quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dit waren bolletjes...
Hmm, bolletjes. Opensnijden, tomaatje, kaas, ham, sla?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet geluktFrustrerend, want zal vast wel iets kleins zijn.
Ook hoi !
Zou een dreun helpen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ander onderwerp.... Ik wordt langzaamaan een softie....
vernaar u klader?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ander onderwerp.... Ik wordt langzaamaan een softie....
Pfff. Ik weet het niet. Probeer eens?quote:
Ik heb het afgelopen jaar gezworen om me niet meer druk te maken om relaties en gewoon de dingen te nemen zoals het komt. En nu er iemand opeens bijn leven binnen komt vallen en ze opeens wat langer weg is, heb ik er veel meer moeite mee dan ik dacht.quote:
ik ken hetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar gezworen om me niet meer druk te maken om relaties en gewoon de dingen te nemen zoals het komt. En nu er iemand opeens bijn leven binnen komt vallen en ze opeens wat langer weg is, heb ik er veel meer moeite mee dan ik dacht.
Maar daar is helemaal niets verkeerd aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar gezworen om me niet meer druk te maken om relaties en gewoon de dingen te nemen zoals het komt. En nu er iemand opeens bijn leven binnen komt vallen en ze opeens wat langer weg is, heb ik er veel meer moeite mee dan ik dacht.
Wel, want ik = bikkelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar daar is helemaal niets verkeerd aan.
Je bent gewoon mens. Een mooi mens, die de kans krijgt om weer lief te hebben en lief gevonden te wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
Ergo: Ik ben een softie en ik heb het geeneens door. Daarnaast: te erg gewoon.
Nou moet ik * echt * een nieuw biertje....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je bent gewoon mens. Een mooi mens, die de kans krijgt om weer lief te hebben en lief gevonden te worden
Neem er ook één voor mij mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou moet ik * echt * een nieuw biertje....
[s]Ik heb een beperkte voorraad vanwege vakantie[/s]who am I kidding... Maar de laatste voorraad geef ik graag hier uitquote:
ojee... aan de ene kant voelt het vervelend, lijkt me (ik ken het niet, op die manier) andere kant is verliefd zijn een lekker gevoel. (dat ken ik wel weer)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ergo: Ik ben een softie en ik heb het geeneens door. Daarnaast: te erg gewoon.
Ik moet de frituur in de gaten houden.quote:
Ik hou mezelf nog steeds voor dat ik niet verliefd benquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ojee... aan de ene kant voelt het vervelend, lijkt me (ik ken het niet, op die manier) andere kant is verliefd zijn een lekker gevoel. (dat ken ik wel weer)
vooral blijven denken, misschien valt het dan nog meequote:
Vooruit, dan heb je echt een goed excuusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet de frituur in de gaten houden.
Maak je jezelf wat wijs.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hou mezelf nog steeds voor dat ik niet verliefd ben
Maar meen het wel jongen! Al tijdens de eerste bowlingmeet pikte je een plekkie in mijn hart in, toen je je zo lief met Susanne bemoeide, die daar spierwit zat bij te komen met haar glaasje water omdat ze net tenauwernood de wc had weten te bereiken na kotsmisselijk geworden te zijn in de bus. Zo lief dat je de rest liet voor wat ze waren en gezellig met haar ging zitten kletsen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou moet ik * echt * een nieuw biertje....
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hou mezelf nog steeds voor dat ik niet verliefd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |