrouwd met Yvonne de Vries, met wie hij twee dochters kreeg. Met zijn tweede vrouw, de Italiaanse Christina Pensa, kreeg hij ook twee kinderen. Estelle en Gullit, die in 2000 trouwden, zetten samen eveneens twee kinderen op de wereld.
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik wist niet dat Afrojack een zoon van Ruud is!
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
Ruud ziet er gelukkig en stralend uit op die foto idd met zijn kids
Ja, dat begrijp ik ook wel, maar dat vind ik best een wonder, die jongste is wat, 10 of 11?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
denk dat de kinderen van yvonne en estelle elkaar wel vaker hebben ontmoet.. en die van cristina en yvonne ook wel
hij zal bedoelen dat ze nu alle 6 samen zijn
Misschien wilde 1 of meer van die oudere kinderen niks met Stellepel te maken hebben?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hij moest eerst scheiden om z'n 6 kinderen tegelijkertijd te zien?
Misschien wilde Stellemans het niet, óf alle kinderen willen nu samen zijn om paps te troosten?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hij moest eerst scheiden om z'n 6 kinderen tegelijkertijd te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |