Klagen op Fok! natuurlijk! En Facebook, m'n timeline op Twitter stroomt over van het gezever, enz.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes, keuzes... Neem ik vakantie in maart, in juli, of in oktober, of neem ik ontslag? Ga ik op vakantie of ga ik klagen op fok?
Zo, nu effe een filmpje kijken.
Onzin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:36 schreef Drugshond het volgende:
ff terzijde, heeft iedereen wel eens goed gekeken naar de bomen.
De blaadjes zijn nu al bruin en we zijn nog niet eens juli uit.
Ik kijk dagelijks. De kastanjes staan net in bloei, de populieren hebben net twee maanden blad en de lindes en acacia's staan er prachtig bij. Voor eiken en beuken zal ik even naar een bos moeten...quote:
quote:Storinkje bij KNMI geeft 49,7 graden aan voor Stavoren
DE BILT/STAVOREN - Het is tot dusverre een zomer met lage temperaturen, grauwe luchten en veel regen. Behalve in Friesland en vooral Stavoren, aldus het KNMI.
Maandagmiddag verspreidde het weerinstituut even na 3 uur 's middags een weerkaartje, met temperaturen van zo'n 14 graden in Nederland maar een hittegolf in Friesland, waarbij de temperaturen in Stavoren opliepen tot 49,7 graden.
Volgens KNMI-woordvoerder Harry Geurts was er een storing in een sensor van het weerstation in Zuidwest-Friesland. Net als de rest van Nederland kwam de temperatuur in Stavoren in werkelijkheid niet ver boven de 16 graden uit.
De gegevens van de meetstation worden voortdurend gevalideerd en gecontroleerd, aldus Geurts. ''De fout is al snel opgemerkt en gecorrigeerd. Het foute temperatuurkaartje heeft maar heel kort online gestaan'', zegt hij.
Gelukkig waren mensen zo snel genoeg om er toch even een screen van te maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:47 schreef alors het volgende:
Over de opmerkelijke temperaturen op de kaart gisteren in Stavoren:
[..]
Er zijn ook lente- en zomer paddenstoelen. De meeste soorten zie je echter in de herfst.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:49 schreef alors het volgende:
Ik heb trouwens al paddenstoelen gezien in de wei van mn peerdEn het stonk gisteravond buiten ook naar herfst, rottend organisch materiaal en schimmel
Ja, lekker hier iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef knep het volgende:
Eindelijk weer eens boven de 20 graden hier bij Roermond.
Zal ik alvast mijn koffers maar gaan pakkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, de eerste persoon die zondag, bij 23 graden, gaat klagen dat het benauwd is, mag naar Siberië worden gedeporteerd!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, de eerste persoon die zondag, bij 23 graden, gaat klagen dat het benauwd is, mag naar Siberië worden gedeporteerd!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
Daar kan het ook nog wel eens tegenvallen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
quote:Siberië heeft een extreem landklimaat, met zeer strenge winters en warme zomers. Door verschillende gebergtes in het oosten liggen de temperaturen in Oost-Siberië gemiddeld wat lager in de winter dan in West-Siberië. De laagste temperaturen van het noordelijk halfrond worden er gemeten, zij gaan tot -70°C. Tijdens de zomer kan de temperatuur oplopen tot meer dan 30°C. Het verschil tussen de laagste en hoogste temperatuur ooit gemeten bedraagt dus meer dan 100°C; dit is een wereldrecord. Zie ook: Ojmjakon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |