Lol, en dat terwijl de edits nieteens zoveel van elkaar verschillen zie ikquote:
Da's een beetje overdreven, want zoals ik al zei hebben wij er hier ook een maar gebruik ik die niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, en dat terwijl de edits nieteens zoveel van elkaar verschillen zie ik
Maar inderdaad, mario kart 64
Wist heul niet dat jij zo into N64 was?
Hell, volgende keer haal ik mijn console op bij mn ouders en gaan we gamen.
(of op de wii, want die heb ik gewoon hier, maar dat is het toch net niet)
Als je het kan betalen (langstudeerboete), gemotiveerd genoeg bent en je je mbo studie, als die qua onderwerp van de stof en zo enigszins vergelijkbaar was met goede cijfers hebt gehaald, zou ik het serieus overwegen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Wauw hoe maak je de twijfels bij iemand nog groter. Bij hbo deeltijd valt de lesdag precies op mijn vrije dag in de week.Sta op het punt om mijzelf gewoon aan te melden.
langstudeerboete is er niet van mbo-hbo..quote:Op maandag 16 juli 2012 20:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je het kan betalen (langstudeerboete), gemotiveerd genoeg bent en je je mbo studie, als die qua onderwerp van de stof en zo enigszins vergelijkbaar was met goede cijfers hebt gehaald, zou ik het serieus overwegen.
Ik heb me er niet enorm in verdiept maar ik doelde idd ook op het deeltijdstuderen zelf, over de overgang mbo-hbo had ik nog niet eens nagedacht.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
langstudeerboete is er niet van mbo-hbo..
Hoewel, ik geloof dat je als deeltijdstudeerder wel een boete krijgt als je er langer dan 5 jaar over doet. En dat gebeurt wel snel in deeltijd..
Sowieso! SNES = bestquote:Op maandag 16 juli 2012 19:05 schreef Muisraket het volgende:
Inb4 shifto over Kirby op de SNES, NES of wat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn wij niet een spelletje begonnen in de vakantie?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso! SNES = best
Mijn Baas64 heb ik ook nog wel, echt super veel leuke games maar die controllers die ik heb zijn allemaal lam gespeeldDan werkt dat stickje voor geen meter meer..
Je had bij mario party 1 (ja good ol' days) een spelletje, daar moest je shy guy zo ver mogelijk laten vliegen door de stick van de controller zo snel mogelijk rond te draaien..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso! SNES = best
Mijn Baas64 heb ik ook nog wel, echt super veel leuke games maar die controllers die ik heb zijn allemaal lam gespeeldDan werkt dat stickje voor geen meter meer..
In that day they still build that shit to last!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je had bij mario party 1 (ja good ol' days) een spelletje, daar moest je shy guy zo ver mogelijk laten vliegen door de stick van de controller zo snel mogelijk rond te draaien..
Echt dat de controller daar nooit volkomen kapot van is gegaan is nog steeds een raadsel
Ja!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zijn wij niet een spelletje begonnen in de vakantie?![]()
![]()
Die blaar op de palm van je hand vond ik anders ergerquote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je had bij mario party 1 (ja good ol' days) een spelletje, daar moest je shy guy zo ver mogelijk laten vliegen door de stick van de controller zo snel mogelijk rond te draaien..
Echt dat de controller daar nooit volkomen kapot van is gegaan is nog steeds een raadsel
Als het zulk weer blijft, hebben we dat vóór de herfst weer uitgespeeldquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja!We waren aan super mario world op de snes begonnen
Beginnen we toch aan een nieuw spelquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als het zulk weer blijft, hebben we dat vóór de herfst weer uitgespeeld
Ja, oh god, memoriesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef shifto het volgende:
Die blaar op de palm van je hand vond ik anders erger![]()
Kirby!! Fuck, hoe heet die ronde ook alweer dat je tegen alle eindbazen moetquote:
Kirby is baaaasquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kirby?
Gewoon Donkey Kong, of anders zelda, maar die is niet echt handig multispeleren
Nuff saidquote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kirby is baaaasHij is rond en japans en roze en hij maakt cutie geluidjes en de muziekjes zijn ook cuuute enenenen.....
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |