Je was me net voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker testen boven de zelfgegraven latrine
Inderdaad!? En D-Day komt ook rap naderbij natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het eigenlijk met PS? Vermaak je je een beetje in je stadje?
Same here...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet verjaardagscadeautjes gaan kopen....
geen zin in.
Wel tof inderdaad, maar no way dat dat echt een toets isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dit lijkt me enorm fake maar ik vind 'm wel leuk
[ afbeelding ]
Dat gaat helaas niet lukkenquote:
We hebben nu gewoon goed voorjaar en najaar... nu nog de vakanties aanpassenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:02 schreef Soempie het volgende:
Hier is het ook vies, regenachtig weer.
Net als vorig jaar een flutzomer.
Een weekendje weg, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie Soemp?
Precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een weekendje weg, waarschijnlijk.En later in het jaar nog 2 keer.
Jullie?
Waarom nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:36 schreef Soempie het volgende:
Nou, niet precies hetzelfde hoor.Schier lijkt me zo leuk, maar Wiebel wil niet naar een van de eilanden.
Londen
En Ottawa klinkt ook heel gaaf.
Ik heb echt geen idee waar we heen gaan. Ardennen aan het eind van het jaar, dat wel.
Vlieland is echt zo'n schattig eilandquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hij wil dus uit principe niet een weekend weg in Nederland? Da's best zonde... Gelukkig wonen jullie dicht bij het buitenland![]()
Een vriendin van mij zei dat Vlieland haar lievelingseiland is, dus daar moet ik ook nog eens heen
Ik ben nu een aardappelsalade met ei en munt aan het makenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Soempie het volgende:
Ga je lekkere dingen uit het boek proberen komende week? Als er vrienden langskomen? En die kaft, inderdaad, wat maakt dat nou uit.
Oeh, dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben nu een aardappelsalade met ei en munt aan het maken
Ik heb Mikkie wel op de vluchtstrook zien staan, maar daar stonden wij ook. Een team met een Reliant Robin (zo'n driewieler) stond stil en volgens de regels moesten wij proberen te helpen. Dus wij stopten, even later gevolgd door het team van Mikkie. Er was niets mis met de Robin, behalve dat ie wat moest afkoelen en dat konden de auto's van Mikkie en mij ook wel even gebruikenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vast niet nodig, dat barrel valt over een km stil.
Die auto is er op dag 1 of 2 al mee opgehouden, als ik het goed heb onthouden met een lekke koppakking. Zij hadden in Polen in elk geval al vervangend vervoer jammer genoeg.quote:
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
Volgend jaar weer Tim? Tof dat je er zo van hebt genoten
Klinkt erg oké die bus. En dan stapelbedden op zijn Harry Potter's?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. In welke bezetting is nog even afwachten, want een Friese garagehouder heeft wilde plannen om een hele bus te gaan verbouwen. Als dat doorgaat lijkt het me echt te gek om daar bij te zitten
. Geopperde voorstellen: een arcadehal, stapelbedden in de bus inbouwen, een zwembad dat verwarmd wordt met behulp van het koelsysteem enz. enz. enz.
. Als dat niet doorgaat ga ik misschien weer met hetzelfde team, maar wel met een andere auto. Deze was toch net wat te onhandig om met zijn vieren een week op pad te zijn.
Mijn godquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jammer dat deze auto niet mee mag doen. Wat een bakbeest!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jammer dat deze auto niet mee mag doen. Wat een bakbeest!
Ik heb aardig wat aparte creaties voorbij zien rijden de afgelopen week, maar door deze schoot ik toch wel erg in de lachquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, een Burgernet-bericht, dat er een jongetje van 3 jaar is vermist
Wel water maar ik krijg ook net al een bericht dat hij weer thuis is gekomenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Geen water daar in de buurt hoop ik
Gisteren zag ik dat dit in Scheveningen was:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Soempie het volgende:
Morgen gaan we lekker weg naar Scheveningen (sealife met M., hopen dat hij niet door alles heen slaapt). Hele weekend geen plannen gehad en dat viel vandaag toch een beetje tegen met dit weer.
Ik denk dat je ook inderdaad vanzelf op een verdeling uitkomtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Misschien kun je de desbetreffende bank bellen?
Over het samenwonen: we hebben niet echt afspraken, is nog niet echt nodig geweest. Beetje verdelen wie wat doet, elkaar helpen wanneer nodig en we komen een heel eind samen
Op mijn werk was ooit een portemonnee blijven liggen. Die hebben we netjes bewaard tot iemand 'm kwam opeisen. Ook hebben we langere tijd de moeite gedaan de eigenaar op te sporen via de pasjes etc, en uiteindelijk is het gelukt. Kwam die kerel z'n portemonnee ophalen, boos dat we 'm niet naar de gemeente hadden gebracht, want nu had hij een dure sleutel die in de portemonnee zat opnieuw laten namaken . Er kon niet eens een bedankje vanaf. En er zat dus wel mooi ruim 100 euro in die portemonnee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
En wat betreft die bankpas, die gaat gewoon naar het politiebureau, alhoewel ik misschien ook wel tot maandag wacht en dan naar het wijkbureau ga.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op mijn werk was ooit een portemonnee blijven liggen. Die hebben we netjes bewaard tot iemand 'm kwam opeisen. Ook hebben we langere tijd de moeite gedaan de eigenaar op te sporen via de pasjes etc, en uiteindelijk is het gelukt. Kwam die kerel z'n portemonnee ophalen, boos dat we 'm niet naar de gemeente hadden gebracht, want nu had hij een dure sleutel die in de portemonnee zat opnieuw laten namaken . Er kon niet eens een bedankje vanaf. En er zat dus wel mooi ruim 100 euro in die portemonnee.
Een doolhof, daar ga ik dus echt niet in he.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gisteren zag ik dat dit in Scheveningen was:
http://www.spiegeldoolhof.nl/
En er is ook GlowGolf, maar dat lijkt me wat lastig met Wiebelsoempie erbij.
Ahhwquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een doolhof, daar ga ik dus echt niet in he.![]()
M'n vader heeft me eens uit een doolhof moeten halen toen ik klein was. Helemaal panisch door al die stomme doodlopende wegen en spiegels.
Ah, kan me voorstellen dat dat best eng is als je klein bent en denkt dat je er niet meer uit kunt. Wat jammer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:25 schreef Soempie het volgende:
M'n vader heeft me eens uit een doolhof moeten halen toen ik klein was. Helemaal panisch door al die stomme doodlopende wegen en spiegels.
Toen ik mijn agenda kwijt was heb ik inderdaad ook alle winkels afgebeld, maar die is niet meer terechtgekomen. En mijn paspoort zat er ook in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en terecht. Laat iemand zelf zijn eigen route eerst maar eens terug volgen
Daar is ook niks aan.... eigenlijk alles met schreeuwende kinderen nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan glimmende doolhoven met schreeuwende kinderen erin.
Ik heb ook een stevige allergie voor schreeuwende kinderenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar is ook niks aan.... eigenlijk alles met schreeuwende kinderen niet
wist je dat officieel gevonden voorwerpen naar de gemeente moeten? al jaren? ik wist het niet!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook inderdaad vanzelf op een verdeling uitkomt![]()
En wat betreft die bankpas, die gaat gewoon naar het politiebureau, alhoewel ik misschien ook wel tot maandag wacht en dan naar het wijkbureau ga.
Ik ook niet. Dat mogen ze dan wel wat beter duidelijk maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:27 schreef kwakz0r het volgende:
wist je dat officieel gevonden voorwerpen naar de gemeente moeten? al jaren? ik wist het niet!!
t was op t nieuws n.a.v. soortgelijk bericht:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat mogen ze dan wel wat beter duidelijk maken.
Serieus?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wist je dat officieel gevonden voorwerpen naar de gemeente moeten? al jaren? ik wist het niet!!
de politie gaat er binnenkort geloof ik echt mee stoppen (bezuinigingen), behalve een paar steden waar ze ongehoorzaam zijn. Gemeentes zijn totaal niet voorbereid op het aannemen van veel gevonden voorwerpen...
nee, het was altijd al volgens mij, maar de politie nam ķķk gevonden voorwerpen aan, omdat iedereen steeds naar de politie ging. vanaf nu mogen ze t niet eens meer, officieel... sowieso, dat de gemeente dan zegt dat je t thuis maar moet bewarenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat was pas officieel vanaf 1 juli. Zo erg is het nog niet met ons gesteld, kwak.
LB, hier in Nijmegen kun je zelf kiezen om gevonden voorwerpen thuis te bewaren of gelijk naar de gemeente te brengen.
Een jaar of vier geleden aardig verdwaald in dit doolhof: http://www.leeds-castle.c(...)=The+Maze+%26+Grottoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groeit prima, gaat heerlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het trouwens met Lior red? Ik hoor je er niet veel overEnne, heb je nog recente pics?
En als ze hem daar weigeren zou ik hem afgeven bij een filiaal van de betreffende bank. (mits een beetje in de buurt natuurlijk)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:46 schreef LadyBlack het volgende:
Dat gaan we dus niet doen. De wijkagent krijgt die bankpas maandag op zn bureau, en als die m niet wil hebben rij ik dan wel even langs het gemeentebureau
Meestal hebben passen toch een "retour" adres indien gevonden?quote:Op zondag 15 juli 2012 07:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Ik ben alweer wakker
En als ze hem daar weigeren zou ik hem afgeven bij een filiaal van de betreffende bank. (mits een beetje in de buurt natuurlijk)
Damn, dat is niet fijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, slapen! veel plezier! ik word standaard na 7 uur wakker met rugpijn dus ik stel het slapen nog even uit...
ik weet het niet, heb het op elk bed waar ik de laatste maanden in heb geslapen (daarvoor ook wel een beetje, maar niet zo erg als de laatste maanden), heb verschillende kussen geprobeerd, ook zonder kussen...hard bed, zacht bed, medium bed, lattenbodem, boxspring, spiraalbodem, maakte allemaal weinig verschil.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Damn, dat is niet fijn
Lig je wel goed dan? Qua matras, bedbodem en kussen bedoel ik. Dat maakt bij mij echt heel veel verschil!
Het grapje ontgaat me volledig, maar die kopquote:Op zondag 15 juli 2012 11:03 schreef Nint het volgende:
o ja nabrander van het vorige topic:
[ afbeelding ]
Ohja, die uitleg-pagina wilde mijn mobiel niet openenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:09 schreef Etcetera het volgende:
1337 is al uitgelegd laatst![]()
42 is the answer to the question of life, the universe and everything. Komt uit het boek A Hitchhiker's Guide to the Galaxy, van Douglas Adams. Briljant boek, heeft een cultstatus zo ongeveer
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Administratieopruimdag...![]()
3 Jaar papierwerk uitsorteren, opruimen en/of bewaren.
Ik begrijp nu weer waarom ik een hekel aan dat soort klussen heb en het altijd uitstel.
Ik heb altijd alles netjes op een stapel...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook zo een.... hoewel ik eigenlijk veel slordiger ben dan mijn vriend, is hij degene die al zijn administratie op een chaotische stapel in de studeerkamer heeft liggen. En ik netjes in mappen
Nee, dat is niet handig, maar dat staat al een paar weken op het programma.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
En oeizijn mosselen dan wel zo handig?
Er gaat iets rond zeker? Ik heb ook al de hele week buikpijn en op mijn werk waren ook wat zieken...
Herkenbaarquote:Op zondag 15 juli 2012 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Voel me op zich niet ziek, maar ben al sinds donderdagmiddag thuis, omdat ik met dit soort buikklachten liever in de buurt van huis ben.
Niets ergers dan dat...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij waren dinsdagochtend naar Leeuwarden om wat te winkelen en ik heb nog nooit zo opgefokt rondgelopen op zoek naar een wc
Matig, maar waar mosselen zijn is meestal ook wit stokbrood. Als het probleem een te hoge doorloopsnelheid betreft is dat een goede keuze.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Administratieopruimdag...![]()
3 Jaar papierwerk uitsorteren, opruimen en/of bewaren.
Ik begrijp nu weer waarom ik een hekel aan dat soort klussen heb en het altijd uitstel.
Straks bij schoonzus/zwager mosselen eten, terwijl ik al 3 dagen wegens buikklachten nauwelijks gegeten heb.
Ben benieuwd...
Ik neem me ieder jaar voor een Pi-day Pie te bakken maar ik vergeet het altijdquote:Op zondag 15 juli 2012 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Pi heeft een eigen dag (14 maart geloof ik) dus het is nerderig![]()
Gisteren ook vooral naan en pappadum gegeten bij de India'er...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Matig, maar waar mosselen zijn is meestal ook wit stokbrood. Als het probleem een te hoge doorloopsnelheid betreft is dat een goede keuze.
Have fun anyway!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Hier regen... Maar een dakje boven de bbq dus we gaan gewoon van start straks
Zal ik doenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun anyway!
Groeten aan allen bekenden!
Volgens de buienradar duurt die regen niet lang.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Hier regen... Maar een dakje boven de bbq dus we gaan gewoon van start straks
Dakje gefixedquote:Op zondag 15 juli 2012 12:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Volgens de buienradar duurt die regen niet lang.
Vrienden van mij hebben er een, en die zijn er heel tevreden overquote:Op zondag 15 juli 2012 13:02 schreef B.ertha het volgende:
Vraagjes voor Diaan: Jij hebt toch zo'n robotstofzuiger? Hoe tevreden ben je daarover? Moet je ook nog weleens (of vaak) de 'gewone' stofzuiger gebruiken? Raad je hem aan?
Voorlopig overweeg alleen ik er eenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben er een, en die zijn er heel tevreden overalleen hoekjes kan ie volgens hun niet zo goed meenemen, dus die moet je dan nog even extra met een stofzuiger (of stoffer en blik natuurlijk) doen.
Overwegen Sheep en jij zo'n ding?
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef B.ertha het volgende:
Met die katten moeten we véél stofzuigen en wij zijn nogal, ehh, lui
Lijkt mij dus helemaal niet handig. Ik heb zo veel hoekjes dat ik dan net zo goed ook de open vlaktes (daar heb ik niet zo veel vanquote:Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
alleen hoekjes kan ie volgens hun niet zo goed meenemen, dus die moet je dan nog even extra met een stofzuiger (of stoffer en blik natuurlijk) doen.
Ik zou ook veel vaker moeten stofzuigen, maar ik ben ook lui en bovendien ook misschien wel een beetje viesquote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef B.ertha het volgende:
Met die katten moeten we véél stofzuigen en wij zijn nogal, ehh, lui
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
en bovendien ook misschien wel een beetje vies
Wij hebben een stoffig huis, een pluizige kat en ik heb erg lang haar dat natuurlijk overal uitvalt, dus het is hier altijd een stoffige harenbende. Maar ik kan er gewoon niet zo mee zitten
Nee met een klein woonoppervlak voegt het dan niet zoveel toe waarschijnlijk...quote:Op zondag 15 juli 2012 13:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt mij dus helemaal niet handig. Ik heb zo veel hoekjes dat ik dan net zo goed ook de open vlaktes (daar heb ik niet zo veel van) zelf kan doen.
Ohja, dat scheelt ook: vriend en ik zijn allebei nergens allergisch voor. En vriend zit dus ook niet zo met de staat van ons huisquote:Op zondag 15 juli 2012 13:13 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Als mijn neusspray niet meer helpt, ga ik ook maar eens stofzuigen.
Dat is dan een stuk effectiever. Beter nog om geen kat te hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Maar je kunt ook zo redeneren: als je ivm katten en dergelijke vaak moet stofzuigen, dan laat je die robot een paar keer per week door het huis gaan, en verder hou je die hoekjes dan af en toe zelf bij.
Ik ga over tot stofzuigen als ik sokken aan wil trekken en wel heel erg schrik van hoe vies mijn voeten zijn (ik loop vaak op blote voeten).quote:Op zondag 15 juli 2012 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou ook veel vaker moeten stofzuigen, maar ik ben ook lui en bovendien ook misschien wel een beetje vies
Wij hebben een stoffig huis, een pluizige kat en ik heb erg lang haar dat natuurlijk overal uitvalt, dus het is hier altijd een stoffige harenbende. Maar ik kan er gewoon niet zo mee zitten
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga over tot stofzuigen als ik sokken aan wil trekken en wel heel erg schrik van hoe vies mijn voeten zijn (ik loop vaak op blote voeten).
Het zou bij ons eigenlijk wel 2-3x per week moeten, we doen het max 1xquote:Op zondag 15 juli 2012 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee met een klein woonoppervlak voegt het dan niet zoveel toe waarschijnlijk...
Maar je kunt ook zo redeneren: als je ivm katten en dergelijke vaak moet stofzuigen, dan laat je die robot een paar keer per week door het huis gaan, en verder hou je die hoekjes dan af en toe zelf bij.
Ik heb het geld er niet voor (over), maar ik snap het idee wel
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:23 schreef B.ertha het volgende:
We hebben nu deze trouwens:
Daar is onze woonkamer nu eigenlijk te groot voor, hij poetst echt willekeurig en laat bijna alles liggen. Daarbij vinden de katten het rete-interessant, waardoor dat ding nu ondersteboven stil ligt en het balletje enthousiast doorrolt zonder iets te poetsen.
Ik heb er eentje inderdaad en ik vind hem ideaal... ik gebruik de gewone stofzuiger nooit meer eigenlijk. Door een borstel aan de zijkant pakt hij de hoekjes ook redelijk goed mee. Dat wat niet helemaal goed gaat, doe ik met kruimeldief.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:02 schreef B.ertha het volgende:
Vraagjes voor Diaan: Jij hebt toch zo'n robotstofzuiger? Hoe tevreden ben je daarover? Moet je ook nog weleens (of vaak) de 'gewone' stofzuiger gebruiken? Raad je hem aan?
Er zaten veel zoekopdrachten tussen. Op de eerste dag nog een aantal dat er uit een vrij ingewikkelde omschrijving een plaatsnaam moest komen die min of meer op de route lag, waarbij dan een foto van het plaatsnaambord gemaakt moest worden. Later ook een keer foto's die de organisatie gemaakt had van dingen langs de route en die voorwerpen/borden moest je dan ook vinden en op de foto zetten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef Soempie het volgende:
Tim, wat tof dat het dit jaar zo leuk was en je volgend jaar weer gaat.![]()
Wat voor opdrachten hadden jullie nog meer? Of heb ik dat nu verkeerd begrepen?
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Toeschouwers die spijkertjes op de weg gooien bij de tour, met als gevolg zo'n 30 lekke banden
Zielig volk
En de hoekjes zijn juist het meest vervelende om zelf te doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt mij dus helemaal niet handig. Ik heb zo veel hoekjes dat ik dan net zo goed ook de open vlaktes (daar heb ik niet zo veel van) zelf kan doen.
Thanksquote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef Soempie het volgende:
Dat meenemen van dingen/ mensen lijkt me het leukst.
Mikkie, jullie ook gefeliciteerd.
Op dag 1 hadden we zes punten, dat ging nog wel lekker. Daarna nog wel wat geprobeerd, maar onze kei was te zwaar en bij het inleveren van de opdrachten is een keer de camera niet meegenomen waardoor we weer geen punten hadden. Daarna vonden we het wel best.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Tim, hebben jullie eigenlijk nog wat voor het klassement gedaan? Na dag twee zijn we afgehaakt, toen had het weinig zin meer en de prioriteit was om dat barrel aan de finish te krijgen.
Ik neig er ook wel naar om volgend jaar iemand te zoeken die mee wil. Maar misschien verandert dat bij de eindafrekening binnenkort
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb em weer. Telefoon bleek gewoon thuis uit mijn broekzak te zijn gevallen en ergens op de grond te liggen
Scheveningenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:46 schreef Soempie het volgende:
Met mooi weer, of niet?
Net in Scheveningen begon het prut, maar een paar uur later was het stralend mooi weer.
quote:
Dat laatste: neequote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ets! Is jullie huis al helemaal naar wens en op orde?
Geen ideequote:Op zondag 15 juli 2012 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker danWaarom had ie security om zich heen dan?
Die had echt de grootste lol om de vissen (handjes uitsteken naar de visjes, hij kon ze goed volgen, heel hard lachen, zodra er een vis voorbij kwam heel hard 'Hoe HOE HOE HOE' roepen.quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 15 juli 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red, thanks voor de bbq, het was gezellig
Red en Tinu, bedankt! Was top!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:11 schreef iamredleader het volgende:
BBQ was heel leuknu moe, morgen gelukkig papadag
Er komt nog wel een zootje op Flickr of iets dergelijks, maar daarvoor moet ik eerst een datakabel in de buurt hebben. Een aantal staan er al wel op twitter.com/fas298quote:
Dat van die hoofdpijn is wel erg vervelend zegquote:Op maandag 16 juli 2012 00:58 schreef MaJo het volgende:
Na 3 jaar eindelijk weer bij met Grey's AnatomyMijn doel is om na de zomer weer helemaal bij te zijn met alle series die ik de afgelopen drie jaar heb versloft
kan ik in september alles weer gewoon gaan volgen
En ik ga morgen de dokter maar eens bellen want de hoofdpijn neemt toe en pijnstillers werken niet, ben er nu wel klaar mee
Wij hadden ook 6/10 op dag 1. Zonde dat we in Magdeburg het verkeerde standbeeld hadden gepakt, want de opdracht hadden we goed ontcijferd. Op dag twee gingen we met het kiwicondoom en de FSO-handleiding de boot in. Daarna werd 't fanatisme minder. De 500km-marker misten we doordat we een pechgeval hielpen precies rond die stand, met tot gevolg dat we 'm vergaten. En het brandende brandstoflampje durfden we met gemiddeld ongeveer 1:7 en soms wel 60km tussen de pompstations niet aan...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op dag 1 hadden we zes punten, dat ging nog wel lekker. Daarna nog wel wat geprobeerd, maar onze kei was te zwaar en bij het inleveren van de opdrachten is een keer de camera niet meegenomen waardoor we weer geen punten hadden. Daarna vonden we het wel best.
Oeh, die ken ik inderdaad niet, thnx!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
@Soempie: ik heb eerder iets gepost over deze film waar dus blijkbaar niemand van gehoord had en hij staat wel in de IMDB Top250: http://www.imdb.com/title/tt0978762/ (Mary And Max).
Aanrader! Erg leuk
Ook wel voor andere mensen hoor
Een mooi moment om 4 weken vakantie te houdenquote:Op maandag 16 juli 2012 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toen ontdekte de arts John Harvey Kellogg bij toeval de cornflake. Ik snap dat je naar die dag uitkijkt
Ja, toen je het eerder had gepost heb ik Wiebel al gevraagd hem op te zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
@Soempie: ik heb eerder iets gepost over deze film waar dus blijkbaar niemand van gehoord had en hij staat wel in de IMDB Top250: http://www.imdb.com/title/tt0978762/ (Mary And Max).
Aanrader! Erg leuk
Ook wel voor andere mensen hoor
Onze auto heeft niet eens een brandstoflampje dus we konden die opdracht niet doen. De 500 hebben we ook gemist en ons mixpack condooms werd niet goedgekeurd. We stonden toen al zover achter dat het geen prioriteit meer hadquote:Op maandag 16 juli 2012 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wij hadden ook 6/10 op dag 1. Zonde dat we in Magdeburg het verkeerde standbeeld hadden gepakt, want de opdracht hadden we goed ontcijferd. Op dag twee gingen we met het kiwicondoom en de FSO-handleiding de boot in. Daarna werd 't fanatisme minder. De 500km-marker misten we doordat we een pechgeval hielpen precies rond die stand, met tot gevolg dat we 'm vergaten. En het brandende brandstoflampje durfden we met gemiddeld ongeveer 1:7 en soms wel 60km tussen de pompstations niet aan...
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:11 schreef Soempie het volgende:
Ik had gedroomd dat de mensen uit de SC een toneelstuk moesten opvoeren. Ik zat in het publiek en het was tenenkrommend zo slecht.Geen idee meer waar het verhaal over ging, maar wyccie moest heel dramatisch flauwvallen (wat ze wel goed deed, maar iemand anders ving haar niet) en Nem vergat steeds z'n tekst.
Ik had gedroomd dat de mensen uit de SC een toneelstuk moesten opvoeren. Ik zat in het publiek en het was tenenkrommend zo slecht.Geen idee meer waar het verhaal over ging, maar wyccie moest heel dramatisch flauwvallen (wat ze wel goed deed, maar iemand anders ving haar niet) en Nem vergat steeds z'n tekst.
Ze vallen wel om de laatste tijdquote:Op maandag 16 juli 2012 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de oudere posters hier
Actrice Celeste Holmes overleden
Nee, schijnbaar niemand niet. Echt gek.quote:Op maandag 16 juli 2012 06:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Oeh, die ken ik inderdaad niet, thnx!
Wat een slechte droom. Ik heb nog nooit mijn tekst vergeten in toneelstukkenquote:Op maandag 16 juli 2012 08:11 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:16 schreef MaJo het volgende:
Morgenochtend afspraak met de dokter. Vandaag kan helaas niet omdat mijn moeder dan alleen op kantoor zit. Ik voel me verre van goed maar ik ga toch maar werken, wil ook niet dat mijn moeder alleen alles moet doen
Nem, ik heb je mail gelezen en geef later antwoord, moet nu richting werk
Nou ja, zo dramatisch ben ik helemaal niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:11 schreef Soempie het volgende:
Ik zou 'm toch gaan kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, zo dramatisch ben ik helemaal niet.Niks zo saai als mijn leven.
En ik heb wel van Mary & Max gehoord, maar nooit gezien.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Net even mijn collega's weten te melden dat het liedje Kortjakje wel eens over een hoer kon gaan
Hudde gij MSN?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
Als ze de hele week ziek is kan ze toch niet werken?
Ziek = ligt in bed = hint naar prostitutie... en dat ze die zonden dan op zondag afkoopt in de kerk. Ik snap m welquote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
Als ze de hele week ziek is kan ze toch niet werken?
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ziek = ligt in bed = hint naar prostitutie... en dat ze die zonden dan op zondag afkoopt in de kerk. Ik snap m wel
Ohja, dat ook nogquote:Op maandag 16 juli 2012 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
En kortjakje kan staan voor kort jasje/rokje
Hm.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ziek = ligt in bed = hint naar prostitutie... en dat ze die zonden dan op zondag afkoopt in de kerk. Ik snap m wel
Nu wel, maar jij bent denk ik in dromenland.quote:
Ja, dat dacht ik volgens mij ookquote:Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm.
Toen ik klein was dacht ik dat het over een meisje ging dat schoolziek was.
Nu niks.quote:
Zo kan het ook opgevat wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm.
Toen ik klein was dacht ik dat het over een meisje ging dat schoolziek was.
Je bent niet zo van de paarden?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Soempie het volgende:
En nu weet ik dat ik een uitnodiging af ga slaan.
Zonder de voorgaande post is dit een heel vreemd stukje tekstquote:Op maandag 16 juli 2012 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
De teen zat in een ballerina en stond op het vloerkleed.
Nee, heb er helemaal niks mee.quote:
*proestquote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef Soempie het volgende:
Een hippisch evenement leek me wel tof, maar nu ik de betekenis weet..
Oh, balen Tim! Je had wel op goedkeuring gehoopt blijkbaar?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn scriptie is niet goedgekeurd. Heb nog een kans dit collegejaar af te studeren, dus dan maar hopen dat ik het voor die tijd genoeg verbeterd heb
Wat klote.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn scriptie is niet goedgekeurd. Heb nog een kans dit collegejaar af te studeren, dus dan maar hopen dat ik het voor die tijd genoeg verbeterd heb
Fuck. Dat is klote.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Woodstock...dat was een leuk hippisch evenementquote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef Soempie het volgende:
Hier regent het al de hele dag.
[..]
Nee, heb er helemaal niks mee.
Een hippisch evenement leek me wel tof, maar nu ik de betekenis weet..
Ik snap sowieso geen zak van mensen die meedoen met dat soort programma's...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
En ze vinden laminaat mooier dan een houten vloer.
WTF
Dat sowieso inderdaad... of welk ander tvprogramma dan ookquote:Op maandag 16 juli 2012 18:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik snap sowieso geen zak van mensen die meedoen met dat soort programma's...
Dat tweede ook ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat sowieso inderdaad... of welk ander tvprogramma dan ook
Ik had wel gehoopt op goedkeuring, dan was ik er vanaf. Zal ongetwijfeld aardig wat moeten verbeteren, anders was het wel goedgekeurd. Heb nog niet de feedback gelezen, daar had ik zeer weinig zin in.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fuck. Dat is klote.![]()
Kom je dan in de problemen met de boete?
Mjah, kwestie van smaak. Jij vindt het een prima keuken, zij dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
Prima keuken in een huis, maar ze vinden het niet mooi. Op de vraag wat ze dan wel mooi vinden: "Mja, gewoon... hoogglans, met strakke greepjes enzo"
Meedoen aan tv-programma's kan best leuk zijn!quote:
Ik hoop dat het meevalt!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had wel gehoopt op goedkeuring, dan was ik er vanaf. Zal ongetwijfeld aardig wat moeten verbeteren, anders was het wel goedgekeurd. Heb nog niet de feedback gelezen, daar had ik zeer weinig zin in.
Volgende inlevermoment is half augustus, maar heb nu erg weinig motivatie en volgende week ga ik zeilen. Dan heb ik nog twee weken over, waarin het een en ander wel te fixen moet zijn. Is het dan weer niet goed, dan moet ik inderdaad die langstudeerboete gaan betalen.
Mijn ding is het niet...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meedoen aan tv-programma's kan best leuk zijn!
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ging er mij meer om dat ze precies alles opnoemen dat nu in de mode is.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mjah, kwestie van smaak. Jij vindt het een prima keuken, zij dus niet.
Ik hoef ook geen huis met krulgreepjes, sierstreepjes en tierelantijntjes, dan doe ik ook.
Als jij het zegt...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 16 juli 2012 18:45 schreef wyccie het volgende:
Tim, misschien is het toch wel verstandig om nu voordat je gaat zeilen toch alvast kijken wat de feedback is, en wat voor grote dingen eraan veranderd moeten worden. Om alvast een idee te krijgen waarmee je aan de lsag moet in die twee weken. Misschien alvast wat voorbereiedend werk.
Zodat je niet voor al te grote verrassingen komt te staan, en indien nodig nog hulp kan krijgen.
Dat ga ik zeker doen. De begeleidend docent gaat woensdag zelf op vakantie, dus vragen die ik heb moet ik voor die tijd stellen. Ik zal de feedback dus wel binnenkort moeten bekijken...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:45 schreef wyccie het volgende:
Tim, misschien is het toch wel verstandig om nu voordat je gaat zeilen toch alvast kijken wat de feedback is, en wat voor grote dingen eraan veranderd moeten worden. Om alvast een idee te krijgen waarmee je aan de lsag moet in die twee weken. Misschien alvast wat voorbereiedend werk.
Zodat je niet voor al te grote verrassingen komt te staan, en indien nodig nog hulp kan krijgen.
Wij gaan hier op de benedenverdieping een lap vinyl neerleggen omdat het makkelijk is met de miniquote:Op maandag 16 juli 2012 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het ging er mij meer om dat ze precies alles opnoemen dat nu in de mode is.
Smaken verschillen uiteraard, maar heel vaak doen er van die vreselijk inspiratieloze mensen mee. En daar ben ik een beetje allergisch voor. Het argument "laminaat is zo lekker makkelijk schoon te houden" doet echt mijn haren overeind gaan staan.
Maargoed, misschien ben ik ook wel een beetje een snob.
Heb je er ervaring mee trouwens?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Het ging er mij meer om dat ze precies alles opnoemen dat nu in de mode is.
[...]
Maargoed, misschien ben ik ook wel een beetje een snob.
Ah, gewoon alleen vandaag even geen zin om ernaar te kijken. Snap het ook wel, als je dat net terug hebt gekregen. Balen, bah.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat ga ik zeker doen. De begeleidend docent gaat woensdag zelf op vakantie, dus vragen die ik heb moet ik voor die tijd stellen. Ik zal de feedback dus wel binnenkort moeten bekijken...
Mja, dat snap ik ook wel. Mijn moeder heeft vroeger haar mooie houten vloer ook vervangen voor marmoleum toen ik ging kruipen.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij gaan hier op de benedenverdieping een lap vinyl neerleggen omdat het makkelijk is met de mini(dat en de ondervloer moet er later nog in zijn geheel uit, dus het is een beetje idioot om er nu een mooie dure vloer in te leggen)
Ik zou het niet doen als er een mooie vloer in lag hoor!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik ook wel. Mijn moeder heeft vroeger haar mooie houten vloer ook vervangen voor marmoleum toen ik ging kruipen.
Brrrrr gatverquote:Op maandag 16 juli 2012 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als er een mooie vloer in lag hoor!![]()
Maar een "echte" vloer gaat me even iets te ver nu en ik wil iets wat wel schoon te houden is. (nu ligt er restjes-patchwork, nooit last van gehad maar straks niet handig, ik zie die mini al lekker sabbelen op een hoekje goor vinyl)
Mischien hebben ze wel heel veel inspiratie om er een strakke, moderne woning van te maken omdat ze dat gewoon echt mooi vinden en heeft het feit dat het een jaren 30-woning is geen meerwaarde voor ze.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, het ging mij dus vooral om dat inspiratieloze... die mensen stonden echt in een prachtige jaren '30 woning (die best heel modern was ingericht en opgeknapt), en ik zag het ze al helemaal verknallen
die snap ik ook nietquote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mischien hebben ze wel heel veel inspiratie om er een strakke, moderne woning van te maken omdat ze dat gewoon echt mooi vinden en heeft het feit dat het een jaren 30-woning is geen meerwaarde voor ze.![]()
Zelf zou ik daar ook niet naar op zoek gaan: verborgen gebreken, minder comfort, slechte isolatie etc.
Je vindt me nu vast een tokkie, hč.
Nee natuurlijk niet!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mischien hebben ze wel heel veel inspiratie om er een strakke, moderne woning van te maken omdat ze dat gewoon echt mooi vinden en heeft het feit dat het een jaren 30-woning is geen meerwaarde voor ze.![]()
Zelf zou ik daar ook niet naar op zoek gaan: verborgen gebreken, minder comfort, slechte isolatie etc.
Je vindt me nu vast een tokkie, hč.
Ja! Ben benieuwd hoe ze daar ontvangen wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zag ik trouwens op de FP dat de Tokkies naar Breda willen verhuizen?
Ik kan me voorstellen dat ze als zefbenoemde snob vindt dat iemand die voor een inspiratieloos modern interieur gaat, en niks met retro-dingetjes heeft wat ordinair vindt.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zag ik trouwens op de FP dat de Tokkies naar Breda willen verhuizen?
die is er niet in grijsquote:Op maandag 16 juli 2012 19:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze als zefbenoemde snob vindt dat iemand die voor een inspiratieloos modern interieur gaat, en niks met retro-dingetjes heeft wat ordinair vindt.
Maar ik ben gewoon praktisch ingesteld. Ik kan dan wel weer heel stom als een echt wijf moeilijk keuzes maken. Zeg maar de keuze tussen een zwarte of een grijze Billy.
Je hebt het tegen Soemp hoop ik? Als mijn huis ineens in Breda woont is Google maps weer goed in de war...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tokkies willen naar Breda verhuizen
klopt. Jullie weten wat feesten is![]()
Staat het huis naast dat van jullie leeg?
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Soemp hoop ik? Als mijn huis ineens in Breda woont is Google maps weer goed in de war...
Ik snap wel dat het pijn doet aan je hart dat ze een in jouw ogen perfect huis helemaal veranderen. Dat is natuurlijk ook zonde (zelf zou ik verder zoeken naar een huis met minder kluswerkzaamheden).quote:Op maandag 16 juli 2012 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Alleen zou ik dan het liefst een huis zoeken dat past bij mijn idee van sfeer. Mensen die een jaren 30 huis kopen en dan alle mooie elementen die de stijl van het huis bepalen, eruit slopen, die snap ik niet zo goed.
Bedoel je niet andersom?quote:Ik stoor me dus niet aan hun smaak, maar aan hun gebrek aan smaak
Ik bedoel de Benno.quote:
quote:Vorige week gaf ma Tokkie een paaldansoptreden in Breda, wat de aanleiding lijkt te zijn voor haar plannen."Wat een feest was dat", zegt ze in de krant van wakker Nederland. "Hier in Almere is het retesaai. En wij Tokkies zijn echte feestbeesten."
De echte tokkie koopt tweedehands Ikeaquote:Op maandag 16 juli 2012 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is er wel geweest, want ik heb er hier twee staan.
Fijn is dat.
In dat geval wou je BESTÅ zeggenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is er wel geweest, want ik heb er hier twee staan.
Fijn is dat.
quote:
Die heb ik ook, maar de dvd-kast variant, en die is antracietgrijs.quote:
Geniaal pand, maar wel een rijksmonument met grote cultuurhistorische waarde, dus met de renovatie ben je wel even zoet denk ik zomaar...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, dat moet echt een bouwval zijn als ze alleen detail en buitenfoto's durven te plaatsen....
Maar wel een mooi huis van buiten
en omdat rijksmonument moet je niet al te creatief willen zijn?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geniaal pand, maar wel een rijksmonument met grote cultuurhistorische waarde, dus met de renovatie ben je wel even zoet denk ik zomaar...
Oef, nou dat is wel heel oudquote:Op maandag 16 juli 2012 19:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
LB volgens mij kun jij deze ook wel waarderen dan![]()
(even door de hoeveelheid werk en de prijs heenkijken
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |