Op zaterdag naar de IKEA?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:54 schreef voodoolady het volgende:
Beetje geduld zeg. Moest eerst afrekenen bij ikea...
Ah, de zuipzevendaagse is weer begonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:09 schreef RoW_0 het volgende:
Zo. Ben de aankomende dagen maar eens dronken te vinden in onze buurstad Nimwegen. Groetjes.
Hel op aarde, alleen denkt mevrouw A. daar anders overquote:
Naar welk buitenland verhuis je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef _Loki het volgende:
Vanavond voor het eerst in 2 jaar naar de onierse pub.
Oh en over 2 weken verhuis ik naar het buitenland en vriend dichterbij z'n werk. Ik ga Arnhem dus verlaten
Arnhemquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef _Loki het volgende:
Australia it is!
Voor een jaartje, dat wel. Daarna kom ik weer terug maar ik zou niet weten waar ik dan ga wonen.
Snel RR verhuur bellen voor een afspraak danquote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Haha.
Ja ik vind het maar lastig om iets te vinden dat:
- Goeie locatie heeft (na 7 jaar jaar pauperwijk in Zuid is dat echt een must)
- Liefst geen bovenburen heeft (na 13 bovenburen in 7 jaar ook wel beetje klaar mee), of het moet super geisoleerd zijn
- Buitenruimte, liefst dakterras of ruim balkom (na 7 jaar helemaal géén buitenruimte)
- 40-50m2 biedt
- Enigszins modern is
- Recht op huursubsidie geeft
Vooral lastig aangezien mijn inschrijftijd bij Entree nog altijd te kort is, je maakt vanaf 9+ jaar pas kans lijkt het. Maar daar vind je de huurwoningen met huur van <600 euro.
Kom je in particuliere markt heb je voor bovenstaande vaak >600 euro huur en dus geen recht op huursubsidie. Daarnaast heb je heel vaak een inkomenseis van 4x de huur, daar ga ik de komende 2 jaar ws nog niet aan voldoen omdat ik nog verder ga studeren.
Maar nog 2 jaar in deze hellhole zitten heb ik geen zin in, ik zit er al 7 jaar te lang.
Kun je geen appartementje kopen?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Haha.
Ja ik vind het maar lastig om iets te vinden dat:
- Goeie locatie heeft (na 7 jaar jaar pauperwijk in Zuid is dat echt een must)
- Liefst geen bovenburen heeft (na 13 bovenburen in 7 jaar ook wel beetje klaar mee), of het moet super geisoleerd zijn
- Buitenruimte, liefst dakterras of ruim balkom (na 7 jaar helemaal géén buitenruimte)
- 40-50m2 biedt
- Enigszins modern is
- Recht op huursubsidie geeft
Vooral lastig aangezien mijn inschrijftijd bij Entree nog altijd te kort is, je maakt vanaf 9+ jaar pas kans lijkt het. Maar daar vind je de huurwoningen met huur van <600 euro.
Kom je in particuliere markt heb je voor bovenstaande vaak >600 euro huur en dus geen recht op huursubsidie. Daarnaast heb je heel vaak een inkomenseis van 4x de huur, daar ga ik de komende 2 jaar ws nog niet aan voldoen omdat ik nog verder ga studeren.
Maar nog 2 jaar in deze hellhole zitten heb ik geen zin in, ik zit er al 7 jaar te lang.
Het is enkel pracht en praal in de Hommelstraat.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef voodoolady het volgende:
Ik weet niet of de hommelsestraat nou zo'n goede locatie is. Weinig beter dan zuid of je moet in die drugsflats in malburgen west wonen.
Ach, nergens last van. In de 2 jaar dat we hier wonen nooit persoonlijk overlast gehad. Enige nadeel is de drukke weg en die hipsterbar.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef voodoolady het volgende:
Uitloper van klarendal + coffeeshops? Niet mijn idee van een toplocatie.
Onder de brug door is het een heel stuk meer pauper. Hier staan soms wat stonede mensen maar that's it. Die heb je overal wel. Ik denk dat je in het centrum meer last hebt van dronken mensen na het uitgaan etc.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef voodoolady het volgende:
Uitloper van klarendal + coffeeshops? Niet mijn idee van een toplocatie.
Daar waar die vrouw laatst verkracht is? Neuhquote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef VacaLoca het volgende:
Wat kan je in Arnhem nog wel een goede locatie noemen dan? Alleen het stukje tussen Sonsbeeksingel, Apeldoornseweg en Sonsbeek in?
misschien heb je er meer last van als je in die straat zelf woont. Ik fiets er dagelijks en ben blij dat ik er niet woon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:25 schreef _Loki het volgende:
[..]
Onder de brug door is het een heel stuk meer pauper. Hier staan soms wat stonede mensen maar that's it. Die heb je overal wel. Ik denk dat je in het centrum meer last hebt van dronken mensen na het uitgaan etc.
Coffeeshops = overlast is echt een rare conclusie die veel mensen trekken. Ik heb echt nergens last van qua drugs. Ik heb meer last van nuchtere schreeuwende mensen dan van langzame,stille, stonede mensen
Ey pas op hè? Er geet niks boven Klaerendalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:32 schreef voodoolady het volgende:
[..]
misschien heb je er meer last van als je in die straat zelf woont. Ik fiets er dagelijks en ben blij dat ik er niet woon.
Ik woon precies tegenover de coffeeshop in de driekoningenstraat, ik heb nog geen 1 keer sinds ik er woon last gehad daar van. Ik heb meer last van de dronken mensen die er elk weekend doorheen komen. Alhoewel die er ook doordeweeks zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:32 schreef voodoolady het volgende:
[..]
misschien heb je er meer last van als je in die straat zelf woont. Ik fiets er dagelijks en ben blij dat ik er niet woon.
Klarendal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey pas op hè? Er geet niks boven Klaerendal
Ik heb in een straal van 100 meter 3 coffeeshops en een smartshop. Merk er niks vanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon precies tegenover de coffeeshop in de driekoningenstraat, ik heb nog geen 1 keer sinds ik er woon last gehad daar van. Ik heb meer last van de dronken mensen die er elk weekend doorheen komen. Alhoewel die er ook doordeweeks zijn
Maar, ik woon in die straat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:32 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Studenten heb ik toch 100000x liever dan uitkeringtrekkende paupers met een IQ van 80. Vind dus beetje opmerkelijke vergelijkingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:29 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Daar waar die vrouw laatst verkracht is? Neuh![]()
Daar heb ik gewoond en vond het niet beter dan malburgen oost maar dat komt vooral door de studenten die daar wonen.
Eerder molenbeke/angerenstein.
De nieuwbouw in malburgen oost schijnt ook wel aardig te zijn.
..Je komt vandaag toch niet langs he? Iemand komt om 5 uur. Ik weet niet wie.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:53 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ga morgenvroeg meteen bellen ja
Enne Adelante... iemand die recht heeft op huursubiside heeft niet echt middelen om te kopen
Pak je puffer! Er komt misschien een FOK!ker over de vloer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:59 schreef _Loki het volgende:
[..]
..Je komt vandaag toch niet langs he? Iemand komt om 5 uur. Ik weet niet wie.
Vandaag met rijles door de Steenstraat gereden maar heb niks bijzonders gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef tliciouz het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)t-vanwege-gaslek.ece
Precies bij ons op de hoek, en we zijn niet thuis. Hoop dat er niets bij ons is want de kat is thuis.
Nee het was achteraf ook niet zo erg hoorde ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Vandaag met rijles door de Steenstraat gereden maar heb niks bijzonders gezien.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee het was achteraf ook niet zo erg hoorde ik.
Dat is dus net onder de brug door en die verkrachting was hier om de hoek. Hoewel jullie vast anders beweren is het hier zo tussen het park en het centrum in eigenlijk wel goed toeven. Leuke diverse wijk, veel verschillende mensen en er wordt op dit moment ook veel opgeknapt (je ziet dat de buurt er echt op vooruit aan het gaan is). Ik woon daar in ieder geval al een jaar of 4 zonder noemenswaardige problemen in een goed onderhouden sociale huurflatje èn daar had ik maar 5,5 jaar inschrijftijd voor nodig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:29 schreef voodoolady het volgende:
Daar waar die vrouw laatst verkracht is? Neuh![]()
Daar heb ik gewoond en vond het niet beter dan malburgen oost maar dat komt vooral door de studenten die daar wonen.
Hehe, wasn't me. Heb even 1000 en één andere dingen aan m'n hoofd en nog niet er achter aan gegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:59 schreef _Loki het volgende:
[..]
..Je komt vandaag toch niet langs he? Iemand komt om 5 uur. Ik weet niet wie.
quote:Ik zoek met spoed een fiets in de omgeving van arnhem wegens mijn werk.
Momenteel ben ik noodgedwongen elke dag 3km heen en weer terug te lopen aangezien mijn fiets van het weekend is gestolen.
Ik heb er zo`n 50 euro voor over
Dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.werkeningelder(...)90-a5e6-31dfa4402b9d
Iemand nog solliciteren?
Leuk salaris wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.werkeningelder(...)90-a5e6-31dfa4402b9d
Iemand nog solliciteren?
Volgens mij krijg je dan alleen maar een hoop ranzigheid voor je kiezen.quote:
Have fun down under!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:02 schreef _Loki het volgende:
Ik slaap nog maar een nachtje in Arnhem. Dan ga ik jullie allemaal verlaten
Veel plezier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:02 schreef _Loki het volgende:
Ik slaap nog maar een nachtje in Arnhem. Dan ga ik jullie allemaal verlaten
Oeps! Google Chrome kan www.forum.fok.au niet vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
www.forum.fok.au [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Goedele Liciouzquote:
Wat een trieste mensen zijn er toch ook, dat kwartier eerder baantjes trekken stoort toch geen hondquote:Zwemmers Klarenbeek pas naar binnen als het écht mag
ARNHEM - Openluchtzwembad Klarenbeek in Arnhem doet de deur van het zwembad voortaan om vijf voor zeven 's ochtends open en zet deze niet meer op een kier voor de vroegzwemmers die zo al rond kwart voor zeven aan hun baantjes konden beginnen. Omwonenden hebben geklaagd, met als gevolg dat beheerder Jan van Olmen zich voortaan strikt aan de spelregels houdt.
De beheerder begint 's morgens al om zes uur om het bad gereed te maken voor een nieuwe zwemdag, die officieel om zeven uur begint. Het was zijn gewoonte om, als de meeste voorbereidingen getroffen zijn, de vroegzwemmers al eerder toe te laten.
Bewoners van de Hommelseweg hebben echter aan de bel getrokken dat het zwembad in strijd met de regels handelt.
Saai? Wat is er precies zo bruisend aan st marten (gok ik?) dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is dus net onder de brug door en die verkrachting was hier om de hoek. Hoewel jullie vast anders beweren is het hier zo tussen het park en het centrum in eigenlijk wel goed toeven. Leuke diverse wijk, veel verschillende mensen en er wordt op dit moment ook veel opgeknapt (je ziet dat de buurt er echt op vooruit aan het gaan is). Ik woon daar in ieder geval al een jaar of 4 zonder noemenswaardige problemen in een goed onderhouden sociale huurflatje èn daar had ik maar 5,5 jaar inschrijftijd voor nodig.
Al die andere ruim opgezette wijken, met heuvels en parken zijn mooi, maar lijken me ook erg saai en ver van het centrum en duur.
Jawel, volgens de krant hadden ze last van het verkeer dat door hun straat moest zo vroeg. Dat kwartier maakt natuurlijk veel uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat een trieste mensen zijn er toch ook, dat kwartier eerder baantjes trekken stoort toch geen hond
Jezus. Ik woon in een straat waar dag en nacht auto's doorheen komen maar ik heb echt nergens last van. Als je daar al wakker van wordt, moet je eens kijken of je geen serieuze slaap- of stressproblemen hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Jawel, volgens de krant hadden ze last van het verkeer dat door hun straat moest zo vroeg. Dat kwartier maakt natuurlijk veel uit.
Maar de vroegzwemmers hebben wraak genomen door de eerste dagen vriendelijk te toeteren op het juiste tijdstip.
Klopt, van het ene treurige weer naar't andere. Loki's vertrek duidt natuurlijk ook die van mij aan, t'was altijd leuk om te lurken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:32 schreef voodoolady het volgende:
Als je daar twee dagen bent is het alweer wat makkelijker. Waarschijnlijk ga je een super leuke tijd hebben!
Is het daar trouwens nu niet winter?
Lekker voor jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:53 schreef remlof het volgende:
Ik ben zo in de Move als jullie me willen aanraken
Vandaag langs geweest maar helaas ze verkochten helemaal niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
De bewaakte stalling om het station kan je eens proberen? Die verkopen tweedehandsjes
Er zit een zaakje op de Kamillelaan (in Zuid). Feenstra rijwielen. Het is even uitmikken wanneer ze open zijn, want het kan nog wel eens gebeuren dat ze plotseling dicht zijn zonder melding op de deur...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Vandaag langs geweest maar helaas ze verkochten helemaal niks
Ook langs 2 fietswinkels geweest maar daar betaal je de hoofdprijs.
Het is best lastig dus om hier in arnhem een stationsfiets te krijgen.
Balen!! Marktplaats in de gaten houden dan maar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Vandaag langs geweest maar helaas ze verkochten helemaal niks
Ook langs 2 fietswinkels geweest maar daar betaal je de hoofdprijs.
Het is best lastig dus om hier in arnhem een stationsfiets te krijgen.
Yep, maar denk dat als ik er eindelijk 1 heb gevonden, heb ik de fiets niet meer elke dag nodigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Balen!! Marktplaats in de gaten houden dan maar?
Niet dus.quote:Er is een fout opgetreden, onze excuses voor het ongemak.
Die ene keer dat ik de gemeente eens nodig heb, werken ze aan de sitequote:Zondag a.s. vindt er vanaf 17.00 uur groot onderhoud plaats op het netwerk. Tijdens deze werkzaamheden zijn veel applicaties niet beschikbaar en zal de netwerkverbinding enkele keren verbroken worden.
De website van Arnhem blijft bereikbaar. Specifieke onderdelen, zoals het digitaal loket en de afsprakenmodule, zullen wegens het onderhoud niet te gebruiken zijn.
Als alles voorspoedig verloopt, kunnen deze werkzaamheden rond middernacht afgerond zijn.
Typischquote:Op zondag 22 juli 2012 18:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een waardeloze site is dat toch ook
Oh, hierdoor is het:
[..]
Die ene keer dat ik de gemeente eens nodig heb, werken ze aan de site
Trouwen of een nieuw paspoort?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Kunnen jullie het formulier op de site van de gemeente om een afspraak te maken ook niet openen? http://www.forms.arnhem.nl/TriplEforms.aspx
Nieuw paspoort nodigquote:Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Trouwen of een nieuw paspoort?![]()
Je zou denken dat ze zoiets 's nachts doen.
En ons van de winter zeker jaloers maken met jouw zomerverhalenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef _Loki het volgende:
Ik woon officieel niet meer in Arnhem.
mag ik nog wel blijven lurken?
Ik kom morgen aan met regen en 8 gradenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ons van de winter zeker jaloers maken met jouw zomerverhalen
Volgende week kan het hier ook maar zo weer 8 graden en regen zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 20:09 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik kom morgen aan met regen en 8 gradenIk ben eerder jaloers op jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |