Ik zag gisteren beelden van militairen die 650 km zijn komen lopen van Kopenhagen naar Nijmegen en die waren poepbruin geworden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
Ik ga echt van het gebouw springen met een depressie.![]()
Ga over een maandje fietsen in Toscane, maar heb nog nauwelijks kilometers gemaakt. Normaal gesproken ben ik rond deze tijd zo bruin als een Turk door het mooie weer, maar ben nu nog blanker dan roomboter.
Vrijdag haal ik ze wel binnen met een biertje als het wel droog isquote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Fredo55 het volgende:
Het lijkt.. nee het ís gewoon herfst!
Motregen, windkracht 5 uit het zuidwesten.
Ik heb het te doen met de Vierdaagselopers en vakantiegangers.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Deze postte Tombolafan net elders, ik gooi hem ook even hier, foutje, bedankt
Of stond ie er al?Iemand al gekeken of Friesland nog bestaat sinds vanmiddag??
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Deze postte Tombolafan net elders, ik gooi hem ook even hier, foutje, bedankt
Of stond ie er al?Iemand al gekeken of Friesland nog bestaat sinds vanmiddag??
[ afbeelding ]
ELFSTEDENTOCHT!!! Dat moet toch wel snel dichtvriezen met -80????quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Een half uur eerder was het frisser in Stavroren.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef TheRealMe het volgende:
Haha, ze staan trouwens nog steeds op de site van buienradar (min en max van vandaag)
De rayonhoofden zijn alweer bijeengekomen vernam ik net..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Een half uur eerder was het frisser in Stavroren.![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de nazomer uitblijft, ik vind niks zo gezellig als zeurende zeikerds. De hele dag doorquote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vorig jaar was een dramatische zomer, zowel juni, juli als augustus waren een en al zeikregen en kou. Alleen toen nog een goede lente.
Die is nu ook weg
En de zomer is nog kutter. Wedden dat de nazomer ook uitblijft?
Goeie!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nazomer uitblijft, ik vind niks zo gezellig als zeurende zeikerds. De hele dag door
Je hebt ook mensen die springen met hoge druk...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
Ik ga echt van het gebouw springen met een depressie.![]()
Vind ik wel! En van het gemekker wordt het weer toch niet beterquote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Goeie!
En het is zoveel leuker als je zelf stopt met klagen en de huidige omstandigheden accepteert
Scherpquote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die springen met hoge druk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |