Die avond viel er zeker 40mm in een kwartier tijd, met eigen ogen kunnen zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
40mm in 15min? Is dat niet een beetje heel erg veel van het goeie.
Vorig jaar had ik rond deze tijd al heel wat vaar uren en motortochtjes achter de kiezen. Dat is dit jaar wel anders, ik heb de boot nog niet aangeraakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:40 schreef Norrage het volgende:
In mijn beleving was de zomer vorig jaar toch echt veel erger. Ik heb nu meerdere keren lekker van de zon kunnen genieten, vorig jaar echt vrijwel niet. Ik heb het gevoel dat het gebrek aan een slecht voorjaar mensen het gevoel geeft dat ook de zomer veel kutter is dan vorig jaar, maar volgens mij is dat echt niet zo....
Juli was best aardig vorig jaar, augustus niet. En dit jaar is kouder, sowieso.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:40 schreef Norrage het volgende:
In mijn beleving was de zomer vorig jaar toch echt veel erger. Ik heb nu meerdere keren lekker van de zon kunnen genieten, vorig jaar echt vrijwel niet. Ik heb het gevoel dat het gebrek aan een slecht voorjaar mensen het gevoel geeft dat ook de zomer veel kutter is dan vorig jaar, maar volgens mij is dat echt niet zo....
Vandaag is bagger, maar na een prachtige, hoewel iets te koude, week (in het midden van het land), ga ik niet direct klagen hoor!quote:
In het weekend is het inderdaad vaak slechter geweest dan doordeweeks. Daarom ga ik ook *nooit* meer werk doen waar ik iedere week van ma-vrij moet werken. Flexibel graag, dan valt er altijd van mooi weer te profiteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik rond deze tijd al heel wat vaar uren en motortochtjes achter de kiezen. Dat is dit jaar wel anders, ik heb de boot nog niet aangeraakt.
Het is in het weekend eigenlijk alleen nog maar waardeloos geweest.
Bagger weer
Kan niet wachten op het moment als ik over 7 weken het vliegtuig in stap.
Zomers in Nederland
Omdat de zomers in Nederland nog altijd iets beter zijn dan de herfst, hoewel dat nu ook niet veel uitmaaktquote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In het weekend is het inderdaad vaak slechter geweest dan doordeweeks. Daarom ga ik ook *nooit* meer werk doen waar ik niet iedere week van ma-vrij moet werken. Flexibel graag, dan valt er altijd van mooi weer te profiteren.
En je hebt een hekel aan Nederlandse zomers, maar gaat in de herfst op vakantie, waarom?
Ja, vandaar nooit meer 100% ma-vrij werk (foutje in post verbeterd)... Opvallend slechte weekends wel, behalve afgelopen weekend.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Omdat de zomers in Nederland nog altijd iets beter zijn dan de herfst, hoewel dat nu ook niet veel uitmaakt. Ik ga naar Amerika en daar is het rond september qua temperatuur heerlijk.
Ik had stiekem gehoopt op een hete zomer in Nederland om de zomer vervolgens op mijn bestemming te verlengen.
Ik wil ook nog welleens net voor de lente gaan en in het najaar. Ik ben nu eenmaal een zomer mens en heb een chronische hekel aan bewolkt en regenachtig weer. Het is helemaal frustrerend als je doordeweeks op kantoor zit en de zon schijnt als het in het weekend vervolgens gaat regenen![]()
* tomaat52 gaat naast Richad staanquote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
Ik ga echt van het gebouw springen met een depressie.![]()
quote:
Haha....erg!! En die andere is Richard?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff gejat uit het 4 daagse topic.
Ik denk 't.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Haha....erg!! En die andere is Richard?
Ik zag gisteren beelden van militairen die 650 km zijn komen lopen van Kopenhagen naar Nijmegen en die waren poepbruin geworden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
Ga over een maandje fietsen in Toscane, maar heb nog nauwelijks kilometers gemaakt. Normaal gesproken ben ik rond deze tijd zo bruin als een Turk door het mooie weer, maar ben nu nog blanker dan roomboter.
Vrijdag haal ik ze wel binnen met een biertje als het wel droog isquote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Fredo55 het volgende:
Het lijkt.. nee het ís gewoon herfst!
Motregen, windkracht 5 uit het zuidwesten.
Ik heb het te doen met de Vierdaagselopers en vakantiegangers.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Deze postte Tombolafan net elders, ik gooi hem ook even hier, foutje, bedankt
Of stond ie er al?Iemand al gekeken of Friesland nog bestaat sinds vanmiddag??
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Deze postte Tombolafan net elders, ik gooi hem ook even hier, foutje, bedankt
Of stond ie er al?Iemand al gekeken of Friesland nog bestaat sinds vanmiddag??
[ afbeelding ]
ELFSTEDENTOCHT!!! Dat moet toch wel snel dichtvriezen met -80????quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Een half uur eerder was het frisser in Stavroren.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef TheRealMe het volgende:
Haha, ze staan trouwens nog steeds op de site van buienradar (min en max van vandaag)
De rayonhoofden zijn alweer bijeengekomen vernam ik net..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Een half uur eerder was het frisser in Stavroren.![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de nazomer uitblijft, ik vind niks zo gezellig als zeurende zeikerds. De hele dag doorquote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vorig jaar was een dramatische zomer, zowel juni, juli als augustus waren een en al zeikregen en kou. Alleen toen nog een goede lente.
Die is nu ook weg
En de zomer is nog kutter. Wedden dat de nazomer ook uitblijft?
Goeie!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nazomer uitblijft, ik vind niks zo gezellig als zeurende zeikerds. De hele dag door
Je hebt ook mensen die springen met hoge druk...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
Vind ik wel! En van het gemekker wordt het weer toch niet beterquote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Goeie!
En het is zoveel leuker als je zelf stopt met klagen en de huidige omstandigheden accepteert
Scherpquote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die springen met hoge druk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |