Bijzonder. Vanuit de zorgverzekeringswet (basisverzekering) is het niet verplicht namelijk. Je verzekeraar kan ervoor kiezen het wel te doen, maar dat kost ze geld dus is het niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Krijg het wel vergoed trouwens. Maar dan moet het wel met een goede reden zijn.
Varys heeft overal ogen en oren. Dat is dan wel weer handigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan bevind je je in goed gezelschap
[ afbeelding ]
Praktijken zitten allemaal nogal vol en ik denk dat ze genoeg verdienen aan patiënten die regelmatig komen. Dan heb je wel een meer "gegarandeerd" inkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
Waarom doen die lui toch altijd zo moeilijk? Die moeten blij zijn dat iemand langskomt met een echt probleem lijkt me.Of hebben ze liever alleen maar mensen met een perfect gebit?
Eentje die je functioneren zodanig verslechterd dat je je dagelijkse bezigheden niet meer kan doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijzonder. Vanuit de zorgverzekeringswet (basisverzekering) is het niet verplicht namelijk. Je verzekeraar kan ervoor kiezen het wel te doen, maar dat kost ze geld dus is het niet waarschijnlijk.
Trouwens, goede reden? Die heb ik nog nooit gehoord. Wat zou een goede reden zijn?
Toffe verzekering heb jij danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Eentje die je functioneren zodanig verslechterd dat je je dagelijkse bezigheden niet meer kan doen.
Over bier?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zullen we het nu weer over leuke dingen hebben i.p.v. de tandartsen de dokter
Medische hulp is hulp is eed. Of laat je iemand creperen vd pijn omdat het geen hartaanval is. Je hebt ook nog het wetboek waar je hulp dient te geven aan mensen die dit nodig hebben. Dan kan je het danwel civiel of strafrechterlijk aanpakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:06 schreef Kwamo het volgende:
[..]
We hebben het over kiespijn, niet over een hartaanval.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ga je straks nog een aangeschoten rondje doen?
Is niet nodig voor de verzekeraar. Alleen op het moment dat je een tandartsverzekering wil afsluiten, en dan geldt er bijna overal een medische selectie. Ben je niet gesaneerd, krijg je (bijna) niets vergoed omdat je geen of een laag pakket krijgt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Medische hulp is hulp is eed. Of laat je iemand creperen vd pijn omdat het geen hartaanval is. Je hebt ook nog het wetboek waar je hulp dient te geven aan mensen die dit nodig hebben. Dan kan je het danwel civiel of strafrechterlijk aanpakken.
Ik ben overigens keurig geholpen anderhalf jaar geleden.
Sanering is volgens mij alleen noodzakelijk voor verzekeraars, wat boeit die tandarts dat nou.... Goed, hardlopen.
Ik doe de komende week dus NIKS behalve biertjes drinken.
Heb je er ervaring mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vrije zwerfhike in het midden van de nacht in vrij beschonken toestand is ook een aanrader
Heb jij toevallig ook ervaring met creatinequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
Ik doe de komende week dus NIKS behalve biertjes drinken.
er is een groot verschil tussen helemaal geen verschil, zoals bij Zalando, of een hardloopzaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:42 schreef Ach3r0n het volgende:
Nog even reageren op de opmerking dat je perse schoenen moet laten aanmeten omdat je anders blessures zou krijgen. Hier kan ik me totaal niet in vinden, ik heb ook al verhalen gezien dat lopers met advies van de winkel ook met verkeerde schoenen op pad werden gestuurd.
Van belang is dat je schoenen goed moeten passen en dat je niets voelt bij het afwikkelen van de voet. Natuurlijk kan je het advies van de verkoper gebruiken om sneller de juiste schoen te vinden, maar de uiteindelijke beslissing moet je toch echt zelf maken.
Van Kluizenaar vind ik het goed dat hij nu versneld op zoek gaat naar nieuwe schoenen. Niet iedereen vind het fijn om naar de winkel te gaan en het voordeel van Zalando is dan ook nog dat je gratis kan ruilen.
dat heb je ook als je oude topics van een jaar terug terug leestquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Grappig: als je het Endomondo leaderboard bekijkt zie je ineens mensen staan waarvan je denkt: hee, waar zijn die gebleven?.
ik raak er voor mijzelf ook steeds meer van overtuigd dat ik op verkeerde schoenen loopquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam er na 1,5 jaar ook pas achter dat ik op een niet-ideale schoen liep.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik raak er voor mijzelf ook steeds meer van overtuigd dat ik op verkeerde schoenen loop
Ja, daar heb je als duuoper noet zoveel aan tenzij je nu alleen maar intervaltraining doet of krachttraining doet of een andere sport met korte krachtexplosies.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook ervaring met creatine?
Mijn idee daarover heb ik al gepost:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
Sanering is dus alleen van toepassing voor de verzekeraar omdat ze goedkoop willen verzekeren en dus heb je een gaaf gebit nodig voordat ze je accepteren. Een tandarts krijgt z'n geld wel. Dus waarom ze eerst willen dat je gesaneerd bent om geholpen te worden snap ik niet. Daar kwam jij overigens mee....
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Praktijken zitten allemaal nogal vol en ik denk dat ze genoeg verdienen aan patiënten die regelmatig komen. Dan heb je wel een meer "gegarandeerd" inkomen.
Op zich logisch: iemand die nu niet gesaneerd is, geeft grote kans dat hij/zij niet meer terugkomt als alles opgelost is. Maar neemt dan wel een plek in je praktijk in. Die plek kan ook gevuld worden door een patiënt die ieder half jaar komt (en dus regelmatig geld in het laadje brengt).
Succes!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:39 schreef Maraca het volgende:
Ik ga trouwens op advies van herr dokter (nee, niet sexy) een stukje wandelen.Kijken of ik het vol kan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |