Ik begin het zelfs te accepterenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Goeie!
En het is zoveel leuker als je zelf stopt met klagen en de huidige omstandigheden accepteert
Kan niet. Liegbeestquote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Skitzofrenix het volgende:
Wow, heel heftig, om het aan te zien, maar ook om dit te zeggen, maar het is hier zo maar droog!!! Geen regendruppel te zien!!
Ik word hier binnen niet nat in ieder geval.quote:
Hier ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Skitzofrenix het volgende:
Wow, heel heftig, om het aan te zien, maar ook om dit te zeggen, maar het is hier zo maar droog!!! Geen regendruppel te zien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Het regent dan heel hard, dus ik zal die lens van je niet op je hond testen, dierenbeuL!!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Greys het volgende:
Iemand enig idee of het in omgeving Rotterdam morgen nog een beetje droog is in de ochtend of middag?Willen een nieuwe lens op de camera uittesten (op de hond
) maar dan is een beetje droog weer wel prettig...
Zelfs Piet Paulusma zal het beter weten dan ikquote:
Was zelfs in Oostenrijk nog te fotograferenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef marcel-o het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ven_Nederland__.html
dat was vannacht
Jeetjemineetje zeg, het lijkt wel een natuur ramp zo erg!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn god wat een weer zeg. Lijkt wel herfst. Bak met wind en een hoop regen.
Jeetje, het weer heeft een paar anti depressiva pillen nodig!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef Againzender het volgende:
Ik klaag niet zo vaak over het weer, en vanochtend was het prachtig weer! Maar wat een depri kutweer rest van de dag zeg...
ik heb hier een paar kinderen die vanaf de grond energie in de atmosfeer proberen te pompen....quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Jeetje, het weer heeft een paar anti depressiva pillen nodig!
Userfoto's!quote:
Ik ben al wegquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Userfoto's!
Ontopic: idd triest weer. Vandaag is mijn vakantie begonnen, 3 weken droeftoetteren in de regen
Keuzes, keuzes, keuzes... Neem ik vakantie in maart, in juli, of in oktober, of neem ik ontslag? Ga ik op vakantie of ga ik klagen op fok?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Userfoto's!
Ontopic: idd triest weer. Vandaag is mijn vakantie begonnen, 3 weken droeftoetteren in de regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |